***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

RockMummy
Pituus 171cm
Aloituspaino 75,6kg
Tavoitepaino 60-65kg, mikä näyttää peilistä sitten hyvälle
Paino nyt 75,6kg
Pudotettu 0kg
Viikkopudotus -
Punnituspäivä Maanantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159cm
Aloituspaino 88,5kg
Tavoitepaino 65 kg
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä Perjantai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloítuspaino:
paino nyt:
tavoitepaino: 85 kg (kaukainen haave 80 kg)
viikkopudotus:
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

missgeggo
pituus 160cm
aloituspaino 62.8
tavoitepaino 53
paino nyt 60.2
pudotettu 2.6 kg
punnituspäivä tiistai

*****************************************************************

MinttuPinja
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 88,6 kg
Tavoitepaino:
Punnituspäivä:

*****************************************************************

morsonen
Pituus: 184 cm
Aloituspaino: 109 kg
Tavoitepaino: 85 kg
Punnituspäivä: Perjantai 8.1.10

*****************************************************************

Haave
Pituus: 164cm
Paino ennen raskautta: 80,9kg
Paino nyt: 87,2kg

*****************************************************************

Jutt
Pituus 168
Aloituspaino 88
Tavoitepaino 65
Paino nyt
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg(välitavoite)
Paino nyt 96,6kg
Pudotettu 0kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Sorsa
Pituus 165 cm
Aloituspaino 115kg
Tavoitepaino 85kg
Paino nyt 115kg
Pudotettu 0kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

annekristiina
Pituus 167
aloituspaino 77 kg
tavoitepaino 63 kg
viikkopudotus 0
pudotettu 0
punnituspäivä

*****************************************************************

Tuhkimustus
pituus 159cm
aloituspaino 68kg
tavoitepaino 57kg
paino nyt 68kg
viikkopudotus 0
pudotettu 0
punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino:
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt:68.9kg
Pudotettu:
Viikkopudotus:
Punnituspäivä Maanantai
Laihdutus aloitettu: 2.1.2010

*****************************************************************

adalmiina06
Pituus 158 cm
Aloituspaino 93 kg
Tavoitepaino 68 kg
Paino nyt 93 kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0 kg (tavoite - 1 kg / viikko )
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,0kg
Paino nyt 73,5kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Tuutikin äiti
Pituus 158 cm
Aloituspaino 67kg
Tavoitepaino 55kg
Paino nyt 67 kg
Pudotettu 0kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä perjantaisin
*****************************************************************

JMaM
pituus 165cm
aloituspaino 72,8kg
tavoitepaino 60kg
paino nyt 72,8kg
viikkopudotus 0
pudotettu 0
punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Mae
Pituus 174 cm
Aloituspaino 85,3 kg
Tavoitepaino 70 (mahd. jopa alle sen)
Paino nyt 85,3 kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0 kg
Punnituspäivä ?

*****************************************************************

smesmira
pituus 178cm
Aloituspaino 114,2kg
Tavoitepaino 84kg (näin ensin)
Pudotettu 0kg
viikkopudotus 0kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Mahara
Pituus: 170
Aloituspaino: 96,8 kg
Tavoitepaino: 85 kg
Pudotettu: 0 kg

*****************************************************************

Loruliisa
Pituus 158
Aloituspaino 65
Tavoitepaino 55
Viikkopudotus
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Yhdenäiti77
Pituus 178cm
Aloituspaino 108kg
Tavoitepaino 85kg
Paino nyt n.106kg
Pudotettu 2kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Eeeva
Pituus 164cm
Aloituspaino 68kg (maaliskuu 2009)
Tavoitepaino 54kg
Paino nyt 62kg
Pudotettu 6kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä Perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 88,3 kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************
 
Piti aloittaa tämä pino vasta maanantaina, mutta kun menin tänään (melkein kuukauden tauon jälkeen) vaa'alle, sai lukema mut heti starttaamaan uuden ketjun. Lukema oli järkyttävät 88,3 kg, eli paino on noussut 7 kg vajaassa kuukaudessa!!! Eli siitä voi päätellä, että ruoka on maistunut ja hyvin joulun aikaan. Toki nestettä tuossa (on pakko oltava!) on varmaan iso osa, joten eiköhän pari-kolme kiloa lähde päältä pois kevyesti. Mutta silti, ei tuommoisessa syömisessä oo enää mitään järkeä!

