ennustan!

Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
osaatkos sanoa mitä mun exä puuhailee tällä hetkellä? minkä sortin ongelmia sillä oli että joutui minut jättää? :wave:
hän ei ollut valmis kaikkeen vastuuseen mitä oli tulossa. exäsi on tällä hetkellä töissä mutta älä huoli, sinä olet hänen mielessä, ja toivottavasti pysytkin, koska se voi tehdä suuria muutoksia. ole kärsivällinen.

oho! miksi hän ei sitten laita minulle viestiä tai soita jos olen hänen mielessään? eikö hän ole löytänyt uutta naista? miten hän suhtautui siihen uutiseen että odotan vauvaa uudella poikaystävälleni? hirveästi kysymyksiä :D
siksi hän ei soita koska on pettynyt että sinulla on uusi poikaystävä ja olet tällä hetkellä onnellinen. on hänellä anisia mutta eivät tärkeitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
tulenko enää koskaan raskaaksi ja jos tulen niin saadaanko me viides poika vai tyttö?
miksi tämänhetkinen kierto venyy?
minulle myös ennustus :attn:
kierto venyy koska olet raskaan ja tyttö tulee.
oikeastiko. olisipa näin, mutta miksi testit ovat sitten näyttäneet vain negaa :/ eikä mulla ole oireitakaan. Sä vaan sanoit mulle sen mitä haluan kuulla :ashamed:
 
Pari pientä mutta tärkeää kysymystä
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Pari pientä mutta tärkeää kysymystä:
Löytyykö minulle omat paikkani? Miten käy sairauksen kanssa?
sinulle löytyy oma paikkasi ja sairauden kanssa on kestämistä, mutta kyllä sinulle aurinko paistaa risukasaan. muista että elä päivä kerrallaan ja olet tärkeä ja hyvä ihminen. sinulla on ihmisä jotka välittävät sinusta, ja niitä on paljon.
Kiitos vastauksesta, kiitos vinkistä elää päivä kerrallaan. Paha tapani on elää/huolehtia "kokonainen viikko yhden päivän asemasta".
Kiitos muistutuksesta, että olen tärkeä vaikka en sitä itse aina muistakaan, ja kiitos myös siitä, että muistutit minua lähelläni olevista ihmisistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
tulenko enää koskaan raskaaksi ja jos tulen niin saadaanko me viides poika vai tyttö?
miksi tämänhetkinen kierto venyy?
minulle myös ennustus :attn:
kierto venyy koska olet raskaan ja tyttö tulee.
oikeastiko. olisipa näin, mutta miksi testit ovat sitten näyttäneet vain negaa :/ eikä mulla ole oireitakaan. Sä vaan sanoit mulle sen mitä haluan kuulla :ashamed:
kovin toivot lasta ja tuntuu erttä onni on myöden kevään aikana.
 
juu mulleki ennustettiin et saan pojan 26.10 ja toine ennusti et saan tytön 26.10 (s.postin kautta siis ennusti) ja nii vaa män kesken :D mut kuka näihi ny nii vakavasti uskoiskaa :D Hauskaa ajanvietettähä nää vaa o tämmöset :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Hmmmm...
Ollaanko me ton miehen kanssa kuolemaan asti yhdessä? Jos ei olla, niin kuinka kauan vielä jäljellä?
Saanko mä mun vanhaa bestistä ikinä takaisin?
Minäminäminä
ystäviä on tärkeitä ja vähemmän tärkeitä, bestiksesi kuuluu nyt vähemmän tärkeisiin, mutta on sinun sydämessäsi edelleen. aika vain koittaa kun hänestä tulee enemmän tärkeä. miehesi kanssa rakastatte toisianne siihen asti kun toinen tämän maan jättää.
 

Yhteistyössä