Taas sitä mennään...(pisteilystä)

Aloitin maanantaina pisteitten laskun... taas kerran...Points plus rompun avulla. Alko vaan kyllästyttämään oma iso olemus mikä peilistä näkyi. Toisaalta elokuussa on ukon ja miun kuuskymppiset (30+30) ja haluun silloin olla edes hieman laihempi kuin nyt.

Aikasemmin on into jatkuvaan päiväkirjan päivittämiseen ja rompun kanssa sähläämiseen menny jo parissa päivässä, mut nyt olen "orjallisesti" laittanu ylös kaikki syömiset ja juomiset.

Ukko keksi hyvän kikan tähän puuhaan: Jos alkaa tekemään jotain syötävää mieli nii mieti jaksatko mennä koneelle kirjaamaan sen ylös. Jos vastaus on ei nii sitte saa syöminenkin olla. En sitte tiiä miten homma toimii...mutta yritetään!
:D
 
Täytyy kyllä myöntää et mulla on menny kans ihan mettään. Pistepankki on miinuksella ja rankasti. Mut tästä viikosta näkee missä kohtaa pystyy parantamaan. Mul menee aina eka viikko ihan ketuilleen, mut nyt en aio luovuttaa vaikka mikä olis.
 
:flower: tsemppiä sulle... mä en sen takia voi avata ja kirjata kun oon ja rankasti miinuksella.. mä en siedä häviötä.. tiistaina alotan tosi rankalla kädellä tän itteni niskasta kiinnu ottamisen :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 08:54 nirzu kirjoitti:
:flower: tsemppiä sulle... mä en sen takia voi avata ja kirjata kun oon ja rankasti miinuksella.. mä en siedä häviötä.. tiistaina alotan tosi rankalla kädellä tän itteni niskasta kiinnu ottamisen :hug:
Tsemppiä sullekin! Kyllä me vielä onnistutaan.
 
Nyt on eka viikko takana ja aamusella kävin puntarilla. - 2kg! :D

En lauantaina ja eilen ehtiny laittaa syömisiä ylös...tai en jaksanut. Ajattelin aamulla ennen puntarille menoa, et jos on noussu nii sitte on. En luovuta.
 

Yhteistyössä