Hakutulokset

  1. TinyAngel

    Kuinka vilkas vauva oli mahassa ja millainen mahan ulkopuolella?

    Meillä oli aika rauhallinen mahassa... loppuaikana kyllä meinas tunkea massu nahkan läpi. Nyt on niin energinen ja vilkas 1V4kk poika, että oksat pois!! :D En oo vielä toista noin vilkasta 1-vuotiasta tavannut.:heart::D
  2. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    jaa..has tais tulla sivustolle jonkin sortin päivitys...outoa!:confused: ehkäpä tähänkin tottuu????
  3. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita toivotaan...:heart:
  4. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria Oonkin käynyt säännöllisesti blogiasi lukemassa. Ja sinne onkin tullut jonkin verran kommentoitua päiväkoti asiaoita, joten nyt sitten vaan toivottelen Pikasta paranemista Myylle!!! :flower:Toivottavasti viihtyy päiväkodissa vielä sairasloman jälkeenkin.:heart:
  5. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Vauvahaaveita onnea viimeisiin päiviin...ei enää kauaa tosiaankaan. jospa ens yönä? :D :heart: :heart:
  6. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Jaahas...ensimmäinen päivä kun mies on loman jälkeen taas töissä. Outoa! Neljässä viikossa sitä ehti jo tottua, että toinen on läsnä miltein kokoajan. Toisaalta ihanaa kun ei tarvi kysellä mitäs tehdään vaan saan tehdä mitä itse haluan tai olla tekemättä mitään, hih!....ja tietokone on nyt minun...
  7. TinyAngel

    mitä tekisit tässä tilanteessa?

    Mä sanoisin niin ku asiat on. Eli meillä ei ole varaa käydä joka viikko.
  8. TinyAngel

    Mitäs tykkäätte tästä olohuoneesta?

    Ei oo kyllä mun maun mukainen. Pirteet on värit kyllä.
  9. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Tilasin nimikointi lappuja Poitsun vaatteisiin. Ne silitetään kiinni ja nimi niistä haalistuu pesupesulta. Tosi kätevää minusta! =)
  10. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita :heart: :heart: :heart: jokos saa onnitella? =) :heart: :heart:
  11. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    baby butterfly Kiva että pääsette 4D ultraan! =)
  12. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    huh,huh! Vihdoinkin poika nukkuu. Isi nukutti lopulta pojan ku äiteelle vaan kiukuttiin. Että tälläisinä päivinä tekis mieli mennä töihin...huomenna taas kauhistuttaa töihin meno. Onneksi mieheni on vielä kesälomalla on sitten ees vähän apuja tässä arjessa. Viime yö oli TOSI huono. Poitsu meni...
  13. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    mimmi84 Ultra kuulumiset bongattu :heart: :heart:
  14. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Ihanaa miten aurinko jaksaa vieläkin lämmitää. Tänäänkin ovet aukesi ajoissa ja Poitsu meni heti ulos leikkimään. Nyt nukkuu päikkäreillään meidän sängyssä. Tekis mieli mennä tänään kirpparille, mutta pitää katsoa jaksanko enää sitten ku poika herää. Käsitöitä oon tehnyt nyt vähän...muutama...
  15. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria Onneksi teillä ei ole hoidossa kun sen 7h. Mites teillä on mennyt? Meillä Poitsu joutuu olemaan 9,5h hoidossa sitten syyskuussa ja nyt on alkanut kyllä vähän murehtimaan miten poika jaksaa niin kauan siellä olla. Varmasti viihtyy jos on kavereita, mutta sain sen käsityksen ettei ne...
  16. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Talvis onnea neuvolalääkäriin! =)
  17. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria ihana kuulla et loppu hyvin kaikki hyvin. =) :heart: Me ollaan tässä reissailtu eri paikoissa enkä oo juurikaan koneelle ehtinyt. Nyt on ns. kotipäivä ja mieskin on sukukokouksessa kokopäivän (eli kone vapaana). Käytiin tänään kyllä kirpparilla. Löysinkin kaikkea kivaa...
  18. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle Suuresti onnea teille!! Ihana pieni tyttö sitten sieltä tuli. :heart: Sai Atte ihanan pikku siskon. =) Onneksi voit jo paremmin.
  19. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    moikka kaikille!! laiva matka meni hyvin. Kivaa oli, vaikkakin välillä kaipailin Poitsua. Pojalla oli mennyt mummolassa tosi hyvin. Ei ollut juurikaan kaipaillut äitiä. Takaisin kun tultiin ni ei huomioinut minua ainakaan 30minuuttiin ollenkaan. Isille vaan näytii asioita ja jutteli. Mua ei...
  20. TinyAngel

    G: avioliitto vs. avoliitto

    Avioliitto. Kun on paljon yhteistä omaisuutta on paljon turvallisempaa tää yhteiselo...avoliitossa kun puolisot ei peri toisiaan. Sama sukunimi koko perheellä, ihana muisto hääjuhlasta, upea sormus sormessa, jolla paljon tunnearvoa ;) :heart: Muutenhan tää yhteiselo taitaapi olla ihan...

Yhteistyössä