Hakutulokset

  1. P

    Pitkä kk-kierto

    Mulle ainakin annettiin saman tien Terolutit ja Clomifenit kun kerroin että lastahan tässä yritellään. Onhan se varmaan lääkäristäkin kiinni mitä hoitokäytäntöjä heillä on, mutta miksi ei annettaisi Clomifenia tai muuta vastaavaa valmistetta. Tietenkin jos tutkimuksissa löytyy joku este sen...
  2. P

    Pitkä kk-kierto

    Paras vaihtoehto olis mennä yksityiselle gynekologille, jos varat sallii. Luulenpa että keltarauhashormonia annetaan pillereinä että saadaan vuoto tulemaan, sitä syödään 10 päivää, sitten yleensä kierron 3.-7. päivinä syödään 1 tabl. päivässä pillereitä että saadaan ovulaatio aikaiseksi...
  3. P

    Ei tehty painoarviota, lapsi jäi jumiin ja vammautui.

    Mulla kans v.- 97 syntyi poika, painoi 4610g ja jäi jumin ja sai hermopunosvaurion vas. käteen. Vauvalla oli kovat kivut, huusi vaan eikä saanut nukuttuakaan ilman Panadolia. Käsi laitettiin verkolla kylkeen kiinni että saa rauhassa toipua. Käsi vaan roikkui velttona. Käsi onneksi parani...
  4. P

    raskaushaaveet

    Meillä neljä ekaa tuli hormonihoidolla(tabletit vain) ja neljännen jälkeen ei kuulunut luomusti mitään, sitten sairastin pitkään ja sairauden jälkeen nuorimman lapsen olessa 3-v., olinkin yllättäen mutta toivotusti raskaana! Tyttö syntyi joululahjaksi koko perheelle ja siitä meni n. 8kk ja olin...
  5. P

    palleatyrä

    Itselläni oli ainakin ihan sietämätön polte rinnassa/ylävatsalla, enkä pystynyt edes vettä juomaan ilman lääkitystä. Sain Naistenklinikan äitiyspolilta sisätautilääkäriltä reseptin lääkkeeseen LOSEC. Älyttömän tehokas lääke, ilman sitä ei olisi elämästä tullut mitään. Ei voinut istua ei maata ei...
  6. P

    j

    ONNEA RASKAUDEN JOHDOSTA!!!! Kyllä ne tuntemukset heittelee laidasta laitaan, ei siis mitenkään epätavallista. Se on sitä asian käsittelyä ja soputumista kaikki tuo myllerrys. Itselläni kuusi raskautta takana ja tuntuu niin tutulta! Joka raskaus on itsellänikin ollut niin erilainen ja...
  7. P

    2-vuotias ja vauva

    Tiedän kyllä mistä puhut, itselläni oli lapsi 1v8kk kun vauva syntyi ja aina hoitojen ja syöttöjen yhteydessä alkoi hirmuinen huuto. Otin aina imetyksen aikanakin toisen lapsen kainaloon ja annoin hänen osallistua vauvan hoitoon ja kehuin kuinka taitava isoveli hän on. Muistin myös aina...
  8. P

    luopumisen tuska

    Itse olen ollut kotona lapsiani hoitamassa jo 16 vuotta, tosin olen opiskellut siinä välissä pari vuotta ja hoitanut kotonani toistenkin lapsia, mutta kuitenkin. Nyt nuorin lapseni täyttää kesäkuussa 3-v. ja nyt on iskenyt vauvakuume, olen 35-v. Lapsia meillä on 6. En tiedä miten se taas heräsi...
  9. P

    Yksinäisyys vaivaa!

    Laita vaan sähköpostiosoitteesi, olisi kyllä tosi kiva kirjoitella!!!! Hienoa että löytyi jotain samaa heti, tiedät siis hyvinkin miltä tuntuu. Vaikka on lauantai, mieheni on taas koulussa........ Huominen siis perheen yhteistä aikaa, mutta kait sitten on niitä etätehtävien tekoa että taas...
  10. P

    Yksinäisyys vaivaa!

    Olen kotiäitinä vielä kahden nuorimman lapsen kanssa ja mieheni on päivät töissä ja vielä opiskelee, eikä päivisin ole autoa käytössä, eli olen tosi, tosi yksinäinen. Ei ole ystäviä ainuttakaan, ei yhteyttä pitäviä sukulaisia ei ketään kenen kanssa jutella. Toki olen perheestäni onnellinen ja...

Yhteistyössä