TE ETTE USKO O:(KUVA KATSOKAA ÄKKIÄ)

Alkuperäinen kirjoittaja haloo!:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mun 1v vauva osaa jo koota legoa :eek: hän rakenna jo sielä jotain nyt :eek: huhhu

Oletko sä annabella ?
juu :xmas:

Huomasin ykspäivä , miks vaihdoit?
en tiedä :xmas:
ajattelin jotain uutta laita :D

Kyllä tämäkin nikki ollut kauan kun yli 900 viestiä sulla kirjoitettuna tänne
Olet käyttänyt annabellaa samaan aikaan,niinkö?

Tajuatko, että nimimerkkiä voi vaihtaa?
Tuossa 900:ssa on annabellinäkinkirjoitetut. Annabell siis VAIHTOI nikkiä, ei luonut uutta!

Haloo vaan.Vittu tuota voinu tietää miten homma voi toimia,koska itellä ei ole nikkiä.Sun tarvi järmätä kun sulta edes kysynyt.Oliko se sulta pois jos ap kysyn

mie
meidänkin kuopus rakenteli noita tuosta iästä lähtien. Esikoisella taas alkoi palikat pysyä käsissä vasta 2-vuotiaana ja vasta lähempänä 3 vuotta alkoi kiinnostaa rakentelu. Kai se on toi isomman esimerkki, kun inspiroi pikkusta.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Voi että miten ihanan keskittynyt pieni on työhönsä. :heart:

Meidän 1 vee ei todellakaan osaa legoja kasata eikä 2 vee tehdä palapelejä. :ashamed: ;)
ihme vauvoja :x esikoinen myös aloiti kun oli 1v koota legoja mutta ehkä vähän yli jotain 1v ja 2kk ja tää ymmärrä jo kaikki mitä pitäis tehdä ja mitä ei.Pakko vielä sanoa että esikoinen puhuu kahdella kielellä parempi kuin minä :ashamed: nolo :ashamed:
Ole vaan ylpeä ja iloinen lastesi taidoista. =)
Meidän "puupäät" on vaan kovia juoksemaan ja liikkumaan. Kädentaidot ei ole sieltä parhaimmasta päästä. ;) =)

Voi että miten ihanan keskittynyt pieni on työhönsä. :heart:

Meidän 1 vee ei todellakaan osaa legoja kasata eikä 2 vee tehdä palapelejä. :ashamed: ;)
ihme vauvoja :x esikoinen myös aloiti kun oli 1v koota legoja mutta ehkä vähän yli jotain 1v ja 2kk ja tää ymmärrä jo kaikki mitä pitäis tehdä ja mitä ei.Pakko vielä sanoa että esikoinen puhuu kahdella kielellä parempi kuin minä :ashamed: nolo :ashamed:
Ole vaan ylpeä ja iloinen lastesi taidoista. =)
Meidän "puupäät" on vaan kovia juoksemaan ja liikkumaan. Kädentaidot ei ole sieltä parhaimmasta päästä. ;) =)
nii lisään vielä,mies sanoi että älä unohda sekin kertoa :LOL: eli esikoinen osaa pirtä jo ihmisiä ja hevosta,mä näytin hänelle monta kerta ja nyt hän osaa jo :x

haloo!
[

Haloo vaan.Vittu tuota voinu tietää miten homma voi toimia,koska itellä ei ole nikkiä.Sun tarvi järmätä kun sulta edes kysynyt.Oliko se sulta pois jos ap kysyn
Mä mitään järmaaä. Mun nikki nyt vaan sattuu olememaan haloo!, en jaksa sitä joka kerta vaihtaa, kun se on tuossa valmiina. Sori laiskuuteni.

Meidän poika osasi myös rakentaa legoilla n. 10 kk lähtien, torneja, seiniä jne....
11 kk. ikäsenä lähti kävelemään ja sen jälkeen alkoi palikoilla rakentelu tuoleille...
iloitaan lahjakkaista lapsistamme!!!!!!!!

Yhteistyössä