Voi vitja et on tylsää olla yh!

Ärsyttää ja ottaa päähän. No ei muulloin ku tälleen, kaunis ilma ja terassille tekis mieleni. Kylmää olutta, hyvää seuraa... Illemmalla karaokea ja sit kotiin nukkumaan.

No, juotiin kamun kaa kahvit pihalla ku lapset leikki, ja voinhan mä laulaa rölliä lasten kanssa :)

Anteeks valitus, on vaan aika yksinäinen olo kun kavereilla on muuta tekemistä ku olla mun seurana... Eikä kukaan halua lapsia hoitaa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja YH:
On hienoa olla yh :D
Tuokaa lapset meille hoitoon,,tänne mahtuu :wave:
Voi kun oliski oikeesti joku kaveri, jolle uskailtais lapset antaa hoitoon aina silloin tällöin. Ku sais vapaan vkl edes kerran kuussa.
Meillekkin voisin ottaa lapsia hoitoon joskus, samassa ne menee ku omatki :)

YH
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja YH:
On hienoa olla yh :D
Tuokaa lapset meille hoitoon,,tänne mahtuu :wave:
Voi kun oliski oikeesti joku kaveri, jolle uskailtais lapset antaa hoitoon aina silloin tällöin. Ku sais vapaan vkl edes kerran kuussa.
Meillekkin voisin ottaa lapsia hoitoon joskus, samassa ne menee ku omatki :)
niin,,eikä me tietenkään olla edes samasta suunnasta että voitais tutustua.

Alkuperäinen kirjoittaja näin oli meillä:
No, siitä vain kimppaan toisen yh:n kanssa ja vuoroon pidätte vapaata.
Eikö teillä käy lpset isällään, silloinhan olisi aina vapaa viikonloppu?
Toki käy, mutta isä on viikonloput töissä ja lapset käy siellä arkena.

Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Voi kuule, mä olen ihan tyytyväinen yksin, mutta välillä harmittaa. Mä en panettanut itseäni paksuksi, ihan yhteistyössä laitettiin lapset alulle :) Oletko hiukan katkera?

Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:
Ihme tyyppi taas. Ensin elää moraalittomasti ja sitten vielä kehtaa valittaa :eek:
Ai mä? Moraalittomasti? Mitä sä meinaat?
Jos olet yh vaikka miehesi on elossa?
Jaa, siis pitäis olla naimisissa hamaan hautaan asti, vaikka ei kumpikaan ollut onnellinen avioliitossa. Ok, siinä tapauksessa mä kai sitten olen moraaliton.

Tääl kans kohtalotoveri :D Mut mä pääsen kyl vappuna sit. Mä voisinki tappaa ton mun exäni jos siit ei linnaa sais. Mites sellaset sit jotka jätetään? Pitääkö niiden tehä itsari ettei tarvi olla yh? :LOL: Hitto et joillain on hauskaa.

onhan se rankkaa kun on monta lasta mutta mä nautin yh.na olosta,tosin mulla vaan 1 lapsi ja joka toisen vlopun isällään.

milloinka te olette eronneet?? jääny jotain välistä,tosin täällä tulee nykyään vähemmän pyörittyä....
me ollaan joskus aikoja sitten tavattu sellossa kun tehtiin kauppoja ;)

vieras
Täällä myös kohtalotoveri :) kivaa yh:na olossa on se ettei tarvi mitään röhöä katella eikä kuunnella.
Vähemmän kivaa on kun ei oo ketään jakamassa arkea :/ ja tosi mukavaa olis vaapaa joskus, sitä ei tosin ollu aviossa sen enempää mulla - miehellä oli senki edestä.

Yhteistyössä