Hakutulokset

  1. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Ikä, nestori täälläkin. Täytin itse asiassa juuri eilen 37 vuotta. Hiukan ikäkriisiä pukkaa päälle, mutta eiköhän tämäkin vauva vielä saada täysi-ikäiseksi kunnialla. Mun omatkin vanhemmat on saaneet meidät lapset "vanhoina" 30-36-vuotiaina, joten taitaa olla sukuvika :) Ammateista No, mähän...
  2. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Rakenne-uä lista päivitetty taas tähän asti. Tetku huomenna vuorossa jännäilemään! Synnärimatkoista meillä on molempiin mahdollisiin sairaaloihin noin 50km matkaa. Tosin en usko että kiire tulee, kun molemmat synnytykset on käynnistetty eli ihan varattuna aikana menty sinne. Mitäs muuta...
  3. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Sametuli Mun yhellä kaverilla oli molemmissa raskuksissa insuliinihoitoinen rd ja ihan normipainoiset tytöt sai, oisko ollut jotain 3 kilon paikkeilla. Äitiyspakkausta ei nyt kuitenkaan oteta. Olen haalinut kirppiksiltä jotain ja kun ei se kumminkaan oikein miellyttänyt silmää. Meillä on vm...
  4. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Höyhen ONNEA PUOLIVÄLIN ETAPISTA! Se on jo iso juttu :)
  5. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Susimieli No niin :) Onhan sulla sitten hyvä arsenaali vaippoja :) Kyllähän niillä jo pärjää, ajattelin että sulla ei ole kuin ne neljä ja sitten ÄP:n vaipat. Ne flanellettet kai puetaan jotenkin yhdessä sen kuorivaipan kanssa niin että se sisävaippa asetellaan sinne kuoren sisään ja sen jälkeen...
  6. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Painoa mulle on tullut tähän asti kai jotain 5 kilon paikkeilla. Ekassa raskaudessa tais tulla yhteensä joku 10kg ja toisessa ei tullut sitten lopulta yhteensä kuin 6. Ehkäpä johonkin väliin sitten mennään. Musta on kyllä tullut melkoinen herkkupeppu. Syön karkkia ihan hirveesti. Taitaa olla...
  7. N

    35 v + odottajat, vol 5

    Onnea hk pojasta! Siobhanin loma kuulostaa kyllä aika huonolta :( Helvin ja Korallin vauvat uhkaa jädä pieniksi :( Toivottavasti ottavat vielä jonkin kasvuspurtin! Marjalla ihan päinvastainen tilanne. Ja aikamoista kohtelua olet saanut pomoltasi. On se kumma, kun ilman syytä pakottavat...
  8. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    MARMA meillä esikoinen 4v 9kk menee seurakunnan kerhoon X 2 viikossa ja temppujumppaan ajattelin tytön ilmoittaa myös. Nuorimmainen 2v 6kk ei oikein vielä mitään tarviikaan. Jotain perhejumppaa ajattelin, mut kun mies on vuorotöissä eikä pääse joka kerta mukaan niin en taida noiden kahden kanssa...
  9. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Vanillah aivan ihanat vaatteet! Voi kun osais itsekin ommella. Onneks nuo kutimet sentään pysyy käsissä, niin sa pienelle jotain itse tehtyä. Joululahja2011 Ei se oman lapsen kakka niin pahalta tunnu, vaikka nyt vielä ällöttäisikin koko ajatus ;) Joten kestoilemaan vaan =) Meillä oli kuopus...
  10. N

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Mäkin oon innostunut neulomisesta, mutta en näin kuumalla. Onneksi on aikaa syksyllä sitten neuloa. Esikoiselle tein villahaalarin asusteineen ja kuopuksellekin jotain pientä. Jos nyt tekis vaikka neuletakin tms. Lapsiluvusta meillä on ehdottomasti tässä. Mulla alkaa olla ikääkin sen verran...

Yhteistyössä