Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Katsu onnea pikkuisesta. :flower: Olipas nopea synnytys :O SaHi ihanan kuuloinen tuo sun himo :D itse syön tässä puolukoita, niitä oon himoinnut kylläkin jo monia viikkoja. Onneksi on pakastin niitä täynnä. ( . ) Täällä myös on supistellut alkuilta. Tositosi epäsäännöllisesti, mutta kyllä...
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Jee :D nyt sattuu alapäähän. vauva vetää hirveetä jumppaa vaikkei tuolla ole tilaakaan. JA - - nyt limatulpan mukana tulee niin selvää veriviirua... Nojoo onhan tuo synnytys lähellä näillä viikoilla, mutta jotenkin oon vaan siirtänyt sitä hamaaseen tulevaisuuteen. dania 40+3
  3. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Meillä oli itkuhälytin ahkerassa käytössä kun esikoinen nukkui paljon ulkona. Sama jos esim mökkireissulla nukahti autoon niin nukkui siellä päikkärit ymym. Hyvä kapistus, itse oon tykännyt :)
  4. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Aippa kiva kuulla että muutkin tuhoavat sairaalakassin karkkivarastoja :D Nipalle suuri voimahali :hug: meillä esikoinen huusi tuon ikäisenä JOKA ILTA muutaman viikon. Ei ollut kuitenkaan koliikki. Mutta ymmärrän, se on tosi väsyttävää... Pidä itsestäs huolta, nukkukoon Paavo sitten...
  5. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Laialle onnea pikkuisesta :flower: Triida meillä tuolla 5veellä on vieläkin kausia jolloin tulee keskellä yötä viereen. Ahdasta on mutta jos toinen näkee pahaa unta niin en raaski omaan sänkyyn pakottaa. Ja itsekin olen niin uninen että helpompi vain tehdä tilaa viereen :D Unettomille...
  6. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea vauvautuneille :) :flower:
  7. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Alisalle kiitos synnytyskertomuksesta :)
  8. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Tealle :hug: Mä kaivoin sairaalakassista suklaalevyn. Ihan vain siksi että en syö sitten sairaalassa sitä ettei vauva saa masuvaivoja :laugh: karkit jätin kassiin mutta pitää nyt syödä pois tuo suklaa... Kun on kerran la ylitetty ja paino nousee ilman herkkuja niin hiiteen kaikki lakot...
  9. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Sone hyvä synnytys sulla, onnea siitäkin. :)
  10. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Marais, mulla myös loppuajasta painonnousu kilo/viikko. Sama oli esikoisesta. Uskon että sullakin se on nestettä. Itse en nää kämmenselän enkä jalkapöydän jänteitä juurikaan (yleensä ovat selkeästi näkyvillä). Etusormen ja keskisormen jänteiden välissä on oikein sellainen pyöreä möykky.. Nesteet...
  11. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Könkkänä tuo hiirenloukkukipu (erittäin osuva ilmaus btw!) vastaa mun mielestä niitä sukkapuikkokipuja. Askel jää kyllä kesken ja välillä saa ääneen voihkaista kun sattuu.. Sone ja Minttu ONNEA :) :flower: Leon pikkuiselle voimia sairaalaan :hug: Nyt ei ehdi muuta, täytyy herättää...
  12. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    jemimille tsempit huomiseen :wave: sahi hyvä että on pikkuinen rt:ssa :) Marionetille voimahali :hug: tosi syvältä tuo kotiinlähetys.. :mad: Huomenna tulee varmasti aika monta vauvauutista jemimin lisäksi :D olisko sone, fanny, mama, rena..... dania & napanuoran kautta...
  13. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Karoannalle onnea myös :) :flower: (täällä ei edelleenkään mitään.., huomenna neuvola. nestettä on niin paljon että en ihmettele jos on tullut 2kg lisää.. :whistle: ) dania 40+1
  14. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle voimia! :hug: rankkaa tuollainen :(
  15. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Huomenta kaikille :) Onnea millipilli tyttösestä :flower: Tänään taitaa taas syntyä vauva jos parikin.. :) ( . ) oli taas vähän katkonainen yö kun esikoinen juoksi nukkumaan viereen. Ei se muuten häiritse, mutta varsinkin tämän masun kanssa olisi hyvä jos olisi ainakin 2m leveä sänky...
  16. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Leolle onnea vauvelista :flower: Niin ja tervetuloa uusille "mattimyöhäsille" :wave: hyvin vielä ehtii mukaan :) Sone viimeksi lapsena olen moisesta vaivasta kärsinyt, en muistanut että voisi aiheuttaa näin paljon harmia. Ja kiitos, ko. toimitus sujui nopeasti ja kivuttomasti :D toivon...
  17. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Oi minäkin tahtoisin saunaan. :) Ei vaan omisteta sellaista ja äitin luoksekaan ei nyt pääse kun isäntä lähti toiseen kaupunkiin kavereidensa luokse. Täällä on esikoisen kanssa siivottu urakalla, imuroitu ja pesty lattioita ja jopa wc:n seinät :D että yöllä saisi sitten jo tapahtua. yhden ässän...
  18. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle onnea :flower: :) Särö voi kun on teillä nukuttu hyvin! Ja CL:lle toivottelen hyviä päikkäreitä :) *muoks* Nipalle myös Sone taitaa kyllä saada pikkuisensa aika nappiin lasketun ajan kanssa. Ei voi noilla supistuksilla enää monta päivää jatkua. Voimia! Täällä oli...
  19. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    pepper täällä on myös ekaa kertaa liikkeet rauhoittuneet vähän. kokoajan tuo hereillään ollessan jotain liikkuu, mutta isoimmat jumppariehumiset loistavat poissaolollaan. mies innostui pesemään koiran. sen verran se on nyt vauvan tuloon valmistautunut, koira ei saa haista pahalle :D...

Yhteistyössä