Hipsin!
Täällä taas neuvolassa käynti takana. Viikkoja 20+2, verenpaine erinomainen 118/69, hemoglobiini 138 ja painoakin tullut eka kerrasta vain pari kiloa, virtsa puhdas, eikä mitään ongelmia, joten täydet pisteet sain
Tätä vauhtia, jos jatkuu painon kehitys, niin tämä raskaus käy oikein mukavasti laihdutuskuurista. Lähtöpaino kuitenkin siinä 100 kg kieppeillä
Viikon päästä olisi rakenne ja siitä pari viikkoa myöhemmin kelaneuvola, jee!! Ihan täpinöissäni olisin jo äitiyspakkausta tilaamassa. Niin ja viikon päästä saa kenties jo sukupuolen selville. Aivan mahtavaa!
Kuunneltiin aamulla neuvolassa sydäntä ja syke oli siinä 140-143. Paljon teillä on ollut pienokaisten sykkeet? Vieläkö tässä vaiheessa ne ennustaa jotain sukupuolesta? Itsellä on aikasta vahva
poikaolo, vaikkakin tavallaan toivon tyttöä.. saas nähdä kuin on. Meillä on vain suvussa ja ystäväpiirissä niin paljon tyttölapsia, että saataisiin hirmuisesti kaikkea kivaa, jos tulis tyttö.. ehkä pojallekin jotain saattais irrota jostain
Itse en ole niin kovin innostunut
kantoliinasta, kuulostaa kovin vaivalloiselta minun käyttööni. Sen sijaan kantoreppua olen kovasti miettinyt ja varmasti tulee sellainen hankittua. Senkin avulla voi touhuilla kotona kaikenlaista.
Oletteko muuten miettineet, että
miten kauan aiotte olla kotosalla? Itse harkitsen vakavasti, että vanhempainrahakauden jälkeen olisin hoitovapaalla vain muutaman kuukauden ja sen jälkeen, kun lapsi täyttää vuoden, niin palaisin töihin. Onko kellään tällaisesta kokemusta? Miten on toiminut? Rahallisesti vain kauhistuttaa näin asuntovelkaisena ja muutenkin kotihoidon tuelle jääminen pidemmäksi aikaa.
Iästä oli jossain vaiheessa puhetta, eli itse täytän lapsen syntymän aikoihin 29 (mies 31). Saa nähdä miten osuu syntymä kohdilleen omani kanssa
kauris ja pikkuinen 20+2 :heart: