Hakutulokset

  1. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    huh,huh mikä päivä!!! Vietettiin ihan kotipäivää ja Poitsulla heti aamusta kiukku. Nooo selvittiin me aika hyvin loppujenlopuksi. Oltiin paljon pihalla ja keksein kokoajan tekemista pojalle...kun poika kasteli kasvimaata ni sain jopa neuloa, se oli luksusta!!! :D Huomenna tulee onneksi...
  2. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    baby butterfly enpä oo ennen törmännyt moiseen...oishan ne varmaan ultrassa jotain sanoneet jos se ois jotenkin erikoista. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa. :heart: :heart: :heart:
  3. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Me käytiin eilen muumimaailmassa siskoni perheen kanssa, kivaa oli! Vaikkakin TOSI kuuma! Ja meidän pikku vilpertti oli niin kova meniä siellä, et sai kokoajan pelätä, et satuttaa itsensä tai hukkuu ihmisjoukkoon. Onneksi selässä oli lappu, jossa yhteystiedot. =) Mitään ei onneksi sattunut...
  4. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle No voi ei! Raskaumyrkytystä siis, olihan nuo sun oireet kyllä aivan samoja kun mulla oli. Jotenkin sitä vaan ajattelin ja toivoin jospa sulla ei nyt kuitenkaan ois.Onneksi on olo hieman helpottanut! :heart: Onneksi saatte Aten hoitoon apuja, saat levätä! ElinaMaria onnea...
  5. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa No voi ei!!!Mikäs pojalla sitten oikein oli, ku antibiooottia sai? Toivottavasti kaikki on nyt hyvin! :heart: :heart: :heart:
  6. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria Meilläkin aletaan sitten kunnolla pottailee vasta 1,5v tienoilla. Poitsu menee syksyllä hoitoon ni siellä sitten hoitaja aloittaa pottailun. Meilä ei kyllä ole poika kaivannut tuttipulloa ollenkaan. Juo niin sujuvasti jo nokkamukista, sporttipullosta ja pillimehua. Tuttia meillä...
  7. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Meidän Poitsu loukkas eilen jalkansa. Käveli naulaan. AUTS! Mä en ollut silloin kotosalla, mutta verta oli kuuleman tullut aika paljon. Voi meidän pikkuista! :heart:Tänään jalka on jo kunnossa, onneksi!Meillä on semmoinen hiekkalaatikko, jossa puukansi. Ni siitä puukannesta oli lähtenyt puu irti...
  8. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle ei meilläkään tykkää oikein jäätelöstä, ku se on kylmää. Sulanutta jäätelöö kyllä syö vaikka kuinka paljon! =) Jos mä aijon syödä jäätelöö ni pojalle on annettava oma ku muuten alkaa itku. Tänä kesänä en oo montaa jädeä syönyt. Meillä ei voi enää syödä pojan nähden mitään, jollein...
  9. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    jaahas, Poitsu nukkuu, mies hunningolla (=varpajaisissa) Ostin läjän herkkuja ja leffan. Taidampa uppoutua tonne sohvan nurkkaan herkkuineni ja leffan kera. :D Ihanaa viikonloppua kaikille!!
  10. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Kävin tänään katsomassa ystävää ja sen pikku prinsessaa. Ihana vauva!!!! :heart: :heart: :heart: MIten se olikaan niin pieni! =)
  11. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Talvis meillä syödään aikas lailla niin ku teilläkin. Tosin aikuisten lämpimiä ruokia meillä syödään...mut puuroa ei. Mitään ei vältellä, mut noit suolasii/makeita ei saa kyl joka päivä/viikko. Kahvipöydässä toki saa mitä muutkin. Oman keksin tai pullan.
  12. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Sompio me ei vältellä enää mitään. Poitsu syö ihan kaikkee...karkit ja sipsit tosin oisin halunnut jättää hamaan tulevaisuuteen, mut mummi on huolehtinut siitäkin.Eli poika syö jo ihan kaikkee.
  13. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Talvis meillä ei poika 1V3kk suostu pottailemaan ollenkaan. Meillä on semmoinen wc-pöntön pienennin, en tiiä mikä sen virallinen nimi on... Ja siinä Poitsu melkein joka aamu istutuu siis ihan aikuisten pöntöllä. Muutaman kerran on kakat tulleet ja melkein aina ainakin pissa. Joskus vaan...
  14. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    pakko tulla hehkuttaa viel ennen parturiin menoa, et meidän pikku mies n.1v3kk nukkui sitten viime yönä omassa huoneessaan ja ilman yö herätyksiä, jeee!! On nukkunut kerran aijemminkin, mut sillo heräs kuudelta ja muutaman kerran on nukkunut 5-8h yhteen putkeen. Mut nyt poika nukkui 21.00-7.30...
  15. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Meidän pikku vilpertti menee huomenna ekaa kertaa parturiin. Saa nähdä kuis meitin käypi. Poitsu ku ei juurikaan paikallaan oo...No onneksi parturi on mun kaveri ni ehkäpä suostuu leikkaa myöhemmin loput jos ei huomen aamulla onnistukkaan. kiitoksia SuukkoSuulle ja HanTa Oli mukava päivä...
  16. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle kiitos! Ymmärrän sua hyvinkin. koska itse oon samanlainen...touhusin kokoajan ku energiaa oli ja olo oli niin hyvä, vielä sairaalassakin. Mulla oli neuvolasta lainassa mittari ja sekin välillä puristu kovemmin ja tosiaankin neuvolassa paineet oli aina isommat ku kotona. Kaippa...
  17. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Ai niin huomenna on kiva päivä tiedossa. Lähdetään Poitsun kanssa mun siskoa ja sen perhettä moikkaamaan. :) Siellä on sitten kummallekkin kivaa seuraa. Poitsu leikkii serkkujen kanssa ja minä juttelen siskoni kanssa. :) Ei ollakaan nähty varmaan 2-3viikkoon, ihanaa nähdä pitkästä aikaa...
  18. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Meillä ollaan nukuttu nyt pari päivää päikkärit sisällä, jesh! Jotenkin on vaan helpompi nukuttaa sisälle. ei tarvi lähtee vaunuilee ja täällä sisällä on paljon viileämpääkin (= nukkuu siis pidempään) Meillä ei kyllä enää nukuta kovin pitkiä unia, ellei sitten yö oo ollut tosi levoton. Yleensä...
  19. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    HanTa No voihan harmitusten harmitus! Tää kuumuus tekee tepposia. Pitää muistaa juoda PALJON! Itsellä meinaa unohtuu, mut pojalle kyllä tyrkytän kokoajan sporttipulloa (vettä ).Toivottavasti pääkipusi hellittää ja pikkuinenkin paranee. :heart: :heart: :heart: jaksuja!!!
  20. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    SuukkoSuulle Joo toi makaaminen oli aika puuduttavaa, tylsää, mälsää!!! Mut kannattaa kyllä muistaa levätä paljon ni ehkäpä sillä vältät liian pitkän sairaala keikan. Koska siellä sairaalassa se vasta kauheaa olikin!!!Onneksi pääsin kerran muutaman tunnin vapaalle kotiin. Se jos mikä piristi...

Yhteistyössä