ei ikävä kyllä pääse, mutta älä huoli. parempi kauppa on tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja Viineri:Pääseekö mies uuteen työpaikkaan? Menee loppu viikosta haastatteluun.
milloin?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:tulee, ja vielä 2. kaksi tyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja aito:tuleeko meille vielä perheenlisäystä?jos, niin kumpi?
sulla on stressiä. oletko käynyt lääkärillä? jos kovin toivoo niin sitten mieli pystyy mihin vain.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:miksei mun menkat jo ala jos testit näyttää negatiivista? :headwall:
se tarkoittaa, että keväällä uudet tuulet puhaltaa, ns. muutoksen aikaa. tehkää pihatöitä, se auttaa levottomuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:teillä on nyt ilmassa pientä häilyväisyyttä. kevät on sitä aikaa. syksyllä haravoitte lehtiä ja ehkäpä suunittelette jotain uudistusta tällä hetkellä?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:miten meidän perheelle käy syksyllä?
"häilyväisyyttä"???? mitä tarkotat?
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:oletko oikeasti rakastunut? jos olo on rakastunut, et pysty syömään, et nukkumaan, vatsaa vääntää niin uskon että toinen osapuoli kärsii näistä myös.Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mites mun käy mun ihastuksen suhteen? :heart:
Entä mulle rakastuksen?
Olet aivan oikeassa! Mitenkähän tässä vaan loppujen lopuksi käy?
No ei voi mitään Ja valehtelet ei oo muuta työpaikkaa tiedossa, eikä pitkään aikaan tulekkaan, asutaan niin landella että tuo olis ollut ainoa työpaikka niin ettei tarvis kulkea n.60km yhteen suuntaan töissä :/Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:ei ikävä kyllä pääse, mutta älä huoli. parempi kauppa on tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja Viineri:Pääseekö mies uuteen työpaikkaan? Menee loppu viikosta haastatteluun.
hän ei ollut valmis kaikkeen vastuuseen mitä oli tulossa. exäsi on tällä hetkellä töissä mutta älä huoli, sinä olet hänen mielessä, ja toivottavasti pysytkin, koska se voi tehdä suuria muutoksia. ole kärsivällinen.Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:osaatkos sanoa mitä mun exä puuhailee tällä hetkellä? minkä sortin ongelmia sillä oli että joutui minut jättää? :wave:
kärsivällisyyttä. aikaa menee mutta 2009 vuosi on kulta-aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Uni:Onnistuuko raskaaksi tuleminen koskaan? ja koska? Ja miten käy?
mene tekemään labratesti, se näyttä varmuuden.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:mut ku ei mul ees oo stressiä elämä hymyilee paremmin ku juur koskaan ku oppariki on iha reilassa (oli jo ennen ovistakin ) ja mieli pystyny raskausoireita paljonkin kehitteleen mut niit ei oo yk1 jälkee tullu turhaan, yk2 siis olin oikein rauhallisena ja yk3:ssakin jollon plussasin ja sillo niit oireit tuliki iha samalaisii ku nytkii.. oon varmaa yks vähiten stressaavista ihmisistä
sinulle löytyy oma paikkasi ja sairauden kanssa on kestämistä, mutta kyllä sinulle aurinko paistaa risukasaan. muista että elä päivä kerrallaan ja olet tärkeä ja hyvä ihminen. sinulla on ihmisä jotka välittävät sinusta, ja niitä on paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Pari pientä mutta tärkeää kysymystä:Löytyykö minulle omat paikkani? Miten käy sairauksen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:hän ei ollut valmis kaikkeen vastuuseen mitä oli tulossa. exäsi on tällä hetkellä töissä mutta älä huoli, sinä olet hänen mielessä, ja toivottavasti pysytkin, koska se voi tehdä suuria muutoksia. ole kärsivällinen.Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:osaatkos sanoa mitä mun exä puuhailee tällä hetkellä? minkä sortin ongelmia sillä oli että joutui minut jättää? :wave:
2010 ja poikaAlkuperäinen kirjoittaja piipa:saanko vauvan?milloin?kamala vauvakuume .jos onni suo kumpi tulee?
kyllä sinä pärjäät, leuka pystyyn ja ole ylpeä että olet siinä. miehelläsi on toinen nainen, mutta alkaa ikävöidä sinua pian.Alkuperäinen kirjoittaja sad:Mieheni jätti minut ja pienen lapsemme, oliko syy toinen nainen vai jokin muu?
Miten pärjään tulevaisuudessa, saanko hyvän työpaikan ja ehkä joskus uuden ihmissuhteen?
kesällä.Alkuperäinen kirjoittaja Viineri:Vielä kysyn että milloin mies sitten pääsee töihin?
minulle myös ennustus :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tulenko enää koskaan raskaaksi ja jos tulen niin saadaanko me viides poika vai tyttö?
miksi tämänhetkinen kierto venyy?
missä sun kysymys on?Alkuperäinen kirjoittaja heti:alahan jo vastailla.on kiire töihin
kierto venyy koska olet raskaan ja tyttö tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:minulle myös ennustus :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:tulenko enää koskaan raskaaksi ja jos tulen niin saadaanko me viides poika vai tyttö?
miksi tämänhetkinen kierto venyy?