Lasten hauskoja kysymyksiä/sanomisia

  • Viestiketjun aloittaja tuli mieleen
  • Ensimmäinen viesti
tuli mieleen
kertokaapa mitä hassuja teidän lapset on sanoneet?

meidän tyttö ollessaan 2,5v kysyi kun häntä nauratti kovasti, että "miksi minun naama ei pysy pystyssä kun minä nauran?"

ja tarkoitti siis sitä kun suu ammollaan nauroi eikä voinut sille mitään :)

 
Meillä nuorempi näki kerran sinisen äänen, oikein tosissaan selitti.Ja samainen tapaus kerran oli oikein innoissaan semmoisessa eläinpuistossa, näki aina ekana kaikki eläimet sieltä pusikoista.Yhdessä aitauksessa piti olla okapi, mutta mitään ei näkynyt, kunnes poika hihkaisi: hei minä näin ainakin okapin munat!! Oli sitä mieltä, että okapi on lintu....
 
Tyttö ei nyt uuden vuoden aikaan oikein muistanu kunnolla, et mitä me siellä pappalassa tehtiin uuden vuoden aattona, kun valettiin tinoja. Niinpä hän sit sano ukilleen, et me paistettiin hevosenkenkiä :D :heart: (tyttö 5v )
 
-Äiti sitkun ne ihmiset kuolee ja menee thaimaaseen niin näkeekö niitä sitten kun pilvet väistyy? -Äiti mä en pysty pukemaan kun mulla on niiiiiin herkät kädet! -Äiti miksi pitää pienen lapsen syödä pahaa ruokaa vaikka pieni lapsi ei halua?-Äiti suklaa kyllä maistuisi nyt(syödessä hernekeittoa).-Äiti mun maha kurnuttaa:herkkuja herkkuja! Ei tule mieleen nyt enempää mutta joka päivä tulee vähintään yksi :LOL: juttu.
 
äiti
Meidän neiti kuus vee kysy veljeltään ett "millon minusta tulee isosisko?". Minä ennätin vastaamaan ett ei millonkaan. Tyttö kysy ett miksi ei? Ja minä siihen ett äiti ei enää tee lapsia. Neiti tuumas ett kyllä sä teet ku me viedään sinut siementäjälle ja sit sinä synnytät lapsen. (Tartteisko jo kertoo miten vauvat oikeasti tulee)
 
HelloShitty
toi 5v putsas pöytää (4 veenä ) ja kissa istui siinä reunalla niin tyttö kysyi siltä "miten voit olla noin avuton?"

sama tyttö kysyi kerran et oliko sillä jotain eläimiä mukana masussa.

oltiin kävelyllä metsässä kun näkyi sähkökeskus mis oli pieni mökki ja aita ympärillä. niin tää sama tyttö kysyi "asuuko hirvi tossa?"

2v7kk tyttö sanoi yks ilta pari viikkoos itten "Mai titta juutuupi".

ja ennen joulua kun mainostettiin Helinä-keijun leffaa niin sama tyttö sanoi "Mai tykkää, isi ostaa".

hitsi ku en muista niitä kaikkia juttuja...ois pitäny joskus kirjoittaa ylös.
 
keskimmäisel tytöl oli erikoisia sanoja:kiijamau=kissa,kattikeikkaa=kastiketta,amaoomi=makaroni,kikkukkuu=lintu...
pojal:kyräkänny=peräkärry.ja kun reippaasti kertoi nimeään muille:nonne nuhanen :D oikeesti jonne juhani
 
meidän 3 veen mielestä veljen pippelissä on ovikello. tytöllä itellään on väsyä päässä ja kiviä silmissä (unihiekkaa) mutta äidin pää se vaan on tyhjä.

ja "tippui" vääntyy muotoon "pittu". sitten kaupassa huudellaan isoon ääneen että "oho, pittu" jos vaikka hanska tipahtaa :LOL:
 

Yhteistyössä