Hakutulokset

  1. N

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Raskausnostalgiasta: Mä tulen kaipaamaan kyllä liikkeitä. Innolla niitä odotin, kun en enää oikein muistanut miltä ne tuntuu. Mulla ei liikkeet tunnu kipeesti oikeestaan ollenkaan vaan pelkästään ihanilta. Ja tokihan sellaista rv 20+ vauvamahakin on ihana :) Nyt se on jo liian iso ;)...
  2. N

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Malania Aika hurja tuo sinun tarinasi! Ja tosiaan varmaan odotettavissa tuo keskenmeno kaikkine vuotoineen, mutta siltihän se on kova paikka. Jaksuja sinulle! Mymosa Joko olet ultrassa käynyt? Eikös se tänään ole? Marinas Tervetuloa! Minnarun: On se ihanaa kun liikkeet alkaa kunnolla...
  3. N

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Poppeliini ja Fantaihana: Onko teillä tullut siis isommat rahat kuin edellisessa raskaudessa? Kun olen ymmärtänyt, että jokin indeksikorotus siinä pitäisi olla. Ja olikin ekan ja tokan vauvan välissä eli tokasta sain enemmän kuin ekasta, mutta nyt saankin vähemmän kuin tokasta. Eli onko tässä...
  4. N

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Kukas se muuten oli, joka oli hakenut äitiysrahoja samalla perusteella kuin aiemmasta lapsesta oli saanut ? Mä oon myös hakenut ja saanut periaatteessa kaikista kolmesta samaan tuloon perustuvan rahan, koska aina seuraava on syntynyt ennen kuin edellinen on ehtinyt täyttää sen kolme vuotta. Nyt...
  5. N

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Heipsan taas! Joulumammalle ensin jaksuja! Kyllä täälläkin aikamoista vuoristorataa nuo tunteet menee. Pesänrakennusviettiä täälläkin havaittavissa. Tosin en oikein mitään saisi tehdä. Nyt jotenkin tuntuu että loppuu aika kesken, vaikka sitä onkin vielä. Hoitopöytäkin on kaverilla vielä...
  6. N

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    :wave: Heippa taas ja kiva,kun on tänne saatu taas uusiakin! Ainakin Lepikon Heta ja Enisa :) Paljon onnea teille ja pikkuisille pitäviä tarrasukkia jalkoihin :) Mymosakin alkaa pikkuhiljaa toipua pahoinvoinnista! Kiva, että alkaa olla jo parempiakin päiviä. Eiköhän se pikkuinen siellä...
  7. N

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Lääkärissä käyty. Saikulle jouduin täksi viikoksi, kun halusin vielä mennä töihin yrittämään. Kohdunsuu oli auennut 2cm ja kaula lyhentynyt sentillä. Tosin saattaa olla kolmannen odottajalle ihan normaaliakin. Mutta kyllähän ne supparit jotain on siis tehnyt :( Ja ekalla lääkärikäynnillä oli...
  8. N

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    :wave: Kiitos Poppeliinille taas uudesta hienosta pinosta! Ja tuo sairaalakassi-lista on kyllä hyvä ja tuo taas mieleen sen että kohtapa sitä jakaudutaan ja mietitään noita sairaalakasseja :O Sokerirasitusta edeltävänä päivänä ei kyllä kannata kauheesti tankata, koska sillä tyylillä jää...
  9. N

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    :wave: Heippa pitkästä aikaa! Kyllä täällä ihan hengissä ollaan, väsyttää vaan jo aika lailla ja illat menee melkein lepäillessä. Rapiat 4 viikkoa töitä enää jäljellä! Josko sitten taas jaksais kotonakin jotain tehdä. Huushollikin on kuin sikolätti, en edes muista koska olisin viimeksi...
  10. N

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Olinkin jo tippunut listoiltakin... Niisku74 21.12 VAS/TAYS poikalupaus
  11. N

