Vähän liiankin hauskaa ilmeisesti.Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Hitto et joillain on hauskaa.
Vähän liiankin hauskaa ilmeisesti.Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Hitto et joillain on hauskaa.
voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Mihin mäen olisi tyytyväinen?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Etpä säkään kovin tyytyväiseltä vaikuta, kun kerta toisensa jälkeen suollat melkoista soopaa näppikseltäsi.Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
No eihän toi sitten koskenut sua. Mistä mun pitäisi olla katkera?Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Voi kuule, mä olen ihan tyytyväinen yksin, mutta välillä harmittaa. Mä en panettanut itseäni paksuksi, ihan yhteistyössä laitettiin lapset alulle Oletko hiukan katkera?Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Osaan mä kyllä paljon muutakin. Ja siksi olinkin välillä muualla. Hassua, eikö olekin?Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Voitko mennä muualle jos et muuta osaa kuin vittuilla?Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Kuka? Sitä saa mitä tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kuka? Sitä saa mitä tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Nevöhööd. Aikuiseksi kasvaminen kannattaa aloittaa ajoissa, niin pääsee mahdollisimman helpolla.Alkuperäinen kirjoittaja Pike:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kuka? Sitä saa mitä tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Snadi janari!
Olettaako täällä joku, et kaikki yh on eronneet heti panemisen jälkeen? Yh voi olla vaikka olisi asunut yli 10v miehen kanssa yhdessä. Sehän onkin helppo ennustaa etukäteen, jos jää vaikka 12v jälkeen yh.Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kuka? Sitä saa mitä tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Sama se eroaako heti vai myöhemmin. Ero se on joka tapauksessa, ja paksuksi on nainen itsensä hankkinut.Alkuperäinen kirjoittaja Gerbiilin poikanen:Olettaako täällä joku, et kaikki yh on eronneet heti panemisen jälkeen? Yh voi olla vaikka olisi asunut yli 10v miehen kanssa yhdessä. Sehän onkin helppo ennustaa etukäteen, jos jää vaikka 12v jälkeen yh.Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kuka? Sitä saa mitä tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.
Tämä pikkuvaimoke saa omaa aikaa joka päivä B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Itse olen onneksi yh jolla on kosolti myös vapaa-aikaa. Enemmän kuin pikkuvaimoilla.
Niin tämä yh:kin.Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Tämä pikkuvaimoke saa omaa aikaa joka päivä B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Itse olen onneksi yh jolla on kosolti myös vapaa-aikaa. Enemmän kuin pikkuvaimoilla.
Varo ettet nai sitä sun uutta miestäs hengiltäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin tämä yh:kin.Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Tämä pikkuvaimoke saa omaa aikaa joka päivä B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Itse olen onneksi yh jolla on kosolti myös vapaa-aikaa. Enemmän kuin pikkuvaimoilla.
Vähänkö on ristiriitaistaAlkuperäinen kirjoittaja Gerbiilin poikanen:Olettaako täällä joku, et kaikki yh on eronneet heti panemisen jälkeen? Yh voi olla vaikka olisi asunut yli 10v miehen kanssa yhdessä. Sehän onkin helppo ennustaa etukäteen, jos jää vaikka 12v jälkeen yh.Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kuka? Sitä saa mitä tilaa.Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:voi herranjumala mikä torveloAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Naiset panettaa ensin itsensä paksuksi, eikä ole sitten tyytyväisiä kun jäävät yksin.