Hakutulokset

  1. V

    Halutaan vuokrata mökki !

    Oulusta 300km säteeltä.
  2. V

    Halutaan vuokrata mökki !

    Onkohan enään mahdollista saada kohtuuhintaista mökkiä vuokrattua järven rannalta kesäkuulle? kiitollinen avusta =)
  3. V

    kun lapsi alkaa syömään perheen kanssa samoja ruokia

    samojen asioiden kanssa painittiin itsekkin ja välillä kyllä tulee yli vuoden ikäselle purkkiruokaa annettua kun itse syödään (mielestäni) jotain lapselle sopimatonta .
  4. V

    herra hakkarainen silikonivuokaan ohjeita???

    Olisko kenelläkään juuri tuohon vuokaan hyviä jo testattuja ohjeita? Mukana tullut ohje ei vastaa mun käsitystä hyvästä =)
  5. V

    ennustan!

    hui tämähän menee jännäksi.........
  6. V

    ennustan!

    tuleeko meille lisää lapsia vai miten työasiat nuin viivästyy?(kummastuttaa) mietin myös palaankohan enään samalle alalle? kiitos jos vielä vastaat tähän
  7. V

    ennustan!

    mites mun työkuviot?milloin olis sen aika?
  8. V

    OHJEET HUUTO.NETIN KÄYTTÖÖN

    :wave:
  9. V

    pitsisormus viskisormuksena.oisiko paha?

    Mullakin tuli vain pitsiliina mieleen,anteeksi tyhmyyteni :laugh: Tottakai voit ottaa millaiset sormuksen ite haluat,ei siihen ole mitään sääntöjä :)
  10. V

    Tarvisin maailman parhaan omenapiirakan ohjeen

    On nuita omenoita sen verran liikaa ,että jonku piirakan vois tekasta,mutta ois kiva vaihtelua saada takuu varmoista resepteistä. :)
  11. V

    Miten ihmees lapsen itku voi jäädä korviin soimaan?

    ihan normi meninki,mä kuulen aina lapsen itkua kun olen suihkussa jos tyttö nukkuu ja mies töissä :laugh:
  12. V

    Sinulle lapseni

    Osanotto meidänkin perheen puolesta :'( :hug: Ite varmaan kuolisin itsekkin tuollaisessa tilanteessa,ett oma lapsi kuolisi,en uskalla edes ajatella.
  13. V

    Yli 1 vuotiaan Vieroittaminen rinnasta

    En arvannut että se olisi näinkin vaikeaa....siis minulle itselleen! Olen sitä ajatellut jo kauan ja nyt se on vihdoin alkanut,vieroitan tyttöni rintamaidosta.Mutta en tiennyt että tulee niitä "heikkoja hetkiä" päivän aikana kun tyttö huutaa yliväsyneenä kun haluisi tissiä mutta saa "vaan"...
  14. V

    sisustustarroja!!

    Me oltiin Tampereella käymäs ja "kävästiin" ideaparkissa niin siel oli jossakin lelukaupassa,jonka nimeä en muista, vaikka minkälaisia n.50kpl nalle puh ja ystävät sisutustarran pakkaus maksoi 20euroa.Enkä ole kertaakaan katunut ostostani,ovat mielettömän ketevät ja hienot.
  15. V

    Paljonko tarjoaisitte tästä ok-talosta??

    tarjoisin 145 000-150 000........kyl menee sillä jos mennäkseen =)
  16. V

    TE ETTE USKO O:(KUVA KATSOKAA ÄKKIÄ)

    saakos ap udella minkä kokonen tyttö,kun näyttää ainakin isolta kuvassavai oot lähikuvvaa ottanut? =)
  17. V

    TE ETTE USKO O:(KUVA KATSOKAA ÄKKIÄ)

    kuulostaa tutulta =)
  18. V

    TE ETTE USKO O:(KUVA KATSOKAA ÄKKIÄ)

    hih meillä "vaan" paukuttelee yhteen ja heittelee ympäriinsä
  19. V

    Voi pe***le sitä anoppia taas! En saa muka jäädä kotiin lasta hoitamaan!

    Eikö niitten anoppien/isovanhempien pitäs vaan tukea lastensa perheitten päätöksiä ja olla tukena tarvittaessa.Kyllä meilläkin anoppi ja appi neuvoo,mutta kunnioittaa meidän päätöksiä. Ap sinukin kannattasi vaan suoraan sanoa että tämä on teidän päätös ja toivon että tuette meitä tässä,eiköhän...
  20. V

    stailataan koteja!

    Oih mäkin ottasin mielelläni uusia ideoita vastaan,mutta ei ole oikein pelkkiä huone kuvia...pitäs päivänvalossa ottaa kuvia tästä kodista =)

Yhteistyössä