Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    onnea kaikille vauvautuneille :flower: :heart: itsellä on jäänyt koko netin käyttö nyt kokonaan. esikoinen ja kodinhoito vaatii kaiken seuran ja huomion silloin kun vauva nukkuu.. kiva hänen kanssan on puuhailla ilman masua, mutta tietokone saa kyllä pölyyntyä rauhassa. omaa aikaa löytyy...
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea vauvautuneille :) :flower: siis tietokone ei jostain syystä päästä mua sivulle 37, ei eilen eikä tänään. nyt oon ihan pihalla eilisistä tapahtumista. täällä ei kummempaa. vauva on ihana ja nukkuu yöt niin hyvin :heart: oon sekaisin onnesta. ja hormonihuurujakaan ei näy, ei sellaisia...
  3. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    ainiin ja onnea kaz pikkuisesta :) :flower:
  4. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Aippa minä join myös useamman kuukauden. Haudutin min.15min, joskus paljon pidempäänkin. Folio vaan mukin päälle niin pysyy lämpöisenä. Meidän koira kyllä kestää odottaa pissatuksiaan. Välillä pääsee jo klo.7 aamulla, välillä vasta 10 jälkeen. Illalla pääsee vikalle pissalle joskus 19 ja 22...
  5. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    piula mulla oli myös loppuajasta tunne että toinen yrittää väkisin ulos nipalle toivotan parempia ja hiljaisia iltoja ja öitä :hug: tiedän miltä nuo iltahuudot tuntuu, yhdistettynä väsymykseen. vähän jännityksellä odotan miten tämä pikkusisko meinaa meitä muutaman viikon päästä...
  6. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    heiii onkos loputkin synnyttämässä kun on niin hiljaista? ;) muistaako muut synnyttäneet syödä/ onko nälkä? en muista miten viimeksi itsellä oli. mutta nyt en tunne nälkää ja unohdan koko jutun. jano on kyllä jatkuvati ja juon paljon.. hui - tänään oon syönyt vaan kai klo 10 ja klo 14... nyt...
  7. D

    vaasan keskussairaala

    no nyt on omaakin kokemusta. ihana paikka, sekä sali että osasto. varmasti osaston puolella on porukka vaihtunut paljon, oli monet hoitajat nuoria. itse oon siis kuullut aiemmin pelkkää p*****. vain yksi vanhempi hoitaja oli hiukan rutinoitunut eikä ollut ihan sympaattisimmasta päästä. no...
  8. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ai niin vierailijoista. Äiti kävi heti eilen illalla kun haki esikoisen yökylään. Ja naapuri kävi tuomassa esikoiselle käytettyjä vaatteita niin hän siinä näki vauvan myös. Mutta varsinaisia vierailijoita itse alan pyytämään ehkä viikon-kahden päästä.. jos jaksan ja huvittaa :D Koira oli ihan...
  9. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nyt ehdin kirjoitella kun tuo tyttönen jäi autoistuimeen nukkumaan. Kai vähän stressasi piikinlaitto.. Sairaalassa oli vierailulla kätilö Ugandasta, hetken siinä rupattelin. Voi miten voikaan olla heillä erilaista. Sitten siellä tuli jollekin synnyttäneelle äidille osastolla hätätilanne :(...
  10. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nyt sitä synnytyskertomusta kun on hetki aikaa. Tissitakiainen nukahti ja koisii nytten vaunuissa. (on huomattavasti kätevämpi noin pienellä kun sitteri, koira ei malttais olla nuolematta tuota..) eikun nyt heräsi... katsotaan jos kijoitan sittten yhdellä kädellä. ke-to yö oli suht kivuliasta...
  11. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    greentea mulla oli ihan oireettomat ja seesteiset päivät ennen tositoimia :) Onnea muillekin vauvautuneille :flower: siis ääh..mä alan nyt nukkuun ja kirjoittelen huomenna :) esikoinen lähti mummin luo yöksi ku vauva itkee kovaa. - siis tuo itkee vaan kun pesun jälkeen on peppuun ja...
  12. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Heippatirallaa. :) kotona ollaan. Tyttöhän sieltä tuli :heart: rv 40+4, 14.3 klo 22.59 3045g ja 46cm Synnytys meni aivan täydellisesti ja kesti vain vajaa 4h! olo oli niin virkeä heti synnytyksen jälkeen ja on vieläkin. maito on noussut nopeasti ja sitä on vaikka jakaa. laitan...
  13. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Voi ei :laugh: :headwall: en ollut tilauksessani kovin tarkka. Keittiön pöydällä oli TUUTTI, yksi ainoa tuutti!!!! mä automaattisesti odotin jotain litran pakettia... Noh, oma vika. :headwall: ei voi kun nauraa.... miesparka.
  14. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nanna hauska uni sulla :) ( . ) tällä hetkellä lempipaikka on tyynyillä vuorattu keinutuoli. siinä kestän supistukset parhaiten. Pelkkä hengittely ei riitä enää, pitää puuskutella silmät kiinni samalla. Mies lähti hakemaan jäätelöä :p saa tuntea itsensä tärkeäksi :D Mikron vieressä odottaa...
  15. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    HP:lle tsemppiä. Oon aika varma että mullakin alkaa nuo kriiseilyt jossain vaiheessa, varsinkin kun kesään on niin lyhyt matka ja viihdyn yleensä paljon rannalla ja bikineissä.. Tänäkesänä taidan linnoittautua takapihalle :D Sonen vauvelille paranemisia. Tuttia aion tarjota heti...
  16. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Jojona kyllä se siitä lähtee pikkuhiljaa :) itse pidin yöllä silmät tiukasti kiinni ja manasin että prkl minähän nukun, kun tuo esikoinen haluaa päiväkotiin huomenna :D ensiyönä saa syntyäkin
  17. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Niin ja yöllä kipeiden supistusten tullessa mietin että heii apua en mä halukaan :laugh:
  18. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    ( . ) Huh, olipas yö!! Luulin jo että supistelut ei loppuisi, niin kipeitä olivat yöllä. Otin ennen nukkumaan menoa 1g Panadolin ja yöllä piti myös yksi ottaa. Olen vähän saanut nukuttuakin. Yöllä vessassa lähti sellainenkin veriviiruinen limatulppa etten ole moista ikinä nähnyt! :D en sen...
  19. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    niittyvillalle onnea :flower:
  20. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Niin ja masu menee ihan hassun muotoiseksi supistuksen aikana :D

Yhteistyössä