Päätin että aloitan laihdutuksen puhtaalta pöydältä, eli aloituspaino on tuo järkyttävä 88,3 kg, ja tavoite on painaa heinäkuuhun mennessä 15 kg vähemmän.

"Virallinen" litanja menee näin:
joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 88,3 kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0 kg
Punnituspäivä perjantai

Vuosi sitten liityin saman nimiseen ketjuun ja sainkin painoa pois ihan kivasti (alkupaino tammikuussa oli 96,3 kg, kesällä vähimmillään himpun alle 80 kg),mutta kerran syöppö, aina syöppö. Eli vanhat tavat ovat niin syvällä, ja helposti repsahdan mässyttelyyn ja homma lähtee täysin hanskasta. Joten taas kerran nappaan itseäni niskasta kiinni ja aloitan vuoden paremmilla elintavoilla.

Toivottavasti taas saadaan motivoitunut ja innostunut ryhmä kasaan, joten tervetuloa mukaan tutut ja vieraat kohtalotoverit!
 
Minä oisin kans mukana. Jäljellä olisi tiukassa pysyvät 8kg ja herkuttelu riistäytynyt aina käsistä. Lihoin 14kg kun aloin seurustella avomieheni kanssa. Raskauksien aikana paino on aina pudonnut alussa 5-8kg pahoinvoinnnin takia joten raskauskiloja ei ole loppujenlopuksi kummallakaan kerralla jäänyt.

Nyt on lapset tehty ja tarkoitus testata itsehillintää..

Nimi Eeeva
Pituus 164cm
Aloituspaino 68kg (maaliskuu 2009)
Tavoitepaino 54kg
Paino nyt 62kg
Pudotettu 6kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä Perjantai voisi olla
 
Saapiko liittyä ketjuun jos on jo "aloittanut" ? Oli ennen raskauttakin melkoisesti ylipainoa :ashamed: pitikin liittyä Painonvartijoihin samalla viikolla kun plussasin. Raskaudessa tuli 20kg, jotka nyt siis karistettu mutta urakkaa edessä vielä vaikka kuinka.

Muoks:
Nimi Yhdenäiti77
Pituus 178cm
Aloituspaino 108kg (Tästä jo pois raskauskilot.)
Tavoitepaino 85kg (Välitavoite kesäksi kaksinumeroinen.)
Paino nyt n.106kg (Lomilla, ei vaakaa täällä.)
Pudotettu 2kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä perjantai
 
Kiva saada heti porukkaa mukaan!

Tottakai saa tulla mukaan, vaikka onkin jo aloittanut. =) Oon itse ikuinen laihduttaja, joka varsinkin viimeisen vuoden on tehnyt töitä painon pudotuksen eteen - ja välillä taas repsahtanut todella.

Tein vielä vähän hienosäätöä, eli kun tänään on perjantai, niin perjantaisin avaan uuden ketjun. Ja jokainen saa puntaroida (tai olla punnitsematta) tietenkin ihan minä päivänä tahansa. :D
 
Mä jo kirjottelin tuonne toiseenki ketjuun, mutta voisin liittyä tähänkin. Tässä tietojani:

Nimi: Mahara
Pituus: 170
Aloituspaino: 96,8 kg
Tavoitepaino: 85 kg
Pudotettu: 0 kg

Nyt kaikille paljon tsemppiä mukaan!

