Hakutulokset

  1. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tiukutus Niin,ei se korkea olekaan se prosentti. Oon vaan niin pessimistinen että oon varma että just mä olisin se toinen niistä sadasta joka saa keskenmenon. Mutta jos näkyis runsasta niskaturvotusta niin kyllä mä sinne menisin silti. En vaan oo mikään länsimaalasen lääketieteen fani. (Silti...
  2. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heips! Ihanaa lukea ultrakuulumisia. Alan itsekin miettimään,että pitäiskö sittenkin käydä. Hinta kylla kauhistuttaa,mutta sitten sais tietää että onko siellä vauvaa vai tuulimunaa vai mitä. Sinne viralliseen ultraan on niin pitkä aika vielä! Toisaalta tollanen doplerikin olisi ihana! Harmi...
  3. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    ps. Menipäs imeläksi!! :D
  4. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Manna8 Varmasti pelottava kokemus! Onneksi ultrasivat että sait vähän enemmän mielenrauhaa. Oletko miettinyt,että jos odotit kaksosia ja toinen tuli ulos? Eikö näin voi usein käydä? Ja sitten se jäljelle jäänyt kasvaa tyytyväisenä loppuun asti kun on enemmän tilaa.. :) Pidetään peukkuja että...
  5. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Voi että teki pahaa Sanlen puolesta. Ihan tippa silmässä luin tekstiäsi ja mietin kuinka uskomattoman rankkaa olisi kun jo tunnistettava alkio "syntyisi" ulos. Voimia tosi paljon,toivottavasti suru helpottaa pian. <3 Manna8 Mun logiikka on vähän ontuva,mutta olen päättänyt että vauva syntyy...
  6. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei taas! Tuota painoasiaa olen miettinyt..eihän niillä siellä neuvolassa voi olla mitään sanottavaa jos on vähän isompi. Ja tottakai sitten on vielä vähän isompi kun on raskaana. Jos ennen raskautta esim.160/80 ja ennen synnytystä 160/95 niin onko siinä muka jotain ongelmaa? Sittenhän ne...
  7. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Niin.. voisin itsekin antaa mun tiedot näin paketissa.. eli: Mandi/20v/toinen/Kät-haikaranpesä Nyt siivoomaan ja sitten ulos!
  8. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heippa taas! Kirjoitin just pitkät rimssut,mutta teksti katosi taivaan tuuliin..ärsyttävää. Mutta. Onnea Jennae: Varmasti ihmeellinen yllätysuutinen! Ajatella miten jännittävää on seurata kahden vauvan kasvua vatsassa :) Tiukutus: Uskon,että voi hyvin jo näkyä jos olet tosi hoikka...
  9. M

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei! Täältä ilmoittautuu vielä yksi plussannut. Kaksi haamuviivaa ja tänään aamulla sitten rehdisti punainen. Olen iloisesti yllättynyt että nappasi ensimmäisestä kierrosta, esikoista kun "tehtiin" 9kk. Nyt vaan jännittää aivan kauheasti,että pysyykö vauva kyydissä.. Mitä Mammuzkille kuuluu...

Yhteistyössä