Täällä on rakenneultrasta kotiuduttu.Siellä se meidän pikkuinen köllötteli ja heitti kuperkeikkaa :heart:.Kaikki oli muuten ok,mutta saamme uuden ultra-ajan jonnekin rv 28,koska vauva oli suurimman osan ajasta huonossa asennossa,eikä ultraaja saanut sydäntä niin hyvin katsottua kuin olisi pitänyt.Sai kuitenkin sen verran,että kaikki on kunnossa ja näytti normaalilta,yhtään ei sitä kuulemma tarvitse murehtia,mutta haluaa vielä nähdä uudemmankin kerran paremmasta kuvakulmasta.Ja täällä meilläpäin on joka tapauksessa silloin "keskiraskauden ultra",joten ero on vain siinä,että en mene tk:lle vaan tuonne äippäpolille ultraan.
Rakenteet,raajat ja elimet kaikki siis ok ja viikkoja vastaavia.Sukupuolta emme halunneet tietää.Siellä se tiitiäinen heitti ensin volttia ympäri ja sen jälkeen asettui nukkumaan selkä kuvaruutua päin,joten näimme suurimman osan ajasta vain selkärankaa
.Selkäranka kuulemma erittäin hyvännäköinen.Pieni taisi olla vaan niin ujo,että sen takia piilotteli itseään,ei häntä saanut kesken unien häiritä
.
Kohtuni korkein kohta on jo kylkiluiden alla :O,sitähän tämä ultraaja kovin ihmetteli.En nyt ala selittämään,kun se on pitkä juttu,mutta minun kohtu kuulemma sijaitsee todella korkealla.Sitä on nyt pitkin kevättä ja kesää yksi jos toinenkin lääkäri,ultraaja ja hoitaja ihmetelleet.Mutta joo-o,olo on kyllä jo sen mukainenkin,kun vatsa alkaa heti tuosta rintojen alta.Hirvittää vaan,millainen oikein olen sitten ihan loppumetreillä,kun nyt jo näytän siltä kuin olisin viimeisilläni
.
Noh jokatapauksessa hyvä,että kaikki oli ok ja painoarvio oli 390g.Vähän jäi sen puolesta pahamaku suuhun,että ultraaja oli vähän sellainen töks-töks...ei sille oikein mitään voinut sanoa.Lopussa kun kysyin,eikö tästä saa kuvaa,niin sanoi vaan,että ei tuosta nyt oikein kuvia voinut ottaa ja antoi hampaat irvessä mulle sellaisen kuvan,missä näkyy vaan pikkuisen selkäranka.Mielestäni alussa oli kyllä paikkoja ottaa kasvokuviakin,mutta eipä hän ottanut.Joten se siitä ultrakuvasta sitten.Sanoin miehelle,että todellakin menemme sinne 4d-ultraan,jotta saadaan edes jotain dokumenttia tästäkin nasusta.
Mites muiden tämän päiväiset ultrat ovat menneet?
adalmiina ja sitso 20+6