Hakutulokset

  1. M

    naiset, auttakaa tuoretta isää! äitienpäivä

    Itse toivon (ja aina juhlapäivinä saankin) Kahvia ja jotain pikkuhyvää esim.keksiä tai hyvää jogurttia sänkyyn. Tarjottimelle mahtuu hyvin vähän syötävää, kynttilä ja kukkia. Erillinen lahja on ihana yllätys muttei pakollinen. Tosin jos on ensimmäinen äitienpäivä niin silloin voisi antaa jotain...
  2. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Oltiin maalla mun vanhempien luona vapun yli to-su. Oli ihana saada olla ulkona paljon ja grillata ja saunoa! Maalla on niin ihana käydä vaikken itse siellä haluaisi asua (ainakaan vielä pitkään aikaan). :) Tuomenkukka Myös minusta sinun pitäisi olla välitttämättä suvun mielipiteistä(vaikka...
  3. M

    Mitä mieltä olette nimestä...

    Nättejä nimiä molemmat,mutta minusta ihan liian samanlaiset. Tulee vähän sellainen fiilis,että olis vaan vähän väännelty tuota ensimmäisen lapsen nimeä ja saatu tuo toinen. Itse laittaisin keskimmäiseksi nimeksi jonkun ihan erilaisen tyyliin Marie. :) Mutta tuo Vendela on ainakin erikoinen eikä...
  4. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Samaha Varmasti rankkaa jäädä raskaana yksin, kyllä munkin tekis mieli ripustaa tuollaiset pelkurimiehet munistaan saunan taakse. Toivottavasti saat kaikki järjestettyä tässä uudessa tilanteessa. Ihan kuin ei muutenkin olis paljon ajateltavaa. Voimia! Alice81 Mulla viimeksi ultrattiin...
  5. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Mimskuliini Suuret pahoitteluni, kauheaa kun tuollaista tapahtuu. :( Ihana kun muutamat jo tuntee liikkeitä! :) Mulla tuntuu kans selviä potkuja ja mölskyjä,ihan samanlaisia kun ekassa raskaudessa. Ainoo vaan että niitä on tuntunu nyt reilun vuoden ja tiedän että ne on vaan ilmakuplia. Mut...
  6. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Hei taas! :) Mun täytyy nyt vähän tulla tuulettamaan tänne. Kun noista mielialoista on ollut puhe niin en ymmärrä mikä minuun on mennyt. ÄRSYTTÄÄ niin kaikki,varsinkin kaikki mitä mies sanoo,tekee tai jättää tekemättä. En ole tottunut olemaan tällainen paskapää, mutta kuljen kuin venytetty...
  7. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Tiukutus Täytyy vielä sanoa että samalla jeesus-mummolla oli vaikeuksia kun poikansa lapsia ei kastettu, hän jakeli mielipiteitään koko nimijuhlan ajan ja lopulta pyörtyi kun ei kestänyt sitä "pakanallisuutta" enää. Että noissa asioissa hänen mielipiteensä ovat suvun yhteinen hymyn aihe,ei voi...
  8. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Tiukutus Olipa epäasiallinen mummo! Joillain vanhemmilla ihmisillä on tosiaan se ajatus, että he saavat arvostella kuuluvasti kaikkia muita,etenkin nuorempia. Mutta auta armias jos samalla mitalla vastaisi takaisin,silloin olisi todella röyhkeä ja epäkunnioittava ihminen! Mutta onhan näitä...
  9. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Manna8 ja Tryffe kiva kuulla muilta kättäriläisiltä tätä ultratouhua. Kävin siellä kyllä ultrassa ja (haikaranppesässä)synnyttämässäkin,mutta siitä nyt on kaks vuotta enkä muista enää näitä viikkoja sun muita :) Mua myös jännittää,että koska se kirje ja kutsu kolahtaa postilaatikosta. Ja...
  10. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Manna* Jää ihmeessä vaan tänne! Monet meistä varmasti synnyttää lokakuun ja joulukuun puolella joten ei se niin justiinsa! :) Ja onnea hyvistä uutisista! Ihana kun niin monet jo on päässeet ultraan ja saaneet hyviä uutisia ja pikkuisia kuvia matkaan!
