Hakutulokset

  1. I

    Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

    Mua ei säälitä yhtään. Itse oon rähjäinen niin kauan kunnes jaksan ruveta taas aamuisin laittautumaan :laugh: Mä ennemmin säälin niitä jotka vetää tuolla viimeisen päälle pyntättyinä kun tiedän miten paljon se voimia vaatii ja aikaa vie :laugh: :laugh: :laugh: Ja mieskin on ihan tyytyväinen...
  2. I

    Kiukuttaa lapsen hoitopaikassa eräs työntekijä

    Mene puhumaan johtajalle. Sillä eukolla on velvollisuus ylläpitää vuorovaikutussuhdetta sun kanssa koska on töissä siellä. Ottaa se näköjään aikuisillakin koville jos on väärässä...
  3. I

    Yö imetyksen lopettamiseen neuvoja tarvitaan!

    Reilu 9 kuukautta on ikää ja heräilee 2-3 tunnin välein juomaan. Syö kuitenkin illalla puuroa ihan hyvin. Väsyttää kovasti ja toivoisin vinkkejä. Kiitos!
  4. I

    Miehesi kaikki ärsyttävät tänne pinoon

    No on niin ihana ja reilu koko ajan, että se välillä ahdistaa kun itse on kuin perseeseen ammuttu karhu useimmiten.
  5. I

    muilla lasten outoja nukkumaan meno tapoja

    Joo semmonen ettei mennäkkään nukkumaan :headwall:
  6. I

    IHANAA!

    Onnea! Soita neuvolaan että testi näytti plussaa. Ja rauhoitu =)
  7. I

    Olihan taas tarhassa puettu hyvin ulos..

    Huomenna sano että pukekaa lämpimästi jos on kylmä. Kun ei näköjään sitä osaa tehdä :laugh:
  8. I

    Lasten hauskoja kysymyksiä/sanomisia

    -Äiti sitkun ne ihmiset kuolee ja menee thaimaaseen niin näkeekö niitä sitten kun pilvet väistyy? -Äiti mä en pysty pukemaan kun mulla on niiiiiin herkät kädet! -Äiti miksi pitää pienen lapsen syödä pahaa ruokaa vaikka pieni lapsi ei halua?-Äiti suklaa kyllä maistuisi nyt(syödessä...
  9. I

    montako vauvakirjaa/minäkirjaa lapsesi omistaa?

    Viisi on esikoisella(Itsetehtyjä kansioita joissa kuvia ja kirjoitusta) ja samamäärä näyttää tulevan toisellekkin :|
  10. I

    Miten toi 9kk osaakin olla jo noin velmu ja oikein irvistellä ja kikatella kaikelle

    =) Ja nokkamukista juodessa joka toinen huikka heitetään olan yli ja nauretaan.
  11. I

    Millainen yhteydenpito on mielessäsi liian aktiivista ystävältä?

    Jos monta kertaa viikossa jatkuvasti niin se on jo liikaa.
  12. I

    Minkä ikäiselle polkupyörä apurattailla?

    2 vuotiaana eka pyörä ja 3 vuotiaana oppi jo polkemaan ilman appareita.
  13. I

    MITEN SAATTE LAPSET TOTTELEMAAN?

    No onko teillä joilla on tosi rauhalliset lapset tosi tiukka kuri tai oletteko itse todella rauhallisia?
  14. I

    MITEN SAATTE LAPSET TOTTELEMAAN?

    Eli parempi ehkä kuitenkin tällaiset villit ja sosiaaliset :) SAMAA MIELTÄ OLEN!
  15. I

    MITEN SAATTE LAPSET TOTTELEMAAN?

    Niin en mäkään haluaisi mun villikkoa muuttaa minkään muunlaiseksi =) Joskus vaan toivois jossain paikoissa että ois hetken rauhassa kun tilanne niin vaatii.
  16. I

    MITEN SAATTE LAPSET TOTTELEMAAN?

    Mites te joilla on rauhalliset hyvin käyttäytyvät lapset tilanteessa kuin tilanteessa niin onko lapsi ollut aina rauhallinen? Ja mites te villien lapsien vanhemmat pidätte tilanteen hallussa silloin kun tarve niin vaatii?

Yhteistyössä