mikä peli 4,5vuotiaalle lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja pelaamaan
  • Ensimmäinen viesti
Afrikan tähti mulla olis tullu ekana kans mieleen kun ostan sen omalle lapselle joululahjaksi.
Eläinpyramidi, monopoli, hiirenloukku, piikkisiili, muumilautapeli. Olisko näistä joku? Joitain kivoja nallepuh lautapelejä on kans, mut en muista nimiä. :(
 
Meillä noi rakastaa Mauri Kunnaksen: Missälahjat herra hakkarainen ja kaappikellon kummitukset pelejä.
Lisäksi inkan aarre on noiden suosikkeja. ( Toi inkan aarre on kyl aika palson samanlainen kuin afrikan tähti meillä kyl kaikki tykkää siitä enemmän joulupukki toi viime vuonna molemmat)
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Meillä noi rakastaa Mauri Kunnaksen: Missälahjat herra hakkarainen ja kaappikellon kummitukset pelejä.
Lisäksi inkan aarre on noiden suosikkeja. ( Toi inkan aarre on kyl aika palson samanlainen kuin afrikan tähti meillä kyl kaikki tykkää siitä enemmän joulupukki toi viime vuonna molemmat)
Onko olemassa Herra Hakkarais-peli? :eek: Esikoinen haluis varmasti sellasen, mistähän niitä sais?
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Onko muuten sellaista peliä olemassakaan kuin Muuttuva labyrintti Junior?
Mulla on hämärä muistikuva että sellainen junnu versio olisi ja tahtoisin sen.
On kyllä olemassa. Ikäsuositus tälle pelille on 8+, mutta olen kuullut 6-vuotiaittenkin sitä pelaavan
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Onko muuten sellaista peliä olemassakaan kuin Muuttuva labyrintti Junior?
Mulla on hämärä muistikuva että sellainen junnu versio olisi ja tahtoisin sen.
On kyllä olemassa. Ikäsuositus tälle pelille on 8+, mutta olen kuullut 6-vuotiaittenkin sitä pelaavan
Anteeksi, luin huonosti. Eli kyse olikin siis junior versiosta joka on 5-vuotiaille ja siis junnu versio on olemassa.
 

Yhteistyössä