Hakutulokset

  1. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Talvis oikein paljon onnea teille! :heart: :heart: :heart: Niin... en ole siis raskaana. Toive ois et Poitsu sais joskus sitten pikku sisaren. Haluisin vaan käydä läpi ne kaikki kauheudet, joita koin ensimmäisessä synnytyksessä.Ja kuinka todennäköistä on, että joudun ne kaikki käymään...
  2. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita aika menee siivillä. Ajatella parin viikonpäästä oot taas äippälomalla. :heart: :heart: :heart:
  3. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle en ole raskaana. Mutta oon alkanut hieman haaveilemaan toisesta vauvasta. Pelottaa vaan oliko ensimmäinen raskaus jonkin sortin varoitus mulle. Lähteekö seuraavaksi henki...Haluan siksi mennä keskustelemaan jonkun asiantuntian kanssa.Eli Raskausmyrkytyksen takia, verihyytymän ja...
  4. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Sompio kiitoksia pelkopoli vastauksesta. Täytyypi siis soitella neuvolaan, joskopa täälläkin sitä kautta sinne mennään tai ainakin yritetään mennä. Eiköhän nuo nassikat mummiloissa pärjää. Meilläkin näkee joka viikko mummia ja ukkia useamminkin. Ni tuttuja ovat pojalle. Itse tässä varmaan...
  5. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa menikös 1V kuvaus hyvin? onnea kolmannesta hampaasta! :heart: mä oon monasti ihmetellyt miksi me äitit aina mietitään noita höpö juttuja ku isit osaat ottaa rennommin ja nauttia. Muakin alkanut epäilyttää meidäm laivalle meno. jänskättää pärjääkö poitsu 2yötä mummin ja ukin hoivassa...
  6. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle on se hyvä et kyselee. Ei tyhmiä kysymyksia kai olekkaan. :) Mä nousin istumaan ja mittasin lepopaineet, mut lopulta ne alko olee niin isot ni makoillessa sit mittailin..yritin saada pienempii tuloksia. No eipä sekään lopulta mitään auttanut. Harmillista et jalat kipeenä.*hali*...
  7. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria hyvin teillä nukuttu. Meillä herättää aina kolmelta ja yleensä kerran aikaisemminkin ja viimeistään viideltä haen meidän väliin, jossa onneksi jatkaa vielä unia 2-3h
  8. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    baby butterfly meillä maksoi 1v kuvaus 75e ja se sisälsi kaksi kuvaa.
  9. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle lepoverenpaine on et pitää levätä 30min. Ihan makuulteen sohvalla, mieluiten silmät kiinni. ja sitten mitataan paine. ja normi verenpaine mitataan niin että istutaan ensin 5min josssain ja mitataan. Tarkistin äsken ni mun pitikin mittaa 3xpäivässä paineet 2xleposyke (aamulla ja...
  10. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    :attn: onko kellään kokemusta kuinka otetaan yhteyttä tai kuinka sinne pelkopolille ylipäätään mennään? Neuvolanko kautta se tapahtuu vai soitetaanko suoraan sairaalaan? :attn: mä oon ajatellut mennä semmoiseen...jos jollain kokemuksia ni mielelläni kuuntelisin ne...esim.oliko siitä mitään...

Yhteistyössä