Hakutulokset

  1. I

    Elokuussa päiväkodin aloittaneita?

    Mites on lähtenyt sujumaan? Onko ollut vaikeuksia? Vai sujuuko kaikki hienosti? Millaista henkilökuntaa? Onko teidät otettu miten vastaan?
  2. I

    Robin Hood kettu figuuri. Kertokaa kiltit mistä löytyy?

    Yhdestä nettikaupasta löysin, mutta sielläkin ne olivat loppuneet.
  3. I

    Siis jotenkin tulen surulliseksi, kun luen näitä "pojat sitä ja tätä" juttuja.

    Siis surulliseksi mut tekee se, että nämä on aikuisten kirjoittamia. Ja vanhempien.LAPSET ON YKSILÖITÄ!
  4. I

    Kerrotaan omista 4 vuotiaista! Kaikki mukaan :)

    Mun: Neuvolassa oli 112 pitkä ja teki kaikki tehtävät hienosti. On kotihoidossa mutta käy kerhossa kolmena päivänä. Leikkii pitkiä aikoja yksikseen. Välillä aika turhaantuneen oloinen. Helposti innostuva ja iloinen lapsi. Suuttuessaan "kasvaa sarvet päähän". Rääkyy, lyö yms. Toisaalta halailee...
  5. I

    Kuinka paljon on perheitä joissa lapset ei kiukkua ikinä?

    Kiinnostaa. Ja mitäs teette jos ei yhteisymmärrystä lapsen kanssa lmeinaa löytyä?
  6. I

    Meillä huudetaan :/

    Mulla on tämmönen ihana kohta 4-v huutaja. Aina kun suuttuu alkaa rääkymään niin kovaa että koko kylä raikaa. Jollain kokemusta vastaavasta tai VINKKEJÄ millä sen sais loppuu? Kiitos ja kumarrus etukäteen kaikille vastaajille! Kaikki vinkit tervetulleita!
  7. I

    Kumpi korvaa karanneen heliumpallon?

    Siis oikeestikko joku on tullut pyytämään korvausta? Ei voi olla... :laugh:
  8. I

    kenellä muilla lapset sairaana:(??

    :wave: Flunssaa pukkaa
  9. I

    Mies ei osta synttäri ym lahjoja :(

    KURJAA TOMMONEN :hug:
  10. I

    Mitä mietteitä herättää puolison nimen tatuoiminen?

    Vähän noloa ehkä... En koskaan itse ryhtyis moiseen.
  11. I

    Miksi 4v pyörii ympyrää?

    Se on stara =)
  12. I

    Ootteko te muut antaneet naapureille lempinimiä?

    Hajuvesipojat on naapuri ja sen kaverit. Hississä tukehtuu jos niiden jälkeen menee. Ja alakerran äijä on mini vogue kun näyttää permiksen ottaneelta. Ja me ollaan varmaan valittajat kun ei kestetä ton hajuvesipojan yö juhlimista.
  13. I

    Vuokralla asuvat?

    Käytiin pankissa kysymässä ja ne sano että lainaa ei tipu!
  14. I

    vikingline vai siljaline, lapsiperheelle??!

    Kummatkin ok! Hauskat reissut ollu kummallakin.
  15. I

    Mites teidän 3 ja puolivuotiaat leikkii kavereiden kanssa?

    Meiän poika on tosi innokas muiden kanssa leikkijä ja haluaa kovasti leikkiä yhdessä muiden lasten kanssa mutta usein kaverit haluaa tehdä yksin juttuja. Esim. kaivaa kuoppaa. Ja voi luoja mikä huuto siitä alkaa jos joku menee lähellekkään kuoppaa. Mä itse ainakin koitan opettaa että leikitään...
  16. I

    Leikkiikö teidän 3-vuotiaat yksin? Ikinä? Paljon? Ei yhtään?

    Meillä 3 ja puoli vuotias leikkii välillä pitkiäkin aikoja yksin mutta on päiviä kun haluaa koko ajan "leikkikaverin". Välillä sanoo että mene äiti pois haluan leikkiä yksin...
  17. I

    Miten teidän 10 kk vanhat nukkuu päivisin?

    Meneekö jo yhdillä päikkäreillä? Monelta herää? Monelta nukkumaan?
  18. I

    Milloin tuo kiukuttelu loppuu?

    3 ja puoli vuotias taas pistää ranttaliks lähes joka jutusta...Voi väsymys...
  19. I

    Töniminen poikien leikki!?!?

    Olenko ainoa joka ei tajua tönimisen sallimista. Meiän poika on leikkikoulussa nyt ollut jonkin aikaa ja ruvennut itsekkin kovasti tönimään. Leikki koulussa näyttää olevan tämmönen "kulttuuri" että sehän on vain poikien leikkiä. Näin tänään lasta hakiessani että muruseni tönäistiin 2 kertaa...

Yhteistyössä