Milläs tyylillä meinaatta pudottaa? Mä mietin pitäiskö kaivaa vanhat pv-jutut esiin ja alottaa niillä, se ois ainakin varma keino.
 
Moi!
Mäkin hyppäsin tänne kun toimii heti alusta niin on kiva liittyä :) Tuolla toisessa kerroinkin että olen raskauden myötä lihonut yli 30kg ja synnärille jäi vain 6kiloa. Vauvan sain 3.12 ja nyt mennään täysimetyksellä- syödä siis pitää mutta suht terveellisesti. Mulla ei ainakaan toi imetys oo vielä vienyt grammaakaan pois painosta, voi olla tietysti että olen syönyt sitten senkin edestä. Olen itselleni saanut tehtyä sairaalloisen sokeri/suklaa riippuvuuden, joka päivä on pakko saada jotain makeaa ja tänään se makea vaihtuu ananakseen. :p

Ennen raskaaksi tuloa olen siis laihduttanut yli 20 kiloa ruokapäiväkirjan ja osittain pv pisteitten kanssa mutta kun ihmeplussa testiin tuli niin lakkasin välittämästä kokonaan mitä suuhun laitan. Että ihminen voi siis olla tyhmä :headwall: Nyt on sitten sama kamala laihdutusprosessi edessä ja siihen on pitkä aika kun tasoittuu ja ei tartte ressata enää että mitä voi syödä. Mä nimittäin ajattelen ruokaa 24/7 :whistle:
Liikunnaksi näin aluksi pelkät vaunulenkit, kunhan noi pakkaset lauhtuis et joskus pääsiskin, heh ja sitten kun on lähtenyt tarpeeks kiloja niin ajattelin aloittaa uudestaan thaiboxingin, josta viimevuon tammikuussa kävin peruskurssin ja jäin koukkuun siihen, ties mikä mestari hyvine vartaloineen sitä jo olisi;) Sisua se vaatii taas senkin rääkin aloittaminen mutta kun pari kertaa väkisin menee vaan sinne reeneihin niin ei pysty olemaan enää poissa sieltä.

Mutta Laihempaa uuttavuotta kaikille :heart:

Nimi Krista
pituus 178cm
Aloituspaino JÄRKYTTÄVÄT 114,2kg :eek:
Tavoitepaino 84kg (näin ensin)
Pudotettu 0kg
viikkopudotus 0kg
Punnituspäivä vaikka se perjantai sitten
 
Mae
Mä voisin tunkea itseni tänne tuolta toisesta ketjusta. Mä aloitan ensi viikolla Xtravaganza laihdutusohjelman. Nyt lähtee meinaan läskit!!!

Nimi: Mae
Pituus 174 cm
Aloituspaino 85,3 kg
Tavoitepaino 70 (mahd. jopa alle sen)
Paino nyt 85,3 kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0 kg
Punnituspäivä ?

Ilmoitan tuon punnituspäivän myöhemmin, kunhan saan selville milloin se tehdään tuolla xtravaganzassa.

Hirmu mukava mennä ensi viikon lauantaina hautajaisiin, jonka jälkeen muistotilaisuuteen, jossa paljon herkkuja. Ja mä syön vain kiltisti proteiini pussisoppaa :D

Tsemppiä kaikille!!!!
 
Moi! Näin se nyt sitte alkaa =) eli tarkoitus olis päästä eroon reilusta kymmenestä kilosta (huh,hui.. aika paljon onkin kertynyt...) kolmen lapsen äippä olen ja joka raskaudesta on jäänyt muutama kilo kummittelemaan, mutta nyt tosissaan taistoon kohti hoikempaa heinäkuuta :)
tässäpä faktaa
nimi JMaM
pituus 165cm
aloituspaino 72,8kg
tavoitepaino 60kg
paino nyt 72,8kg
viikkopudotus 0
pudotettu 0
punnituspäivä perjantai

liikunta ja ruokaremontti, siinäpä mun läkkeeni tähän :) Yritän välttää huonoja hiilareita ja alan tosissaan tyhjätä tuota pakastinta kesän marjasadosta..