  11. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Thunderbird Okei,kiitos tiedosta! :) Saa nähdä miten täällä kättärillä toimitaan noiden viikkojen kanssa,että ultrataanko myös vasta 12+. Eipä sillä muuten niin väliä ellei noita pippaloita. Ja jos en ehdi ultraan ennen niitä, niin ehtiihän sitä sitten myöhemminkin kuulutella asiaa. Chicco...
  12. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Voi kuinka paljon surullisia uutisia! Olen niin pahoillani teidän kolmen puolesta! Toivottavasti pian tärppää uudestaan,että saa muuta ajateltavaa kuin kesken mennyt raskaus. Voimia! <3 Itsekin alkaa huolestumaan mahan mahhdollisesta sisällöstä,jännittää että näkyykö ultrassa ollenkaan...
  13. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Diinu Huhhuh! Ymmärrän hyvin että ottaa päähän. Mua ainakin harmittais ihan senkin takia että täytyis ottaa toiset näytteet ja neulakammoiselle se on aina kova paikka. Mutta kiva että pääset kuitenkin sitten uusinta seulaan. Tsemppiä! Olen siis itsekin menossa veriseulaan sitten joskus kun sen...
  14. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Hei taas Mammat! :) Täällä myös odotellaan ensimmäistä ultraa jonne en siis vielä ole saanut kutsua. Eli on meitä muutama jotka joutuu vaan sitkeästi odottamaan varmistusta siitä että vatsassa on joku ja kaikki hyvin. Veikkaan että oma ultra on joskus toukokuun alkupuolella..sinne on vielä...
  15. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Tekstiä on tullut valtavasti! Ihanaa :) On ollut niin paljon kiireitä ja väsymystä,etten ole muutamaan päivään edes avannut konetta. Ajattelin päivittää neuvolakuulumiset,mutta terveydenhoitaja sairastuikin tänään ja aika siirtyi torstaille. Sitä odotellessa. Olis niin kiva jos jo ekalla...
  16. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Ainiin ja Onnea 27v päivänä!!=)
  17. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Toiveikasäiti Toivotaan nyt kovasti,että oli normaalia vuotoa. Viikko on pitkä aika näin etukäteen,mut sit kun viikonlopusta ollaan selvitty niin se neuvola onkin ihan just! Ja jos oireita on niin olisin itse ainakin toiveikas. En varmastikaan ollenkaan rauhallinen, mutta toiveikas ja jopa...
  18. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Toiveiskasäiti Miten sillä menee? Onko vuoto jatkunut vai loppunut? Ootko miettinyt ultraan menemistä,jos sillä selviäis mikä on tilanne.. Toivottavasti vuoto on harmitonta ja kaikki onkin hyvin! Pidetään kovasti peukkuja! :)
  19. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Hei taas kaikki! On taas ollut niin paljon kaikkea,että olen ehtinyt vaan vilkaisemaan teidän tekstit läpi. Nyt kuitenkin ehdin itsekin vastailla :) Mun pitäis ehdottomasti mennä käymään apteekissa! Mulla ei ole vielä mitään vitamiineja tai omega3 öljyjä. Ajattelin käydä Ruohonjuuressa...
  20. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Morjens! Mä olen eri mieltä siitä,että aika kuluu nopeesti! Vaikka on paljon kivaa tekemistä joka päivä,niin silti sinne neuvola-aikaan on vielä ikuisuus. Ultrista puhumattakaan! Ja se,että olis "turvaviikoilla" on jossain hamassa tulevassa. Joskus olen hieman kärsimätön. heh Tiukutus...

Yhteistyössä