naiset, auttakaa tuoretta isää! äitienpäivä

  • Viestiketjun aloittaja mies 28
  • Ensimmäinen viesti
tässä näin
Eikö tähän nyt aina vedetä tää tyypilinen litania, ihme ettet ole vielä törmännyt

- kukkia
- suklaata
- koru
- lahjakortti kauneushoitolaan
- lahjakortti vaatekauppaan
- alusvaatteita tai lahjakortti alusvaateliikkeeseen
- siivooja
- kakun leipominen
- matkalahjakortti

Lista käy kaikkiin juhliin.
 
"vieras"
Kortti vauvan kuvalla, kimppu kukkia. Aamiainen valmiina, ehkä sänkyyn asti tarjoiltuna. Lisäksi jokin pieni lahja. Vois olla vaikka koru tai ihana yöpaita tai muki ja lempikahvia/teetä... riippuen siitä minkätyyppisestä sun vaimo tykkää.
 
-Maisa-
Minulla on edessä ensimmäinen äitienpäivä. Mies aikoo tehdä kakun ja tarjoilee aamukahvit kuulemma vuoteeseen. Se on kivaa.
Tavaralahjoista en piittaa. Kukista tykkään ja vaikka olen aina inhonnut niitä perinteisiä äitienpäiväruukkuruusuja niin nyt ensimmäisenä äitienpäivänä sellainen olisi kuitenkin kiva saada.
 
"vieras"
Mä olisin onnellinen ihan kukista. Ihan luksusta olisi kukkien lisäksi esim. jotain kakkua, leivoksia, suklaata tms. Jos tiedät vaimosi toiveita esim. korujen suhteen, niin sellainen on kans hyvä. Mä saan yleensä lasten piirtämät kortit ja ne vasta ihania onkin. Toki ilahtuisin jostain edellä mainitustakin ;). Sä oot taatusti hyvä mies vaimollesi, kun asiaa mietit.
 
Meri-Kaisla harmaana
Tietty jos osaa, jaksaa ja ehtii niin kaikki itse tehty lämmittää eniten mieltä. Itse tehty kakku, kortti, kukkakimppu yms. Itse kyl tykkään koruistakin.
 
"vieras"
Pikku vauva kun ei osaa vielä askarrella korttia itse, niin isin kans voi tehdä semmosen misson sormivärillä painettu pikku jalan kuvia paperille. Muista myrkytön väri+pese vauvan jalat jälkeenpäin :)

Onnea perheenlisäyksen johdosta.
 
"äiti"
äitienpäivänä:

Pitkä aamu, aamianen vuoteeseen kera kuoharin ja lehden, sekä ruusuja ja paljon huomiota...Lähinnä kauniita sanoja ennemin kuin tekoja tai varsinaisia lahjoja. Muista hymyillä!!!
 
"vieras"
Mä kielsin mun miestä, että en missään nimessä halua aamiaista vuoteeseen!
Ensinnäkin haluan ihan rauhassa herätä, käydä vessassa, harjata hampaat ja kammata hiukset ennen kuin teen mitään muuta. Toisekseen, mitä hauskaa on sängyssä syömisessä? kahvi kaatuu ja murusia menee lakanoihin...
Ei kiitos, syön mieluiten niin kuin yleensäkin, kun olen herännyt ja pukenut.

Nykyisellään paras lahja olisi päivä omaa aikaa, mutta ap:n tapauksessa vauva on siihen liian pieni.

Kukkia, kakku ja kortti. Jos haluat antaa enemmän, niin lahjakortti. :D Olet enivei jo saanut boonuspisteet, kun MUISTAT koko asian! Monet miehet eivät...
 
"noh"
Ehkä kattiloita, imuria, lattiamoppia tms. EI kannata viedä lahjaksi. :D

Kukat ja suklaa toimisi täällä.
Kaikista mieluiten haluaisin taimia puutarhaan. Esim. Kirsikka puusta tulisi pysyvä muisto, eli kannattaa miettiä olisiko jotain mistä on puhuttu/tietää muuten naisen haluavan. (kunhan se joku esine ei liity ruuanlaittoon tai siivoamiseen ;) )
 
Itse toivon (ja aina juhlapäivinä saankin) Kahvia ja jotain pikkuhyvää esim.keksiä tai hyvää jogurttia sänkyyn. Tarjottimelle mahtuu hyvin vähän syötävää, kynttilä ja kukkia. Erillinen lahja on ihana yllätys muttei pakollinen. Tosin jos on ensimmäinen äitienpäivä niin silloin voisi antaa jotain extrakivaa esim.kotihierontakuponki ja suklaarasia :) Tärkeintä on se,että saa herätä siihen että kaikki on laitettu valmiiksi ja saa rauhassa nauttia aamusta.
Päivällä voi vaikka käydä ravintolassa. :)
 

Yhteistyössä