Hakutulokset

  1. M

    Becel vai Oivariini

    sitä me käytetään
  2. M

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Amanda Jenna Eliisa ja Alissa Jonna Emriikka :)
  3. M

    Löytyykö vastaavia tapauksia?

    Olin itse keväällä huolissani tyttärestäni kun hän ei 1-vuotiaaksi mennessä osannut vieläkään nousta itse istumaan eikä edes konttausasentoon. Nostin itse tyttöä istumaan tuen varassa jo 6kk:ikäisenä josta hän sitten lähtikin liikkumaan pepullaan. Otin asian puheeksi 1-v.neuvolassa josta...
  4. M

    askeleet

    me ei olla pidetty kenkiä.
  5. M

    jok teidän 1,5v puhuu paljon?

    muumia meidänkin puolitoistavuotias hokee :D Ihan muutamia sanoja on jo ja alkuviikosta opittiin taas uusi; KARKKIA :D
  6. M

    suosikkikirjoista

    meillä luetaan Disneyn kirjoja jotka minä oon muksuna saanu :)
  7. M

    leikki-ikäisen potalle opettaminen

    \ Tosi hyviä vinkkejä meidän pottatreeneihin, meillä tyttö myös 2,5v ja ollaan alettu treenaamaan, nyt toi tarra-juttu kuullosti hyvältä idealta saada se kakkakin vihdoin sinne pottaan...
  8. M

    Äitejä Etelä-pohojanmaalta

    Täällä yks seinäjokinen, 25-v. Mulla on kaksi tyttöä 2,5v ja 1v Tyttöjen kuvat profiilis :)
  9. M

    montako lasta?

    25-vuotias etelä-pohjalainen kahden tyttären äiti :)
  10. M

    jonkun moka joka saa sinut...?

    \ :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ääh, vesi juoksee silmistä näitä lukiessa :D
  11. M

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Olin siskoni kanssa shoppailemas ja sit päätettiin kaupois kiertelystä väsyneinä mennä kahville, mä tilasin eka "kuppi kahvia" ja siskoni sit mun jälkeen "kappia ei kun kuhvia" ja voitte uskoo että mä nauroin!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä