Neiti tuola itkeskeli ja lopetti kyllä melkeen heti ku alkoki, mutta mun korviin jäi itku soimaan? Johtuuko tää väsystä vai hulluko oon :snotty:
mulla muuten ihan sama juttu. Nimenomaan jos olen suihkussa tai imuroinAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mulla on vähän sama. Tai siis olen aina kuulevinani metelin seasta lapsen itkua. Siis esim jos imuroin tai olen vaikkapa suihkussa..
Oletpas. Mutta muiden hullujen seassa vähiten hullu vaikuttaa ihan normaalilta B)Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Ihanaa en ookkaan hullu
Mulla oli sama juttu esikoisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:Mie kuulen sitä lapsen itkua sillonkin, ku oma lapsi on vaikka isänsä kanssa vaunulenkillä ja mie yksin kotona...
Hi hiiAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Oletpas. Mutta muiden hullujen seassa vähiten hullu vaikuttaa ihan normaalilta B)Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Ihanaa en ookkaan hullu
Mulla kans oireena tinnitys |OAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä olen sanut tinnityksen aikoinaan meidän lasten itkuista ja huutamisesta.