Hakutulokset

  1. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Nostan meitä, jos on vielä muita elovauvapalstalaisia, jotka ei ole huomanneet uutta kerhoamme... :wave:
  2. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Henni voi järkytys millanen kokemus teillä! Kyyneleet täälläkin oli silmissä kun luin. Nyt tuntuu, että minäkin koko ajan ihan turhista valitan, pitäisi olla vaan ihan onnellinen. :hug: ja voimia! Meille tuli eka hammas ja tuntu että olisi pitänyt laittaa ihan lehteen ilmoitus. :D Näin...
  3. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Morjenstus kaikille :wave: En olekaan pitkään aikaan kirjoittanut tänne. Nyt kun poika on lähtenyt liikkeelle niin en ehdi kuin just just lukea tänne tulleet viestit, mut kirjoitus tuntuu olevan ihan mahdotonta. Meillä huhtikuun alussa poika - joo siis poika, ei äiti - sai rintatulehduksen...
  4. Eloisa

    ja sitten 1970 äipät =0)

    yhden lapsen mamma
  5. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hansu joo meillä oli tuota noroa :kieh:. Oli ihan kauheeta kun vauva oksensi viimeiseksi vielä vihreät vatsanesteet ja tietty ensikertalaisäitinä olin aivan vauhkona ja itkukurkussa soitin (yritin kuulostaa hyvin rauhalliselta ja coolilta - varmaan onnistuin... not) terveysneuvontaan, josta...
  6. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Kiitos kaikille sosesyöntikysymykseen vastanneille :flower: . Näyttää meilläkin vaihtelevan päivästä toiseen. Vielä pari viikkoa sitten poika söi aina saman verran ja toimi ku juna, mut nyt on joka päivä erilainen. Ja ilman leikkiä ei mene sen vähänkään vertaa... Lapsiperheen normaalia arkea...
  7. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Moni täällä kertoi, että loppui soseiden syönti jostain syystä. No meille näyttää nyt käyneen myös juuri niin. En tiedä johtuuko siitä kun oltiin vatsataudissa viime viikonloppuna (ei luulisi enää vaikuttavan kun syöminen oli jo palautunut normaaliksi sen jälkeen) vai onko tää jotain yleistä 6kk...
  8. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Se mitä vielä viime viikolla luulin pelkästään tarttumattomaksi ruokamyrkytykseksi miehen kohdalla osoittautukin norovirukseksi :kieh: . Ja jokainen perheestä sai sen vuorollaan, minä viimesenä. Onneks sentään ei kaikki oltu kipeänä ihan samaan aikaan, mutta olipa viikonloppu. Järkkyä pelätä...
  9. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hyvää myöhästynyttä ystävänpäivää kaikille täältäkin :flower:. En saanut laitettua aiemmin tänne toivotuksia kun olen hoitanut kahta lasta... Mies sai ruokamyrkytyksen toissa iltana ja on vieläkin ihan reporankana, joten pojan hoidon välissä olen tyhjentänyt oksennusämpäreitä ja käynyt kaupassa...
  10. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Anna Karenina: hassua mä olen myös laulanut tuota samaa laulua. :laugh: Tapsa rules! En ees muista mistä se oikein kertoo, mutta joka päivä meidän äidin pikku poika lähtee ulkomaille. Meillä on yöt melkoista kääntelyä ja tutin suuhun laittoa. Ei vielä onnistu tuo tutin itse suuhun laitto...
  11. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hansu nauroin ääneen kun luin sun miehen kommenttia kun se ois voinu olla meidän isännän suusta. Ja sama tilanne meilläkin, että annan miehen nukkua yöt, mut vaikka mies kuorsaa usein syöttöjen läpi, niin silti kuulee kommenttia seuraavana aamuna, et olipas rankka yö... Oon myös itse usein...
  12. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Voi kiitos kovasti yösyöpöttelyvinkeistä Heffalump, Jennyli ja Liinos. Ei tullut mieleenkään, että totta tosiaan se maito menee varmasti ihan huoneenlämpöisenäkin kun menee se nytkin, jos joskus yhtä pulloa syödään puolikin tuntia. Ihanaa. Just se tuossa pelotti, että mitä jos siinä herää sen...
  13. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Anna Karenina Henkalta ja Maukalta sekä sitten meidän Prismassa oli Emma-merkkisiä kaula/kuola/ruokalappuja. Miksikähän niitä oikein kutsuisi... Mutta joo ne on sellaisia vähän pienempiä, muovitaustaisia ja tarrakiinnityksellä. Maxine Hih lahkeiden ompelusta. Tuli nimittäin itsellekin mieleen...
  14. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Tuntui mukavalta päästä joukkoonne :) Elomamma :D Hansulle voimia. Tiedän miltä tollaset yöt tuntuvat. Onneksi niitä ei vissiin kuitenkaan ole ihan joka yö ja saa välillä ladattua akkuja. Jos ikenet vaivaa niin ainakin meidän lääkäri on sanonut, että...
  15. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Täälläkin ollaan kateellisia pitkistä yöunista. Meillä on herätty vähintään 3 kertaa yössä. Neuvolassa ehdottivat, että jos ei enää yöllä syöttäisi kun se heräily voi olla vain tapa. Sen jälkeen yhtenä yönä yritettiinkin antaa vaan tuttia, mutta sitten oltiin hereillä 3,5 tuntia ja syötiin...
  16. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hmm... kännykkää en ollut ajatellukaan. Jouduimme joulun alla viettämään autossa 7 tuntia (suoranaista lapsenrääkkäystä!!!) ja tuntu, että kaikki mahdolliset jutut tuli keksittyä ja laulut laulettua, mutta kännykkää en koskaan kokeillut. Täytyypä muistaa! Joo soseiden syönti on meilläkin...
  17. Eloisa

    **ELOVAUVAT 2006**

    Siis kyllä harmittaa, että nyt vasta löysin tämän keskustelun. Aivan ihanaa olisi ollut olla täällä mukana kun on ollut paljon samanlaisia kokemuksia. Olisi varmasti ollut paljon apua monesti viimeisen 5 kuukauden aikana - esimerkiksi niinä imetyksen alkuvaiheen synkkinä hetkinä kun ajatteli...

Yhteistyössä