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Voi Santtu :hug: Luinkin tuolta syyskuisista tuosta kauheasta jutustanne :( Voimia todella paljon! Ei voi käsittää, miltä teistä varmaan tuntuu. En edes muista koska olen viimeksi kirjoitellut tänne, mutta pitkä aika siitä taitaa olla. Rakenne-uä:ssa on käyty ja poikalupaus annettu. Tosin...
  12. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    miira mun käsittääkseni lapsen voi kastaa, vaikkei kumpikaan vanhemmista kuulu kirkkoon. Ja yksi kirkkoon kuuluva kummi riittää. Kummeista muutenkin. Miehen kanssa ollaan mietitty asiaa ja todettu se melko hankalaksi kun molemmilla aiemmilla lapsilla on kahdet kummit, niin alkaa...
  13. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    EevaN itse ostin tukivyön huuto.netistä, maksoi 9,50e postareineen. Kokeile, jos sieltä löytyis. Onnea kaikille ultraan menijöille! Tänään heitä olikin monta :) Mä kävin just perjantaina värjäyttämässä hiukset. En kyllä ehkä enää toista kertaa tässä raskaudessa menekään. Saavat kelvata...
  14. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Poppeliini mun POIKALUPAUS on jäänyt päivittämättä :) No, johan on Neljäskö:llä ja MARMA:lla työpaikat! On varmaan ihan hyvä että sä Neljäskö pääset sieltä pian pois. Alushousuista on ollut puhetta. Mä pidän ihan tavallisia matalia. Ekassa raskaudessa ostin mammapikkareita, mut ne jäi...
  15. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    SariP :hug: Susimielellä ja Metsätähdellä on hyvä kirja odottamassa. Ei kun kimppuun vaan. Itse tykkäsin, on hauska =) Ja Susimielellä tuskin on syytä huoleen tuon lääkkeen suhteen. Kahlan mäkin sain tukivyön huutonetistä pari päivää sitten. On se kyllä helpottanut supisteluja. En koko...
  16. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Eiram Tervetuloa vaan mukaan =) EevaN :hug: Toivottavasti menee levolla ohi. Kurjia tuollaiset supistukset näin varhain : / Ensku kyseli rh-negatiiivisten testauksesta. Se liittyy vasta-aineiden muodostumiseen. Rh-negatiiviset äidit voivat muodostaa jotain vasta-aineita rh-positiivista...
  17. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Hippuliinu ehti ensin vastata, mutta juuri noin se on. Meillä oli kuopuksella tuo turvakaukalopussi ja oli kyllä tosi kätevä, kun autolla tuli kuljettua paljon. Vietyä isosiskoa kerhoon jne. Ei tarvinnut joka reissuun pukea toppahaalaria, riitti kun laittoi pipon päähän ja vauvan pussiin :)...
  18. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Voi, jumpe, kun on tullut tyttölupauksia. Tuo Poppeliinin laskelma oikein pysäytti. Mähän olin sitä mieltä, ettei sukupuolta kysytä, mutta nyt alkaa mamman mieli muuttua. Ja mieshän haluaa tietää, niin eiköhän me kysytä. Hiukan toivotaan poikaa, joten se vois tilastollisesti olla enemmän kuin...
  19. N

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Onnea kaikille ultrakuulumisista! Ja Muiskulle vielä erityisonnittelut ettei ainakaan mitään hälyyttävää näkynyt. Kyllähän sitä aina miettii, kun jotain poikkeavaa on. Itsellä ultraan vielä viikko aikaa :) Tervetuloa uusille! Ainakin miira ja angeleyes taisi olla. Liikkeitä tunnen kyllä...
  20. N

    Kestovaipoista!

    Vastasyntyneelle riittää kyllä tuo pelkkä harso ainakin päivällä. Kuorina voi käyttää pul-kuoria tai sitten omia suosikkejani villahousuja. Vastasyntyneellä hyvät kun eivät varmasti falskaa tms. Tosin, jos ostaa uudet villahousut, niiden "sisäänajo" kestää joskus pitkäänkin. Että tulevat...

Yhteistyössä