Hakutulokset

  1. V

    puvun hinta vain 2800 euroa

    Vain :D
  2. V

    minä, kyttääjä akka

    Miehet on niin ajattelemattomia joskus. Ihanaa kellä on sellainen mies, joka viihtyy kotona, eikä baareissa viikonloppuisin. Iästäkin voi olla miehellä paljon kiinni, meneekö vai viihtyykö kotona, ei tarvi välttämättä muuta olla. Mutta on niitä kypsiä parikymppisiäkin olemassa. :heart:
  3. V

    Pissatulehdus oli.

    http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=NITROFUR-C+TABLETTI+75MG&manufacturer=LEIRAS Osaanko tulkita oikein lääkkeen hinnan? Tuo 10kappaleen paketti. Maksaako joka apteekissa saman verran? Mut eikös maitohappobakteeria ole vaan tippoina? en kyllä siinä...
  4. V

    nuvaring ja välivuodot

    Minä käytin rengasta 2kk, ja minulla ei tiputellut renkaan olo aikana mitään. Otat vain normaalisti renkaan kuitenkin pois, pidät tauon ja laitat uudelleen ohjeen mukaan. Miten sinulla muuten jos saapi kysyä? Tuntuuko ehkäisyn aikana rengas ollenkaan? Entäpä esileikkien aikana tai kun itse...
  5. V

    mitäs teillä syödään tänään?

    Makkarakeitto olis kyllä hyvää :D
  6. V

    mitäs teillä syödään tänään?

    Äh, ei jaksais keksiä. Lounaaksi makaroonilaatikkoa, mut päivällisestä ei tietoa. Pitäisi tehdä, ennen kuin lähden koululle neljäksi.
  7. V

    mikä peli 4,5vuotiaalle lahjaksi?

    Afrikan tähti mulla olis tullu ekana kans mieleen kun ostan sen omalle lapselle joululahjaksi. Eläinpyramidi, monopoli, hiirenloukku, piikkisiili, muumilautapeli. Olisko näistä joku? Joitain kivoja nallepuh lautapelejä on kans, mut en muista nimiä. :(
  8. V

    Pissatulehdus oli.

    Mikä c vitamiini valmiste? Apteekista joku purkki? Mä ostan heti, jos auttaa. :xmas:
  9. V

    minä, kyttääjä akka

    Miksi miehelläsi pitää lähteä yöllä salaa baariin? Mikä ajaa hänet tähän tilanteeseen? Pelkääkö että suutut hänelle ja jätät hänet? On kyllä varsin tympeää jos toinen vetelee lauantai yönä kamppeita niskaan, ja geeliä tukkaan ja häipyy. :o
  10. V

    Pissatulehdus oli.

    Ja hitto mulla tulee helposti antibioottikuurista... Ja ei oo ennen ollu mut lasten syntymän jälkeen alkanu oleen pissa ja hiivatulehdusta. |O
  11. V

    Pissatulehdus oli.

    Ai hemmetti näitä kipuja. Lääkäri määräsi kuurin ja 800 buranaa. Toivon vaan ettei tosta kuurista tuu heti sit hiivatulehdusta, kun monesti saan sen noista... :(
  12. V

    Mikä minua vaivaa....

    :wave:
  13. V

    Mikä minua vaivaa....

    Missä kohtaa kipu tuntuu jos menee munuaisiin? Minkä hintaisia yleensä pissatulehduslääkkeet?
  14. V

    Mikä minua vaivaa....

    Mikä vaiva sulla sit oli? Soitan just lääkäriin... Sanoo, että oireet viittaa virtsatietulehdukseen mutta tuo kipu kun on jatkuvaa, niin ei kuulu siihen. Apua... Ehti jo epäillä raskautta, mutta ei raskaudessa voi tälläiset oireet olla. Enkä voi olla raskaana.. Kouluki alkais vartin yli...
  15. V

    Mikä minua vaivaa....

    Ei ole mahdollista mikään sukupuolitauti. Varaan kyllä ajan kahdeksalta, ja sanon että haluan antaa pissanäytteen, että se on varmasti sitä. En halua oireiden perusteella, että alan syömään kuurin jos ei olekaan pissatulehdus. Kun monesti tkssa vaan kysyvät oireet ja sit kirjoittavat reseptin...
  16. V

    Mikä minua vaivaa....

    Eilen alkoi, koko ajan virtsaamisen tarve, kun pissaan niin lopussa sattuu alapäähän kipeää, alavatsaan/alapäähän oikealle puolelle sattuu... Nyt tuli vähän verta paperiin, kun pyyhki. Eikait pissatulehdus näin oireile?
  17. V

    palautukset

    Reippaalla kahdella tonnilla kiva lähteä jouluostoksille, ja saa ostaa kunnon joulusapuskat :xmas:
  18. V

    Onko teille 300e joulurahaa vähän vai paljon''?

    Ja riippuu kuinka monelle ostaa lahjoja, jos vain omille lapsille, niin paljonhan tuossa on rahaa. :heart:

Yhteistyössä