yksin baariin?

  • Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti
milla
Itsellä ei juurikaan ole tuttavia joiden kanssa käydä kuppiloissa, mutta pidemmän aikaa olen harkinnut yksinään menoa. Haluaisin sieltä mahdollisesti uusia tuttuja. Kuinka vastaanottavaista joku porukka on, ja leimaantuuko siellä helposti helpoksi hoidoksi, vaikka ei ole tarkoitus mennä äijiä kaatamaaan?
 
harmaa
Itse olen vuosia sitten käynyt yksinäni:D. Hauskaa oli, ja tutustuin kyllä ihmisiin, ja jos tanssii muutenki paljon,ni ei siel kukaa tajuu et oot yksinäsi:D.
Olin myös tässä parisen viikkoa sitten isommalla porukalla baareilemassa, isossa baarissa tietenkin. Ja itse nimenomaan halusin välillä tanssimaan erilaista musiikkia kuin muut,niin yksinäni sitte menin eri puolelle:D
 
mä ainakin kävin eron jälkeen yksin baareis.... tykkäään höpötellä ihmisten kans ja helppo olikin tutustua.Koskaa en kotiin iveny ketään, kun ei oikeesti kiinnostanu seurustelut tai mitkää yhde illa jutut. muta valitettavasti miehet kiinnostu kovastikin kun olin yksin liikentees... siihe tilanteesee se ei passannu, jollekki muulle se voi olla kivaa, nyt taas kun olen naimisiin kohta menossa en piittaa yksin kulkea vaan mennään aina yhessä.
 
ex-sinkku
menin useinkin yksin tanssimaan ja kivaa oli, joskus tietty myös tylsää. kun ei ollu samassa elämäntilanteessa aina kaveria, niin ajattelin että miks jäisin sen takia kotiin homehtuun. tapasin uusia ihmisiä ja sai ainakin kuunnella hyvää musaa ja seurata meininkiä. en kyl kadu tippaakaan. sitä varmasti katuisin, jos olisin kotiin jääny aina kyhjöttään.
 

Yhteistyössä