ennustan!

Alkuperäinen kirjoittaja Pari pientä mutta tärkeää kysymystä kysyyv vielä yhden kysymyksen:
Miltä alalta minä "aikuiseen iän saavuttanut" nainen löydän itselleni työn, ja näetkö, että se olisi vakinainen tai pidempi aikainen?
määräaikainen työ, ja asiakaspalvelusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Milloinkas minä saan lisää vauvoja?? =)
VAstaa, please... Niin ja miten työt mulla menee??
Kiitos!
2012 tulee poika ja työtä ala tehdä 2009 alkuvuodesta.
mistä sä vedät noi jutut? =)
Mulla alkaa työt kylläkin jo kolmen viikon päästä.... :D
oijoijoi.. mun pää on sekaisin. mun täytyy mennä meditoimaan ja vetämään luonnosta puhdasta ja hyvää energiaa!!! :xmas:

rehellinen ja luotettava ennustaja kiittää... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
entä mies?jaksaako kauan vielä painaa *ressaavaa*työtään?
miehillä on kova nahka. jaksaa työtään mutta sinun kannattaa puhua hänen kanssaa koska sisältä hän on täysin rikki. lepo olisi paikallaan.
tuon mie jo tiesinkin..jonkunlainen ratkaisu pitäisi löytyä,lepo?outo käsite miehelle.. :flower: sinulle
 
inkkuli
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja inkkuli:
Tuunkohan olemaan joskus vielä työelämässä ja jos ni missäköhän ammatissa?
'kaupanalan tai asiakaspalvelu työssä hääräät. ponnahduslautana nämä toimii.
Oman firman aateli laittaa pystyyn, en tosin tiedä minkämoisen...nääkkö sää tarkemmin toteutuuko se OMA?
 
Pystyisitkö vähän avaamaan tulevaisuutta?
Mikä isäni sairaus on, lääkäri tutkii ja hutkii liian kauan? Pääseekö hoitoon se ennen kuin on liian myöhäistä? Paraneeko hän? Olen todella kiitollinen, jos vaan ehdit vastata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haidi84:
Paranenko kivuistani koskaan? Onko tämä suhde se oikea ja viimeinen? Jaksanko vielä joskus tehdä töitä kunnolla? TULEHAN ENNUSTAJAEUKKO TAKAISIN!!
kyllä paranet. ja jaksat tehdä töitä kunnolla, mutta se päivä tulee sulle itsellesi täytenä yllätyksenä. suhde on oikea, mutta ei viimeinen.
 

Yhteistyössä