Hakutulokset

  1. angelina88

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    heissan musta ei oo kuulunut pitkään aikaan mitään, hävisin kuvoista hetkeksi mutta ajattelin palata takaisin :) Mulla ei ole enään teroluttia käytössä nyt eka kierto menny luomuna ja toinen alkanu ja säännölisenä on nyt pysynyt eli kp 19/31 ja ensinmäinen yritys kerta alkaa sitten heinäkuun...
  2. angelina88

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    haleja paljon niille ketkä sitä tarvitsee etenkin chiralle.... :hug: arcatha mulla on menossa nyt kp2/? ja ens kuussa alkaa yk1 sitten sairaala ois näillänäkymin pkks....eli siis joensuun keskus sairaala tänne ei mitään uutta nyt odottelen kun mies tulee lomalle 4.3-6.3 niihin aikoihin...
  3. angelina88

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    linnea joo voi laittaa listaan mulla nyt menossa kp2/? enka yritys kerta alkaa sitten ensi kuussa:) niin ja mies pääsee pois tuossa heinäkuun 28 päivä:) tällainen pieni kysely? miten tunnette ovis "oireet" kun mä en oikeen tunne ite mitenkään muuta ku että sexi himot on ihan älyttömät...
  4. angelina88

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    heippa oon ollut pari päivää pois...oss hirmuset onnittelut plussanneille ja isot halit ja paljon tarrasukkia... :heart: =) tänne ei uutta...muuta kun että menkat alko eilen eli kp2 menossa.
  5. angelina88

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Galluppiin. mä en juo itse ollenkaan en oo oikeen koskaa tykänny juomisesta ns. "pääsekasin olosta" mutta tanssimista rakastan voisin käydä baareissa aina tanssimassa, mut mies ei tykkää:( niin ja miehen anna kyllä ottaa alkoholia silloin tällöin ja mennä baariin jos se haluaa, mutta yleensä se...
  6. angelina88

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    hei kaikkille... ajattelin ilmottautua mukaan joukkoon kun niin kovati pukkaa tuo kuume päälle. eli tausta tietoja näin ensin =) vauvakuumetta on ollut tosi pitkään, ehkä noin elokuusta asti, mutta aktiivista yritystä ei ole ollut ja syy siihen on, että mieheni on "valtionhoivissa" eli...
  7. angelina88

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! :hug: :heart:
  8. angelina88

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    hei kaikkille... ajattelin ilmottautua mukaan joukkoon kun niin kovati pukkaa tuo kuume päälle. eli tausta tietoja näin ensin =) vauvakuumetta on ollut tosi pitkään, ehkä noin elokuusta asti, mutta aktiivista yritystä ei ole ollut ja syy siihen on, että mieheni on "valtionhoivissa" eli...
  9. angelina88

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    hei kaikkille... ajattelin ilmottautua mukaan joukkoon kun niin kovati pukkaa tuo kuume päälle. eli tausta tietoja näin ensin =) vauvakuumetta on ollut tosi pitkään, ehkä noin elokuusta asti, mutta aktiivista yritystä ei ole ollut ja syy siihen on, että mieheni on "valtionhoivissa" eli...
  10. angelina88

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    happyfeet mä en kuulu kirkkoon mies kuuluu kyllä, ei aijota kastaa lasta juhlat pidetään ja järjestetään siunaus tilaisuus ja tottakai kummeja pitää olla =) nibbler väärä kp listassa tänää menno 26kp

Yhteistyössä