Hakutulokset

  1. J

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****

    Nini JMaM Pituus 165cm Aloituspaino 72,9kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 70,4kg Pudotettu yhteensä 2,4kg Viikkopudotus 0,5kg Punnituspäivä perjantai Huh, aika takkuinen tämäkin viikko..annoskoot kyllä pienentyneet ja makeansyöntiäkin olen rajoittanut, mutta mutta..Jotenkin pitäis saada...
  2. J

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 2****

    nimi: JMaM Pituus 165 Aloituspaino :72,8 Tavoitepaino 60 Paino nyt 70,9 Pudotettu 1,9 Viikkopudotus 1,9 punnituspäivä perjantai Eka ja aika takkuinen viikko takana..jotenkin en ole vielä kunnolla saanut kunnon ruokarytmistä kiinni.muttta onneksi paino kuitenkin lähtenyt tippumaan...
  3. J

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Moi! Näin se nyt sitte alkaa =) eli tarkoitus olis päästä eroon reilusta kymmenestä kilosta (huh,hui.. aika paljon onkin kertynyt...) kolmen lapsen äippä olen ja joka raskaudesta on jäänyt muutama kilo kummittelemaan, mutta nyt tosissaan taistoon kohti hoikempaa heinäkuuta :-) tässäpä faktaa...
  4. J

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Hei! Täältäkin liittyisin mielelläni mukaan.. =) Tavoitteena tosiaan kesäksi kuntoon. Kolmen lapsen äiti olen ja ylimääräistä on jäänyt muutama kilo joka raskaudesta.. Pudotettavaa oliskin kertynyt kymmenisen kiloa.. :) Tsemppiryhmää minäkin kaipailen, ettei homma lopahtaisi kesken...

Yhteistyössä