kovasti tsemppiä kaikille!



pudotus 0
 
Hienoa, että jo nyt on näin paljon pudottajia ja toistemme tsemppaajia! :D

mahara kyseli, että millä konstilla muut laihduttaa. Omalta osaltani voin sanoa, että kaikkea on tullut (viime vuonna) kokeiltua esim. pistelaskua, sairaaladieettiä, Keventäjiä, karppaamista, Scardalea, Nutrilettia ja jopa vedonlyöntiä...

Tiedän kaiken tuon jälkeen mikä itsellä toimii, ja millä saa tuloksia aikaan, kunhan saisin taas motivaation päälle. Eli mulla hiilareiden karsiminen toimii, siis leipä, pullat, pasta, (siis valkoiset jauhot), peruna, ja karkit (sokeri) pitäis laittaa pannaan. Ja liikuntaa, vihanneksia, proteiinia ja rasvaa tilalle. Sitten kun saa hommasta kiinni, niin siitä tulee elämäntapa. Mutta yksi repsahdus riittää mulle ja taas alkaa uskomaton mässyttely.

Joten nyt alan taas elämään karpimmin ja muutaman päivän jälkeen homma menee ihan luontevasti. Ja kun saa lisäenegiaa, niin taas maistuu lenkkeily ja liikunta. Eli tähän pyritään.
 
Smesmira :hug: kylläpäs kuullosti tutulta sun teksti! Mä kehitin itselleni raskauden loppuvaiheessa ja jälkeen melkoisen sokeririippuvuuden. Viikon laihdutuksen aloituksen jälkeen kärsin ihan oikeista vieroitusoireista! Pää oli kipeä ja mitä vaan makeaa teki mieli. Tein totaalilopetuksen eli ei mitään herkkuja, edes sokeria puuroon tms. Pääsin alkuun korvaamalla yhden aterian ateriapatukalla, siinä sain jotain ainakin makean makuista. Mutta kauanhan niitä patukoitakaan ei jaksa syödä... :x
Tsemppiä meille kaikille :flower:

Muoks.
Jätin myös pois perunan, pastan ja riisin. Syön kyllä joskus leipää, vaaleaakin, mutta pidän vähänä. Syön kasviksia (ihan pakastepusseja) ja vaikka kevytnakkeja tai broileria, salaatteja, munanvalkuisia ja tonnikalaa... tämä on helppoa koska teen vain itselleni, (ei ole "miestä huolena" olen siis yksinhuoltaja). Kylässä valitsen kevyimmän herkun ja syön sitä tai en mitään. Kyllä ystävät ymmärtää jos en ota mitään, näkeehän mun ongelman jo päällepäin, ovat varmasti tukemassa pudotuksessa. Varmasti olisi enemmän houkutuksia jos olisi toinenkin syöjä taloudessa. 20 raskauskilosta jäi 6 laitokselle, ja näillä konstein tippui loput. Jos tekee mieli herkutella, nyt olen sallinut itselleni ne maissinaksut. Jotka tosin maistuu lähinnä uretaanille miltä näyttävätkin :)

On kiva lukea muidenkin vinkkejä ja tyylejä!
 
