Hakutulokset

  1. P

    kahdet talvikengät lapselleko?

    Meillä on pärjätty talvet yksillä goretex-kengillä, tosin välillä on tullut mieleen, että sellaiset "hienostelukengät" olisi myös kivat, mutta ei ole sitten tullut hankittua.
  2. P

    Omien vanhempien ero - uusien puolisoiden tapaaminen?

    Kiitos asiallisista vastauksista - en tiedä oikein itsekään, miksi jännittää niin hirveästi vaikka olen ihan aikuinen ihminen (toisin kuin tuo yksi vierailija ajatteli B) ) Suuri jännityksen aihe on myös varmaan se, että äitini ottaa tosi henkilökohtaisesti kaikki tapaamiset isäni kanssa, mutta...
  3. P

    Omien vanhempien ero - uusien puolisoiden tapaaminen?

    Hei, haluaisin kuulla kokemuksia ja neuvoja, miten ihmeessä tähän pitäisi suhtautua ja olisiko jollain selviytymisohjeita. Taustaa: vanhempani ovat eronneet monta vuotta sitten, mutta vielä heillä on todella riitaisat suhteet toisiinsa, eivät siis suoraan sanottuna siedä toisiaan. Taustalla...
  4. P

    Onko nätit ?

    :o :x ei ihan mun makuun...
  5. P

    Sappikipu ja litalgin ei auta kuin tunnin..

    :( Tiedän tunteesi. Mee vaan päivystykseen heti kun pääset. Mulla myös alkoi sappikivet kipuilla raskauden aikana, mutta niitä ei silloin osattu vielä diagnosoida, epäilivät vaan happovaivoja :headwall: Kun vihdoin sain oikean diagnoosin niin olin puoli vuotta leikkausjonossa - loppuaikoina...
  6. P

    Päivähoito

    Vanhempi oli 1 v 1 kk ja nuorempi tulee olemaan 11 kk, molemmat perhepäivähoitoon.
  7. P

    uutta elämää

    Minä en ole vielä takaisin työelämässä, mutta kun syksyllä menen, niin minulla on omat 4- ja 1-vuotiaani myös perhepäivähoidossa. Tilanne tulee varmasti olemaan samankaltainen kuin sinulla. Vähän pelottaa etukäteen miten työ- ja hoitorumbasta sitten selviää. Olisi tosiaan kiva kuulla kokemuksia...
  8. P

    Lapsi yksin ulkona

    Asumme omakotitalossa ja päättyvän tien varrella. Tyttö 4 v saa leikkiä kavereidensa kanssa omalla ja heidän pihallaan (näköyhteys).
  9. P

    Viisari vai digi

    Mulla myös entinen vaaka teki noin. Sitten piti vaan valita se, mikä tuli useimmiten, kun monta kertaa joutui nousemaan vaa'alle. Nyt mulla on Korona-merkkinen vaaka, eikä sen lukemat heitä yhtään vaan aina tulee sama lukema, nousi siihen kaksi tai viisi kertaa :)
  10. P

    Keventäjät vai kiloklubi...

    Olen kokeillut kumpaakin ja ehdottomasti Keventäjät :flower: muoks: unohtui perustelut, eli mun mielestä paremmin toteutettu palvelu.<br><br>
  11. P

    Taas sitä mennään...(pisteilystä)

    Upea tulos! :flower:
  12. P

    nettilaihdutusryhmistä

    Mä just laitoin tästä viestiä tuonne Mitäs nyt -osioon. Tyytyväinen oon :) Kalorimäärä tuntuu sopivalta (1400) ja sillä oon laihtunut.<br><br>

Yhteistyössä