Hakutulokset

  1. K

    Miten "liikutatte" lapsia ulkona?

    meillä ne liikkuu ihan liikuttamattakin :)
  2. K

    Voi vitja et on tylsää olla yh!

    onhan se rankkaa kun on monta lasta mutta mä nautin yh.na olosta,tosin mulla vaan 1 lapsi ja joka toisen vlopun isällään. milloinka te olette eronneet?? jääny jotain välistä,tosin täällä tulee nykyään vähemmän pyörittyä.... me ollaan joskus aikoja sitten tavattu sellossa kun tehtiin kauppoja ;)
  3. K

    Paljonko 100senttinen lapsesi painaa??

    tyttö 3,5veenä 101cm ja 14kg
  4. K

    Te keillä on hiekan/ruskean värisiä seinä kodissanne, laittakaas kuvia ja värisävyjen koodit :)

    mulla on makkarissa sadolinin cappucino,ihana :) mutta kuvaa en jaksa rupee laittamaan....
  5. K

    mitä etsit / ostat kirppiksiltä? huutonetistä?

    huutiksesta huudan tytölle uutta ulkomailta :) esim:addu...gap jne.
  6. K

    Millainen on Espoon Ikean leikkihuone?

    videoitten tuijottelu pallomeri piirtämis juttuja ja varmaan paljon muuta....
  7. K

    Kokkailijat

    mä yleensä paistan ja otan lihat ja teen viillokki soosin tai keiton tai sitten koivet pataan,päälle kermaa,vettä,ananas renkaita+liemi,valkosipulin kynsiä,sipuli lohkoja ja syyään riisin kera :p
  8. K

    Onko nyt ok käyttää tota jauhelihaa?

    juu kyllä voi :)
  9. K

    poistaako ne tk:ssa luomen?

    kyllä
  10. K

    Simpson-pääsiäismunat?!

    mä taisin viime vuonne ostaa kivat kaupasta,sellosta :) taitaa muutama magneetti olla tuolla jääkaapissa....
  11. K

    Mulla meni sormenpäät tunnottomaksi ja ne muuttui valkeiksi!

    huono ääreisverenkierto,kaverillani menee joskus koko kämmenet valkoseksi ja puutuu.....
  12. K

    salkkareista...

    on,tai ainakin maha on todella iso
  13. K

    TULIKS TÄNÄÄN LAPSILISÄT???

    tuli tänään
  14. K

    Mitä teillä on tänään ruokana?

    tortilloita
  15. K

    Sitkeää yskää??

    juu täällä neidillä 3vee ollut 4 viikkoa jo kestävä yskä....välillä vähemmän ja nyt taas enemmän,limaa oksentaa sillon tällön. lekurissa käyty 3 viikkoa sitten ja anto vaan lapun yskän hoitoon....
  16. K

    kenen muun lapsella parvorokko??

    kiitos :) neiti ei ole montaa tervettä päivää nähnyt tän vuoden puolella :( harvase päivä pientä tai isompaa kuumeilua,kovaa yskää....nuhaa ei onneksi ole vielä ollut. niin ja silmätulehdus oli myös parri viikkoa sitten. tytön posket ihan sen näköiset kuin oisi litsarin saanut :(
  17. K

    kenen muun lapsella parvorokko??

    kvg :D mein neitillä poskissa näppyjä ja hieman kaulalla....posket sen näköiset että ois litsarin saanut :(
  18. K

    kenen muun lapsella parvorokko??

    tai kokemuksia ois kiva kuulla..... tähän ainakin päädyin kuukkelin avulla

Yhteistyössä