salkkareista...

  • Viestiketjun aloittaja ullapulla
  • Ensimmäinen viesti
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Total ot, mut huomasin eilen Sara-lehdestä että se alkkis-Maarit, joka ennen näytteli sarjassa, on oikeasti Sampo Kaukovaaran äiti. (Olikohan sen Sampon sukunimi Kaukovaara..mut anyway :D )
[/quote
Joo niin on ja on Sampon sukunimi Kaukovaara.
 
ullapulla
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Total ot, mut huomasin eilen Sara-lehdestä että se alkkis-Maarit, joka ennen näytteli sarjassa, on oikeasti Sampo Kaukovaaran äiti. (Olikohan sen Sampon sukunimi Kaukovaara..mut anyway :D )
siis sen näyttelijän äiti :D
 
siis tarkoitin vain, että sitä raskautta ei ole kirjoitettu sarjaan... mietin itsekin, että mitenköhän toi veera kirjoitetaan sarjasta pois/äitiyslomalle? harmi jos se heti lopettaa, koska eihän se ole kauaa tossa sarjasssa ollut..
 
Mua ärsyttää ettei ne oo voinu kirjoittaa tuohon käsikseen et toi ois ollu vaikka yllätys-raskaus tai jotain, koska ku toinen on niin ilmiselvästi jo pidemmällä raskaana, huomannu sen jo aiemmin ja sit ärsyttää ettei se oo tossa sarjassa raskaana... :kieh: :kieh: :kieh:
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
ihan selkeästi veeralla näkyi tämänkin päivän jaksossa raskausmaha vaikka iso paita olikin päällä sitä peittämässä. Harmittaa vaan jos veera nyt lähtee pois.
Ei pahalla mutta Veeran näyttelijä on yksi sarjan huonoimmista minun mielestäni. Ei mitään intonaatiota puheessa. Huuuuh.... saisi lähteä . Isabellan näyttelijäkin on sielukas verrattuna Veeran suorittajaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
ihan selkeästi veeralla näkyi tämänkin päivän jaksossa raskausmaha vaikka iso paita olikin päällä sitä peittämässä. Harmittaa vaan jos veera nyt lähtee pois.
Ei pahalla mutta Veeran näyttelijä on yksi sarjan huonoimmista minun mielestäni. Ei mitään intonaatiota puheessa. Huuuuh.... saisi lähteä . Isabellan näyttelijäkin on sielukas verrattuna Veeran suorittajaan.
juu no eihän se nyt näyttelijänä munkaan lemppari ole mutta kun mä tahtoisin sen ja panun palaavan yhteen ja eihän ne palaa jos veera kerta jossain vaiheessa lähtee pois. tai ainakin aattelis, että jotain niille tulee vielä. eli veeran hahmosta tykkään kyllä :)
 

Yhteistyössä