Hei yks päivä lusittu ja kohta jo loppu wihuu :D ja miljoona eessä. Joojoo22 viittikkö sittekki laittaa mun nimeks tän smesmira, olen näköjään vahingos oikean nimeni laittanut vaan. Ettei kukaan ihmettele et mikä Krista :)
Yhdenäiti77: Joo tosiaan olen aina ollut makealle niin perso, rasvaisenki pystyn jättämään helposti pois mutta en namuja ja suklaata ja sokeria, mulla oli kans viime laihdutukses se et oli pakko kieltäytyy alussa ihan kaikesta sokeripitoisesta ennenkuin pysty hallitsemaan itsensä, mut aargh mitä kidutusta. Nytkun on alottanut taas niin todella kokoajan on mielessä namut ja jotain pakko saada mis on sokeria, mä käyn noita keittiönkaappeja läpi et jos vaan ees jotain löytyy, hätätapauksessa sokeripala suuhun. Noh ekat pari viikkoa tulee olemaan totaalista tuskaa jos nyt pystyn kieltäytymään kokonaan, mitä suuresti epäilen :ashamed:
Sen vaan tiedän että jos en saa painoa pudotettua, masennun totaalisesti ja ja sitten lihon vaan lisää, on pakko siis olla vahva.

Meikäläinen tosiaan kirjoittaa sitä syömispäiväkirjaa, pisteitä en enää aijo laskea, saan vaan stressiä siitä. Tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä voin syödä ja kuinkapaljon, päänupista se vaan on kiinni miten noudattaa. Vihkoon kun kirjottelee niin ei tee mieli kirjoittaa että hampurilainen ja 6 suklaakeksiä :LOL: ja viikottain olen jotenkin pienesti palkinnut itseni jos olen pystynyt vaan olemaan ilman herkkuja. Tosin herkuilla ei kannata itteään palkita, olen senkin virheen joskus tehnyt ja sille tielle jäänyt.
Pahinta tässä kaikessa on odottaminen ja kun tahtois niitä tuloksia niin älyttömän nopeasti että 500g viikossa painonlaskua ei tunnu missään ja ottaa lähinnä vaan päähän. Malttia siis siskot, hiljaa hyvä tulee, mä en tosin opi sitä koskaan :whistle:

Itse en kiellä itteltäni mitään ruokia/juomia, paitsi nyt niitä makeita koitan välttää, mutta olen jo valmiiksi vihkoon kirjoittanut aamupala, lounas, välipala jne. ja välissä ei sitten mennä jääkaapille ja kerralla ei syödä paljon. Näin on toiminut mulla aikaisemminkin, on tullut rytmi syömiseen ja olokin on tuntunut kylläiseltä kun on ollut säännöllistä syömistä. Ja niin tosiaan annoskoot koittanut pitää normaaleina ja jättää kukkupäälliset pois :)
 
Moikka kaikille!

Tulen mielelläni mukaan laihdutus porukkaanne.

Nimi Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,0kg
Paino nyt 73,5kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0kg
Punnituspäivä perjantai
 
smesmira, nimi muutettu. :)

Tervetuloa mukaan Tuutikin äiti ja Tarumaa - kuten kaikki muutkin! :wave:
Tarumaa, sunhan kanssa me ollaan vanhoja tuttuja! :) Koitetaan myös tänä vuonna saada tuloksia aikaiseksi. Viime vuonnahan olit mun "idoli", kun pudotuksesi oli melkoinen. :D
 
adalmiina06
Tulisin kanssa mielelläni mukaan...
Nimi adalmiina06
Pituus 158 cm
Aloituspaino 93 kg
Tavoitepaino 68 kg
Paino nyt 93 kg
Pudotettu 0 kg
Viikkopudotus 0 kg (tavoite - 1 kg / viikko )
Punnituspäivä perjantai

:'(
 
Moikka... Tääkin haluaisi liittyä teiän mukaan. Muutama tuttu nimi täällä taas näköjään (tarumaa ja joojoo meinaan) .

Viime vuonna sain pudotettua kymmenisen kiloa, ja osa varmasti tullut takaisin (ellei kaikki). Ja nyt siis uudenvuoden lupauksena tiputtaa vähintään ne samat kymmenen kiloa pois!

