Hakutulokset

  1. Vikki

    luget ja r-testi

    en mäkään usko että se vaikuttaa :) loriseeko teillä muilla luget ulos vai oonko mä ainoa? se yltyy kierron viimeisiä päiviä kohden.... :ashamed:
  2. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Niiskulle onnea plussasta!!!!
  3. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Moi. Mun vuoro tippua. En ehtinyt sitten tässäkään kierrossa testaamaan. Tsemppiä ja plussaonnea kaikille!
  4. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Onnea nuuskis!!! Täällä mahaa on jomottanut jo viime perjantaista lähtien, joten tätiä on odoteltu jo monta päivää. Loppuviikosta aion ehtiä testaamaan, mikäli täti ei ehdi ensin.
  5. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Onnea onnea onnea Lellu1! Ja haleja tippuneille. Mä täällä vielä piinailen, en sitten ehtinyt/uskaltanut ;) hakea testiä, joten katsotaan muiden kanssa loppuviikolla tai ens viikon alussa. <br><br>
  6. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Moi. Täällä vähän sama suunnitelma eli ilmeisesti pitää jo maanantaina testata vapun takia. Mikäs se on herkin testi?
  7. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Ai niin, tervetuloa uusille ja uusille vanhoille pinoilijoille!!!
  8. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Moikka. Tänään jotenkin tosi rankka päivä töissä, eli olis vaan jaksanut loppuun asti. En tiä miten vaikutti, kun mun lapselliset kaverit on ottanut meidän vauvaprojektin omaksi murheekseen. Toisaalta ihana, että on ystäviä ja toisaalta outoa. Täällä ovis on siis jo ohitettu ja nyt vaan...
  9. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Moi. Mä luulen kanssa, että ovis oli eilen. Mies tulee työmatkalta vasta huomenna. Joten ei auta kuin odotella sitä kotiin. Odottavan aika on niin pitkä :/
  10. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Up up. Täällä ovista odotellaan, niin kuin varmaan kaikki muutkin. Harmi kun tänään on iltavuoro töissä tekis niin mieli ulos aurinkoon.
  11. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Huomenta. Ja tervetuloa uusille, neena menninkäinen ja Kevät07! Toi kevät07 kp tais tosin olla tänään jo kp10, eikä kp9. Tänään tarkoitus mennä ekaa kertaa tänä keväänä pyörällä töihin, kun näyttää aurinkoiselta, vaikkakin vähän kylmältä. Matkaa yhteen suuntaan vähän yli 10 kilometriä...
  12. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Voi ei!!! Mulla on ovis varmaankin ensi keskiviikkona ja mies on työreissulla niin, että lähteen tiistaina ja tulee torstaina. No täytyy pupuilu ajoittaa vaan just ennen reissua ja heti sen jälkeen. Niin eiköhän se sillaikin onnistu :whistle:
  13. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    \ Itseasiassa taitaa olla maanantain listassa vaan päivämäärä väärin eli maanantai 9.4. Kp olis silloin oikein. Kesää odotellessa täällä on jo ihan valoisaa ennen kello seitsemää.
  14. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Onnea Hätähousulle!!!! Tää pino näyttää nyt hyvältä, kun ei olla vielä edes ovisvaiheessa ja jo plussataan. Toivottavasti se tuottaa koko pinoon paljon plussia :)
  15. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Lauantai 7.4.2007 Haikara........kp3/31..............yk8........... 1. toiveissa Kvart Över...kp4/29...............yk2...........1. toiveissa Vikki............kp4/27-30..........yk6...........1. toiveissa Hätähousu....kp5/28...............yk3...........1. toiveissa...
  16. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Huomenta, Hätähousu Onnea haamuilusta. Mä en noista raskaustesteistä tiedä mitään, kun en oo koskaan sinne asti päässyt. Noi tätivierailut tulee meille sen verran säännöllisesti. Aconin testi on mun mielestä kuitenkin herkempi kuin apteekin. Mut sun kohdalla näyttää niin hyvältä, et en mä usko...
  17. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Perjantai 6.4. Haikara........kp2/31..............yk8........... 1. toiveissa Kvart Över...kp3/29...............yk2...........1. toiveissa Vikki............kp3/27-30..........yk6...........1. toiveissa Hätähousu....kp4/28...............yk3...........1. toiveissa...
  18. Vikki

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Ollaan näköjään Kvart Överin ja Hätähousun kanssa samassa tahdissa. Vikki..........kp1/27-30...............yk6...........1.toiveissa Tänään oikein keräsin samalle kalenterin sivulle kierron ekat päivät ja ovulaatiopäivät. Mä näköjään ovuloin kp14 tai kp15. Ja kierron pituus 27-30, mut useimmin...

Yhteistyössä