Hakutulokset

  1. K

    G: mitä ootte tänään syöny?

    Kahvia, puuroa, omenan Perunan, uunikalaa, keitettyjä kasviksia, salaattia Kahvia, 5 keksiä Suklaamuroja, viinirypäleitä Broilerigratiinia, porkkanaraastetta Kahvia Lasillinen punaviiniä, pala tonnikala-aurajuustopannaria, erilaisia juustoja n.200g
  2. K

    Mistä mihin teidän n. 2-vuotiaat nukkuu?

    20-7. Kotihoidossa, eikä nuku päiväunia.
  3. K

    naapurin 1v itkee JOKA ilta ainakin tunnin putkeen!

    No lapset nyt vaan ruukaavat itkeä, monilla tuo iltanukahtaminen on vaikeeta.
  4. K

    G; Jos saisit valita, olisiko ainokainen lapsesi tyttö vai poika?

    Pojan, en vaan edes osaa kuvitella itseäni tytön äidiksi.
  5. K

    Onko ketään 'raiskannut' oma mies?

    Ja kannattaa juoda niin paljon että sammut?
  6. K

    sossusta vaunuavustus

    Eivät laske sossussa tuloiksi tuota äitiysavustusta rahana.
  7. K

    Sain vihdoinkin mieheltä luvan!!! Jee!

    Itse oon kans luovuttanut :)
  8. K

    Juu, pieni yllätys neuvolassa.

    No mut toihan on kiva :flower: Meni sit aika huomaamattomasti nuo alun "riskiviikot" :D
  9. K

    Paljonko saat lapsilisää?

    Mulla ei onneksi lähde lapsilisästä veroa, eli 100? bruttona ja nettona.
  10. K

    Mitä nähtävää Savonlinnassa on?

    Olavinlinnassa kannattaa käydä, opastetut kierrokset ovat tosi mielenkiintoisia! Ja risteilyä suosittelen myös, tosi nätit maisemat on, viime kesänä käytiin, taisi olla 10?/aikuinen
  11. K

    yksin baariin?

    Lähde vaan, baaritiskille kun jää istuskelemaan niin saa helposti juttuseuraa. Eihän siinä leimaudu helpoksi hoidoksi, jos ei ala niitä "hoitoja" antamaan :D
  12. K

    sossusta vaunuavustus

    Kyllä sitä voi hakea jo heti kun on saanut raskaustodistuksen silloin n.rv22, mutta itse sain sen rahan vasta kuukausi ennen laskettua aikaa. Mutta siis myönsivät sen kyllä jo heti silloin kun hakemuksen laitoin.
  13. K

    Ihanko tosi on olemassa perheitä, joissa äiti elää kotihoitovuosina vain kotihoidontuella ja mies sillä palkallaan? :o

    No eihän tuo teidän tilanne sitten liity tähän ketjuun mitenkään :)
  14. K

    Ihanko tosi on olemassa perheitä, joissa äiti elää kotihoitovuosina vain kotihoidontuella ja mies sillä palkallaan? :o

    Joo, ehkä vain hoitavat lapsia ja lisääntyvät, mutta tuskin kuitenkaan maksavat puolia perheen kustannuksista.Siitähän tässä nyt oli kyse.
  15. K

    Ihanko tosi on olemassa perheitä, joissa äiti elää kotihoitovuosina vain kotihoidontuella ja mies sillä palkallaan? :o

    Se toimii varmaankin niin, että jos sulla itselläsi ei ole säästöjä niin menet sitten töihin.
  16. K

    Ihanko tosi on olemassa perheitä, joissa äiti elää kotihoitovuosina vain kotihoidontuella ja mies sillä palkallaan? :o

    Juuh, nää on just niitä tapauksia kun on pakko mennä töihin heti kun ä-loma loppuu, kun ei ole varaa olla kotona sillä kotihoidontuella. Jos ei ole säästöjä, ja mies vaatii maksamaan puolet, niin........ |O Itse en elelisi päivääkään tuollaisessa suhteessa.
  17. K

    Eikä!! Siis päiväkoti on juhannusaattona kiinni!!

    Siis ei kait tuo nyt oikeesti tullut yllätyksenä :headwall:

Yhteistyössä