EevaN Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:Saitteko tämän hetkistä koko arviota?Olisi mukava nähdä minkäkokoisia palleroita kaikkien massuista tällähetkellä löytyykään =).
VauvaHai Meillä meinaa olla myöskin samanmoista ongelmaa liikkeellä.Eli tilan puutetta makuuhuoneessa.Meillä kyllä mahtuu pinnasänky tänne,mutta sitten kun pitää mahtua vielä hoitopöytä ja jonkinmoinen lipasto vauvan vaatteille,niin siinä vaiheessa tekeekin jo tiukkaa.Ehkä tänne just ja just saadaan kaikki mahtumaan,mutta melko täyteen tämä huone sitten onkin sullottu.Täällä meidän makkarissa kun vielä on tietokonepöytä ja televisiotaso.Luulen kyllä,että tuosta televisiosta saadaan väliaikaisesti luopua,jotta kaikki saadaan mahtumaan.
).( Itsellä olisi huomenna tuo ultra,nyt jo jännittää ihan hirmuisesti.Maha on varmaan aamulla ihan sekaisin jännityksestä
.
Äitiyspakkauksesta ollut puhetta.Mä en osaa vielä yhtään sanoa,otetaanko vai ei.On tässä vielä jokunen viikko aikaa miettiä,ennen kuin saan laput ja postiin ne kiikutan.Toisaalta haluaisin ottaa,kun esikollekin otettiin,mutta just siks toisaalta voisin jättää ottamatta kun ne on esikon jäljiltä niin hyvässä kunnossa ja kaikki tallella.Minäkään en kyllä hirveästi tykkää tuosta tämän vuoden pakkauksesta,mutta on siellä jotain kivojakin vaatteita.Kun periaatteessa haluaisin ottaa sen jokaiselle tulevalle lapselle,mutta kun tuo rahakin houkuttelisi.Me nimittäin meinataan käydä sitten siellä 4d-ultrassa,niin olisi jo hieman avustusta sinne sitten,jos rahana ottaisi.Huoh...en tiedä...
Täällä tuntui lauantaina vauvelin
liikkeet jo ulospäinkin.Silloin illalla alkoi senpäiväinen jumppatuokio ja pienen hetken vauva härnäili minua,ennen kuin uskalsi mojauttaa kunnon potkut kättäni vasten :heart:.Isukkikin yritti sitten kokeilla josko hänkin olisi tuntenut,mutta vauva päätti lopettaa samantien kun isi pisti käden vatsalle.Noh,odotellaan...
Painoa minulle ei ole tullut vielä ollenkaan lisää.Ja tuohon saavutukseen olen erittäin tyytyväinen.Kyllä sitä sitten vielä ehtii tulemaan ihan riittävästi.Esikosta tuli kymmenisen kiloa ja nekin just enemmänkin loppupuoliskolla.Niin tässä taitaa käydä nytkin.
Noh jokos tässä tuli höpistyä kaikki mitä pitikin...?Hmm...täytyy palata myöhemmin asiaan,jos jotain nyt unohtui...viimeistään huomenna ultrakuulumisten kera
:heart:
adalmiina ja sitso 20+5 (kysyttiin esikolta kumman hän haluaisi siskon vai veljen ja esikko siihen että sitso
)