Mikä minua vaivaa....

Ei ole mahdollista mikään sukupuolitauti. Varaan kyllä ajan kahdeksalta, ja sanon että haluan antaa pissanäytteen, että se on varmasti sitä. En halua oireiden perusteella, että alan syömään kuurin jos ei olekaan pissatulehdus. Kun monesti tkssa vaan kysyvät oireet ja sit kirjoittavat reseptin. Nyt tahon käydä pissanäytteen antamassa.
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:
Ei ole mahdollista mikään sukupuolitauti. Varaan kyllä ajan kahdeksalta, ja sanon että haluan antaa pissanäytteen, että se on varmasti sitä. En halua oireiden perusteella, että alan syömään kuurin jos ei olekaan pissatulehdus. Kun monesti tkssa vaan kysyvät oireet ja sit kirjoittavat reseptin. Nyt tahon käydä pissanäytteen antamassa.
Joo kannattaa vaatia näyte.
Itse olen syönyt monta turhaa kuuria.
Vaiva olikin eri kuin virtsatietulehdus.
 
Mikä vaiva sulla sit oli? Soitan just lääkäriin... Sanoo, että oireet viittaa virtsatietulehdukseen mutta tuo kipu kun on jatkuvaa, niin ei kuulu siihen. Apua... Ehti jo epäillä raskautta, mutta ei raskaudessa voi tälläiset oireet olla. Enkä voi olla raskaana..
Kouluki alkais vartin yli kymmenen! :whistle:
 
ss
Mun vaiva ei ole selvinnyt =/
Mutta bakteeria ei virtsassa ole, oireet kyllä on. Ei 24/7 usein kuitenkin oireilee. Verta ei tule muuten samat oireet ku sulla.

Pissatulehdus lääkkeet on yleensä aika edullisia...
Munuaisiin jos leviää, niin monille tulee kuumetta ja selkäkipua jne. ei mulla koskaan ole levinnyt vaikka kovat oireet on ollut ja tulehduksiaki
 

Yhteistyössä