ennustan!

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
miten meidän perheelle käy syksyllä?
teillä on nyt ilmassa pientä häilyväisyyttä. kevät on sitä aikaa. syksyllä haravoitte lehtiä ja ehkäpä suunittelette jotain uudistusta tällä hetkellä?

"häilyväisyyttä"???? mitä tarkotat?
se tarkoittaa, että keväällä uudet tuulet puhaltaa, ns. muutoksen aikaa. tehkää pihatöitä, se auttaa levottomuuteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mites mun käy mun ihastuksen suhteen? :heart:

Entä mulle rakastuksen?
oletko oikeasti rakastunut? jos olo on rakastunut, et pysty syömään, et nukkumaan, vatsaa vääntää niin uskon että toinen osapuoli kärsii näistä myös.

Olet aivan oikeassa! Mitenkähän tässä vaan loppujen lopuksi käy?

tuntuu että jää tähdenlennoksi.
 
Viineri
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Viineri:
Pääseekö mies uuteen työpaikkaan? Menee loppu viikosta haastatteluun.
ei ikävä kyllä pääse, mutta älä huoli. parempi kauppa on tiedossa.
No ei voi mitään :( Ja valehtelet ;) ei oo muuta työpaikkaa tiedossa, eikä pitkään aikaan tulekkaan, asutaan niin landella että tuo olis ollut ainoa työpaikka niin ettei tarvis kulkea n.60km yhteen suuntaan töissä :/
 
mut ku ei mul ees oo stressiä :D elämä hymyilee paremmin ku juur koskaan ku oppariki on iha reilassa (oli jo ennen ovistakin :p ) ja mieli pystyny raskausoireita paljonkin kehitteleen mut niit ei oo yk1 jälkee tullu turhaan, yk2 siis olin oikein rauhallisena ja yk3:ssakin jollon plussasin ja sillo niit oireit tuliki iha samalaisii ku nytkii.. oon varmaa yks vähiten stressaavista ihmisistä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
osaatkos sanoa mitä mun exä puuhailee tällä hetkellä? minkä sortin ongelmia sillä oli että joutui minut jättää? :wave:
hän ei ollut valmis kaikkeen vastuuseen mitä oli tulossa. exäsi on tällä hetkellä töissä mutta älä huoli, sinä olet hänen mielessä, ja toivottavasti pysytkin, koska se voi tehdä suuria muutoksia. ole kärsivällinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mut ku ei mul ees oo stressiä :D elämä hymyilee paremmin ku juur koskaan ku oppariki on iha reilassa (oli jo ennen ovistakin :p ) ja mieli pystyny raskausoireita paljonkin kehitteleen mut niit ei oo yk1 jälkee tullu turhaan, yk2 siis olin oikein rauhallisena ja yk3:ssakin jollon plussasin ja sillo niit oireit tuliki iha samalaisii ku nytkii.. oon varmaa yks vähiten stressaavista ihmisistä :p
mene tekemään labratesti, se näyttä varmuuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pari pientä mutta tärkeää kysymystä:
Löytyykö minulle omat paikkani? Miten käy sairauksen kanssa?
sinulle löytyy oma paikkasi ja sairauden kanssa on kestämistä, mutta kyllä sinulle aurinko paistaa risukasaan. muista että elä päivä kerrallaan ja olet tärkeä ja hyvä ihminen. sinulla on ihmisä jotka välittävät sinusta, ja niitä on paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
osaatkos sanoa mitä mun exä puuhailee tällä hetkellä? minkä sortin ongelmia sillä oli että joutui minut jättää? :wave:
hän ei ollut valmis kaikkeen vastuuseen mitä oli tulossa. exäsi on tällä hetkellä töissä mutta älä huoli, sinä olet hänen mielessä, ja toivottavasti pysytkin, koska se voi tehdä suuria muutoksia. ole kärsivällinen.

oho! miksi hän ei sitten laita minulle viestiä tai soita jos olen hänen mielessään? eikö hän ole löytänyt uutta naista? miten hän suhtautui siihen uutiseen että odotan vauvaa uudella poikaystävälleni? hirveästi kysymyksiä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Mieheni jätti minut ja pienen lapsemme, oliko syy toinen nainen vai jokin muu?
Miten pärjään tulevaisuudessa, saanko hyvän työpaikan ja ehkä joskus uuden ihmissuhteen?
kyllä sinä pärjäät, leuka pystyyn ja ole ylpeä että olet siinä. miehelläsi on toinen nainen, mutta alkaa ikävöidä sinua pian.
 

Yhteistyössä