Hakutulokset

  1. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    No, vuoto alkoi uudestaan ja hcg vain799. Kesken meni taas. Harmittaa kovasti, mutta aavistelin tätä kyllä. Harmittaa myös se, etten saa teidän kanssa yhdessä täällä odottaa. Olisi ollut niin mukavaa yhdessä jakaa kokemuksia. Kolmas keskenmeno seitsemän kuukauden sisällä. En tiedä, että...
  2. J

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kyllä yleensä varhaisultriin saa tulla miehet mukaan, ainakin mun mies on ollut mukana kolme kertaa jo. Tällä seuraavalla kerralla en ajattelut ottaa sitä mukaan. Haluan mennä nyt yksin tällä kertaa. Ja arvatkaas miten kävi? Pidätin 5 tuntia enkä juonut tuona aikana kuin ihan vähän vaan ja...
  3. J

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tervehdys kaikille myös täältä! Ilmoittaudun mukaan. Olen kolmannen lapsen kuumeilija, jolla on pco-tyyppiset munasarjat myös, kuten sinulla töksis. Kuulostaa nuo kiertojen pituudet tutuilta. Meillä on jo ennestään siis kaksi luomusti saatua lasta (2010 ja 2012 syntyneet). Ensimmäistä toivoimme...
  4. J

    Melatoniini ja raskautuminen?

    Hei! Tiedustelen tässä sellaista asiaa, että vaikuttaako melatoniini raskautumiseen. Mieheni joutuu uniongelmien vuoksi syödä melatoniinia 3 mg joka ilta. Jostain luin, että suuret määrät melatoniinia voisivat huonontaa siittiöiden liikkuvuutta. Pitääkö tämä paikkansa ja kuinka suurista...
  5. J

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Täällä kans yksi iltatähdestä kuumeileva tai en tiedä, onko nyt kyseessä varsinainen iltatähti vai vaan kolmas lapsi, josta haaveilen. Meillä siis ennestään jo 3- ja 5-vuotiaat lapset. Eilen jätin pillerit pois ja yritys aloitettiin. Olen itse jo 34 kohta ja mies 40 eli aika saman ikäisiä ollaan...
  6. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Täällä on kans yksi, joka miettii ja haaveilee kolmannesta lapsesta. Itselläni on 2010 ja 2012 syntyneet lapset. Lapsilla on ikäeroa vain 1 v 3kk ja meillä on ollut aika raskasta, varsinkin ensimmäinen vuosi oli hektinen. Minulle tuli kuitenkin melkein heti kuopuksen syntymän jälkeen vahva...
  7. J

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Olen mukana edelleen. Olen vain ollut viime aikoina aika kiireinen häävalmistelujen kanssa, etten ole ehtinyt täällä käymään. :) Mulla on yk 3 ja kp 21/30-38. Niin siis minähän syön Teroja ja noin säännöllinen on mun kierto siitä huolimatta. Ensimmäinen kierto teroilla oli 33 päivää ja toinen...
  8. J

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heippa! Päivitän tässä mun kierron eli nyt on 4/30-33. :) Yk on 2. =)
  9. J

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitos Tähtisäde ja Muisku78 vastauksista! Kävin kyllä yksityisellä puolella lääkärissä, mutta täytyy varmaan odotella muutama kuukausi vielä ja sitten mennä eri lääkärille ja vaatia, että se alkaisi tehdä asian eteen jotakin. Mun mielestä ei ole mitään järkeä odottaa kokonaista vuotta, kun...
  10. J

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Tässä tiedustelen, että kuinka pitkään olette joutuneet odottamaan, että lääkärit ovat ryhtyneet tutkimaan, mistä esim. kuukautishäiriöt voivat johtua? Kun mulle sanottiin, että pitää yrittää ainakin vuosi ennenkuin mitään aletaan tehdä. Terolutit sentään suostui määräämään minulle, kun...
  11. J

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Liittyisin tänne mukaan, jos sopii. :) Olen aloittanut terot tässä kuussa epäsäännöllisiin kuukautisiin. Yritystä ei ole vielä kovin kauan. Tämä on ensimmäinen kuukausi, kun on varsinaisesti yritetty. Olen tosin jättänyt ehkäisyn pois jo helmikuussa, mutta kierto on ollut niin epäsäännöllinen...

Yhteistyössä