Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nanna kysymykseesi en osaa oikein vastata, mutta pakko kommentoida että sulla on aivan ihana masu :heart: omasta masusta huomasin että kun vauva laskeutui niin masu pullahti myös enemmän ulos. muttei tämä omakaan mitenkään ennätysalhaalla ole, ainakin omasta mielestä se on aika pystyssä...
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pikku M ja Sone onnittelut hyvistä yöunista :flower: :D ei todellakaan ole enää itsestäänselvyys. Nipalle voimia tälle päivälle, toivottavasti saat nukuttua vaikka hyvät päikkärit. Voi kun pääsisin itsekin tositoimiin, ei kyllä mitään merkkejä lähenevästä synnytyksestä! Esikoinen ehdotti...
  3. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    kaz meillä oli myös edellisen raskauden aikaan pehmeämpi sänky, ja silloin tosiaan vuorasin itseni jokapuolelta tyynyillä. Nyt tuolla jämäkämmällä patjalla nukkuminen onnistuu hyvin. En tullut ajatelleeksi että siitä voisi johtua :) olen vain ihmetellyt kuinka pärjään näin hyvin ilman sitä...
  4. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Tottahan se on että rahahuolet tuskin katoaa mihinkään tällaisessa maailmassa. Ja vähemmän tuli stressattua esikoisen aikana kun sain sen äippäpv.rahan minimin ja mies oli silloin opiskelija myös. Tuo vastuu asuntolainasta on mun harteilla kun oon meistä se jolla on ollut säännölliset tulot...
  5. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    HP onnea pikkuisesta :flower: :)
  6. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Sonelle :hug: täällä myös nuo raha-asiat ressaa hurjasti välillä. :( itsellä ei jää äitiysrahasta mitään käteen. eipä siinä uutta.. palkastakaan ei jäänyt ikinä käteen mitään. Voi kun saisi miljoonan jostain, voisin ehkä edes ne uudet kengät sitten ostaa.. Leolla alkaa jo olemaan jännät...
  7. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    sdaa mulla tulee välillä noita kylkikipuja, varsinkin sängyssä. Ja sitten kyljenvaihto on tuskaa.. olisko jotain kannatinkipuja tms. En tiedä, mutta kivuliaita ovat. Tsemppiä tämän päivän käynnistyksiin ja mintulle supistustuulia lisää :) ( . ) näin yöllä unta että vauva syntyi 19.pv...
  8. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Niin ja tänään aion ostaa ja syödä jäätelöä! Olkoon ex-herkkulakko pelkkä karkkilakko nämä viimeiset päivät. :p
  9. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Voi sone... sympatiahalit sinne ja mars apteekkiin jos jatkuu :hug: :D Greentea mitäs jos se on jo vauvan pää joka siellä roikkuu? ;) noeikai..mut tosiaan jos sulla silloin oli jo noinkin hyvä tilanne niin kyllä supistelut varmaan jotain on edistänyt lisää..? :) ei kun hieromisia jatkamaan...
  10. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Levolacia hain ja yllätyin itse taas positiivisesti sen mausta :) luulin että olisi tunkkaisemman makuista. Sekoitin sen lasilliseen kylmää vettä. Nyt vaan tuloksia odotellen... :popcorn: Itse en kiukkuinen ole, mutta kyl helposti ottaa jotku asiat nyt päähän ja sitten vatvon niitä kauan...

Yhteistyössä