sinä saat vielä yhden lapsen. töitä löytyy syksyllä.Alkuperäinen kirjoittaja äippäx2:Tuleeko meille vielä lisää lapsia? Miten tulevaisuus...löydänkö töitä?
sinä saat vielä yhden lapsen. töitä löytyy syksyllä.Alkuperäinen kirjoittaja äippäx2:Tuleeko meille vielä lisää lapsia? Miten tulevaisuus...löydänkö töitä?
olet kotosalla vielä pari vuotta.sielläkin riittää töitä vaikka muille jakaa.Alkuperäinen kirjoittaja Veeran äiskä:mites mun työkuviot?milloin olis sen aika?
palaat samalle alalle, mutta olet taas kohta sen jälkeen kotona samoissa hommissa kuten nytkin.Alkuperäinen kirjoittaja Veeran äiskä:tuleeko meille lisää lapsia vai miten työasiat nuin viivästyy?(kummastuttaa)
mietin myös palaankohan enään samalle alalle?
kiitos jos vielä vastaat tähän
elokussa saa alkunsa.Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:Tuleeko meille uusi vauva parin vuoden sisällä? :heart:
kyllä. 2 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mahtaakohan meille sitten olla perheenlisäystä vielä luvassa... ?
on ja on ja 2010Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:Onko meillä lapsia?
Onko lapsia tulossa? Milloin?
Tarkennus; omia, biologisia? Voi jee.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä. 2 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mahtaakohan meille sitten olla perheenlisäystä vielä luvassa... ?
toinen omaAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Tarkennus; omia, biologisia? Voi jee.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä. 2 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mahtaakohan meille sitten olla perheenlisäystä vielä luvassa... ?
2011Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:nooh..tuleeko meille vielä perheenlisäystä?
No kenes se toinen on?! Ja just sitä mä epäilinkin, sterilointi just mun kohdalla on vaan sana.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:toinen omaAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Tarkennus; omia, biologisia? Voi jee.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä. 2 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mahtaakohan meille sitten olla perheenlisäystä vielä luvassa... ?
pettikö mieheni minua? Jos ei, aikoiko pettää?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:antaa palaa. :xmas:
tiä vaikka eläinlapsi!Alkuperäinen kirjoittaja kräm:No kenes se toinen on?! Ja just sitä mä epäilinkin, sterilointi just mun kohdalla on vaan sana.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:toinen omaAlkuperäinen kirjoittaja kräm:Tarkennus; omia, biologisia? Voi jee.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kyllä. 2 lasta.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mahtaakohan meille sitten olla perheenlisäystä vielä luvassa... ?