Nimi: Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino: ILMOITAN HUOMENNA!
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: ILMOITAN HUOMENNA!
Pudotettu:
Viikkopudotus:
Punnituspäivä Maanantai
Laihdutus aloitettu: 2.1.2010

Elikkä huomenna herättyäni käyn vaa'alla ja tuun ilmoittamaan painoni tänne=)
 
nimi Tuhkimustus
pituus 159cm
aloituspaino 68kg
tavoitepaino 57kg
paino nyt 68kg
viikkopudotus 0
pudotettu 0
punnituspäivä perjantai

Liityn minäkin tähän,vuoden sahailtuani taas tämän painoni kanssa.. Kun saisi painon nyt ekaksi edes tuonne 60kg kieppeille niin siihen olisin tyytyväinen.
 
Heips kaikille!

Siirtyisin kanssa tänne tuolta vauvakuume pinosta.. Jos sopii?

Raskauden aikana tuli huimat 33 kiloa!!!
Synnytin 31.5 ja kiloja jäljellä 20. Ei ole pudonnut kuin 13 kiloa vaikka imetän ja olen mielestäni syönyt suht terveellisesti. Normaalisti treenaan viisi kertaa viikossa ja useita tunteja päivässä mutta polven eturistiside poikkesi just ennen raskaaksi tuloa ja operointi siirrettiin häämatkan takia ensin, sitten olinkin raskaana. Lekurin mielestä oli parempi odottaa jotta synnytän ja sitten operoidaan. No, anyway..operoitiin vasta 20.8 ja kunnolla liikunnan pariin pääsen helmikuussa jolloin palaan äitiyslomalta töihin. Syön siis liikaa koska paino ei putoa kunnolla .

Pituutta 167 ja painoa 77, normaali painoni ollut 57 mutta tavoite olisi 63 ainakin alkuun.

Tsemppiä meille kaikille !!!
 
Hei, tosi kiva että näin moni on lähtenyt mukaan! Nyt sitten vaan kova tsemppi päälle ja tuloksia kehiin. Tarkastakaapa vielä että en oo kämminyt kun oon kopsannut teidän tietoja aloitusviestiin. =)

Täytyy heti tunnustaa, että eilinen ei vielä sujunut sääntöjen mukaan. Päivä meni ihan ok, mutta ilta oli tosi tylsä, kun en viitsinyt pakkasen takia (juu, selityksiä ) lähteä lenkkeilemään tai lasten kanssa ulkoilemaan, ja ihan vanhasta tottumuksesta söin torstai-illalta jääneitä herkkuja tylsyyteen... :headwall: Mutta tänään on päivä uus ja koitan tänään keksiä jonkin muun keinon tylsyyden tappamiseen. Pakkanen tosin on vaan kiristynyt ja ulkoilu ei varmaan tänäänkään onnistu, mutta jospa kaivan vaikka stepperin esiin puolen vuoden pölykerroksen alta. :D
 
Mä aloitin hienosti eilen syömällä chikipähkinöitä ja grillisipsejä hienosti menneen päivän jälkeen iltapalaksi :snotty: saakelin äijä sen vika tietty ku raahas sohvalle mukaansa moisia. Kiusaa oikein. Noh tänään paremmin et olis edes hiukan painoa pois ens perjantaina. Mun tuurilla varmaan vaan nousee ku pitää pakosta vaakalla käydä :LOL:

Mitkäs teille on ne himoittavimmat jutut kun tuntuu et on pakko saada? Itellä on kyl se suklaa jossain muodossa, irtokarkit ja sit se HESE
 
Nonniin, heräsin juuri ja pian menossa yövuoroon.

Tulin vain kertomaan painoni,jotta sekin saadaan päivitettyä:)

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino:
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt:68.9kg
Pudotettu:
Viikkopudotus:
Punnituspäivä Maanantai
Laihdutus aloitettu: 2.1.2010

Jos Joojoo viittit laittaa senkin tonne listaan:D. Kiitos^^.
Ja hyvät alkaneet uudenvuodet kaikille meille <3
 

Yhteistyössä