Mulla meni sormenpäät tunnottomaksi ja ne muuttui valkeiksi!

• Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
Mitä ihmettä? Olin suihkussa ja pesin hiuksia kun huomasin että sormenpäistä häviää tunto, satuin katsomaan ja ne oli aivan vitivalkeat! Kyseessä siis nimettömät ja keskisormet.
Mulla aika usein tuntuu sormenpäät puutuvan mutta tuota värimuutosta en ole ennen tajunnut katsoakkaan. Mitä tää takoittaa?

Mutta siis, tämä voi olla aika kaukaa haettua mutta voiko tämä(kin) johtua vitamiinin puutoksista? Mulla nimittäin on ja vasta aloitin syömään lisävitamiinia. Esim B12?

Ekana tulee mieleen verenkiertohäiriö . syystä sitten ei osaa sanoa. Oisko kätes ollut pitkään yläasennossa. Vaikka ei ne varmaan ihan helposti siinäkään asennossa pitäs tuollalailla muuttaa väriä. pitäskö lekurilta kysyy ...

vitilia
ns. Valkosormisuus. Mulla oli tota aikoinaan useastikin. Useasti aina tietyt sormet tulivat valkoiseksi. Esim kun ajoin autolla pidemmän matkan, ja puristin ilmeisesti liian kovaa niin sormet veti valkoiseksi. Kylmä ilmakin varmasti oli osa syy. Kerran olin lääkärissäkin tuon asian takia, ja lekuri sanoi että ei ole vaarallista. Verenkiertohäiriö tms.
Ol huoleti vaa!

ap.
Kiva kun olettte vastailleet. En uskonutkaan etää mitään vakavaa olisikaan mutta kiinnostaahan se tietää.
Sinänsä uusi juttu mulle.
Kärsin jostain syystä nyt kaikenmaailman vitamiinien puutteesta ja anemiasta, mulla kaikki veriarvotkin sekaisin niiden takia. Ajattattelin että tääkin vaiva kuuluisi niihin puutoksiin.
No, eiköhän kohta noi purkista nautitut vitamiinit jo auta.

Kiitti teille kaikille!

Yhteistyössä