Mies ei osta synttäri ym lahjoja :(

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
surullinen
Oonko ainut vaimo joka ei saa lahjoja mieheltään? :( En kaipaakaan turhaa roinaa ja lahjoja materian toivossa, mutta jotenkin sitä tunnettab että välitetään! Kukkia en oo ikinä saanu ja kaikki syntymäpäivät menneet ohi ilman mitään. Hyvä jos ees sanoo että hyvää synttäriä tms. Tuntuu tosi loukkaavalta. ja oon kyllä maininnut asiasta että tunnen itseni ihan samantekeväksi mutta ei ukko ota onkeensa. Nyt lähestyvä äitienpäivä saa minut jo valmiiksi masentumaan :( Tiedän etten saa mitään eikä mies minua muutenkaan muista. Oon kai lapsellinen, mutta tuntuu että tekis mieli erota. Ja syy on vain tämä että minua ei huomioida tarpeeksi... On kyllä muutakin, että ei esim suutele ikinä tai halaa tms... Ei meillä näy tunteet ei. Muita?
 
vieras
en saa minäkääm lahjoja. jokus on ostanut mut ei lähivuosina. harmittaahan se vaikka siihen on periaatteessa jo totunut. mut aina sitä odottaa et ehkä tänä vuonna.
 
Huopatossu harmaana
Mun mies ei ostele lahjoja saan rahaa että voin ostaa mitä haluan enkä mä siitä loukkaannu.Eikä meillä liikoja pussata tai halita se vaan on sen tyyli en voi pakottaa sitä hempeilemään
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en saa minäkääm lahjoja. jokus on ostanut mut ei lähivuosina. harmittaahan se vaikka siihen on periaatteessa jo totunut. mut aina sitä odottaa et ehkä tänä vuonna.
jos lopettais heti alkuun tän kirjoittelun kun ei kerta osaa. ;)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Mun mies ei ostele lahjoja saan rahaa että voin ostaa mitä haluan enkä mä siitä loukkaannu.Eikä meillä liikoja pussata tai halita se vaan on sen tyyli en voi pakottaa sitä hempeilemään
kyl miusta ois aika tylyä jos mies antas rahaa että mee ostaa itelles,kun kuitenki on yhteiset rahat..ihanaa sen sijaan olis jos vaikka antais vaan suklaa patukan,kunhan se ois tunteella ostetu.
 
"Lulu"
No minulla ei tuota ongelmaa ole, koska olen vielä nuori, ja minä vasta olen pari kuukautta seurustellut, eli siis hän on poikaystäväni, ei mieheni. ;)

Olen vain jotenkin tänne palstoille tullut, mutta vielä pahempi oli se kun jossakin eri palstalla, nainen myös valitti ettei mies osta lahjoja, ja se nainen osti aina sille miehelle synttäri lahjat ja kaikki, mutta mies ei muistanut tätä milloinkaan, siis ei ikinä ostanut lahjaa.

Ostatteko te miehillenne lahjoja vaikka he eivät osta teille?
 

Yhteistyössä