minä, kyttääjä akka

  • Viestiketjun aloittaja suvituuli
  • Ensimmäinen viesti
suvituuli
Siis mieshän mua v#tun kyttääjäksi sanoi, kun lauantaiyöllä heräsin kolisteluun,ja ihmettelin minne mies on menossa , kun oli vaatteet vaihtanu ja tukan laittanu,baariin vai.Ukko kielsi, eikä antanu periks,minnekkään ei ollu menossa,mutta nythän voi mennä, kun muuteski epäillään..no, oli sit menny.sanaakaan en oo sanonu sen jälkeen, siis tokihan baarissa saa käydä , mut tota valehtelua en käsitä.V#tuttaa muutenkin, kun aina on vkl juotava kaljaa, ja määrät senkun lisääntyy.Siis niin ottaa päähän, kun se kalja näyttelee niin isoa osaa jo sen (ja sitä kautta munkin)elämää.
Mutta niin kuin äijä sano, eks häpee yhtään, kun oot tollanen kyttäjä..
Kiitos , kun sain purkautua :)
 
Miksi miehelläsi pitää lähteä yöllä salaa baariin? Mikä ajaa hänet tähän tilanteeseen? Pelkääkö että suutut hänelle ja jätät hänet? On kyllä varsin tympeää jos toinen vetelee lauantai yönä kamppeita niskaan, ja geeliä tukkaan ja häipyy. :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Huomenta, kyttääjä! Toivottelee läskiperse.

Kyllä noi miehet sitten ovat mukavia. :xmas:
Huomenta!

Ja sekin on hassua, että mies itsekin vetäisi herneen nenäänsä, jos lähtisin ilmottamatta baariin.Mä oon niin lapsellinen, että kyllä saa lepytellä kunnolla, jos haluaa musta juttuseuraa...(siis oon kyllä jo ruumiillisesti yli 30 ;) )
 
Minttu
Kai tässä saa luojaa kiittää, että on saanut tälläisen miehen joka ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista tai tarkoitusella loukannut. Ja on kotona viihtyvää sorttia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:
Miksi miehelläsi pitää lähteä yöllä salaa baariin? Mikä ajaa hänet tähän tilanteeseen? Pelkääkö että suutut hänelle ja jätät hänet? On kyllä varsin tympeää jos toinen vetelee lauantai yönä kamppeita niskaan, ja geeliä tukkaan ja häipyy. :eek:
Ei sitä pientä marttyyriä ketään oo ajanu siihen tilanteeseen, kyllä baarissa saa käydä, mutta en tiedä kui täytyy valehdella...ja ei,ei sillä mitään "virityksiä" oo,olut ja rahapelit taitaa olla vaan mun kilpailijoitani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Huomenta, kyttääjä! Toivottelee läskiperse.

Kyllä noi miehet sitten ovat mukavia. :xmas:
Huomenta!

Ja sekin on hassua, että mies itsekin vetäisi herneen nenäänsä, jos lähtisin ilmottamatta baariin.Mä oon niin lapsellinen, että kyllä saa lepytellä kunnolla, jos haluaa musta juttuseuraa...(siis oon kyllä jo ruumiillisesti yli 30 ;) )

No mua ei tarvitse edes lepytellä. Säästän ihan suosiolla miehen perseeni näkemiseltä vastaisuudessa. En mä nyt toki halua toisen päivää pilata.
:headwall:
 
Miehet on niin ajattelemattomia joskus. Ihanaa kellä on sellainen mies, joka viihtyy kotona, eikä baareissa viikonloppuisin. Iästäkin voi olla miehellä paljon kiinni, meneekö vai viihtyykö kotona, ei tarvi välttämättä muuta olla. Mutta on niitä kypsiä parikymppisiäkin olemassa. :heart:
 

Yhteistyössä