***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 2****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Ellu-80-
pituus: 154
aloituspaino: 64,8kg
tavoitepaino: 54
punnituspäivä: Perjantai

*****************************************************************

minttu
Pituus 170 cm
Aloituspaino 118 kg
Tavoitepaino 70 kg
Paino nyt 118 kg
Pudotettu --
Viikkopudotus --
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

adalmiina06
Pituus :158 cm
Aloituspaino : 93 kg
Tavoitepaino ( - 1 kg viikossa)
Paino nyt 92 kg
Pudotettu - 1 kg
Viikkopudotus - 1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Rinoa
aloituspaino: 82kg
tavoitepaino: 72kg (ainakin aluks nuo lihotut 10kg pois)
paino nyt: 82kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 96,6 kg
pudotettu:
viikkopudotus:
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,5kg
Pudotettu :-200g
Viikkopudotus : -200g
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 71,9kg
Pudotettu 1,6 kg
Viikkopudotus 1,6 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 68.9 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67.9 kg
Pudotettu: -1kg
Viikkopudotus: -1kg
Seuraava punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

JMaM
Pituus 165
Aloituspaino :72,8
Tavoitepaino 60
Paino nyt 70,9
Pudotettu 1,9
Viikkopudotus 1,9
punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

kekkeri
Pituus : 168
Aloituspaino: 82,6
Tavoitepaino : 65 tjs
Paino nyt: 82,0
Pudotettu 600gr
Viikkopudotus - (+200g)
Punnituspäivä : perjantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 65 kg
Paino nyt 87,6 kg
Pudotettu 900 g
Viikkopudotus 900 g
Punnituspäivä Perjantai

*****************************************************************

morsonen
Pituus: 184 cm
Aloituspaino: 109 kg
Tavoitepaino: 85 kg
Paino nyt: 106.4 kg
Pudotettu: 2.6 kg
Viikkopudotus: 2.6 kg
Seuraava punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg(välitavote)
Paino nyt 94kg
Pudotettu 2,6kg
Viikkopudotus 2,6kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

jutt
Pituus 168 cm
Aloituspaino 88 kg
Tavoitepaino 65
Paino nyt 84,7 kg
Pudotettu 3,3 kg
Viikkopudotus 3,3 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

MinttuPinja
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 88,6 kg
Tavoitepaino:
Paino nyt 86,2 kg
Pudotettu 2,4 kg
Viikkopudotus 2,4 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 86,6 kg
Pudotettu 1,7 kg
Viikkopudotus 1,7 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

************Pudotettu yhteensä 19,2 kg************
 
Heips, tässä uusi ketju, johon voi päivittää oman rimpsun. =)

Tässä mun ekan viikon tulos:
joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 86,6 kg
Pudotettu 1,7 kg
Viikkopudotus 1,7 kg
Punnituspäivä perjantai

Enemmänkin olis saanut lähteä, kun nestettä on kuitenkin aika paljon... Mutta kuten ykkösketjussa sanoin, alkaa oma elämäntaparemppa todella vasta ens maanantaina, kun päästään taas arkeen kiinni. Nyt on kotona poikkeustila, kun mies on vielä lomalla.

Mites muilla on eka viikko sujunut?
 
Tänä aamuna käväsin puntarilla ja nyt oon onnellinen =) näytti 84,7 elikkä siis 3,3 kg on viikon aikana lähteny. Olkoon vaan mitä nesteitä tykkää mutta joka tapauksessa oon 3,3, kiloo kevyempi :)

Elikkäs:
jutt
Pituus 168 cm
Aloituspaino 88 kg
Tavoitepaino 65
Paino nyt 84,7 kg
Pudotettu 3,3 kg
Viikkopudotus 3,3 kg
Punnituspäivä perjantai
 
Huomenta!

Viikko on mennyt yllättävän nopeeta ja syömisetkin ovat pysyneet jokseenkin kontrollissa. Olen kyllä huomannut, että jos en syö kunnon lounasta ja järkevää päivällistä, niin ilta menee mässytellessä koko ajan jotain pientä.

Nimi: morsonen
Pituus: 184 cm
Aloituspaino: 109 kg
Tavoitepaino: 85 kg
Paino nyt: 106.4 kg
Pudotettu: 2.6 kg
Viikkopudotus: 2.6 kg
Seuraava punnituspäivä: perjantai, 15.1.2010

Hyvä alku, vaikka nesteitä taitaa olla suurimmaksi osaksi :) Ensi viikosta aloittelen uuden liikuntaharrastuksenkin ja saan kahtena iltana viikossa ihan ihka omaa aikaa!

Viikonloppu tuloillaan, saapa nähdä miten sen yli selviän ilman repsahduksia. Pitää keksiä hirmuisesti tekemistä, niin ei ehdi ajattelemaan herkutteluja :)

Hauskaa viikonloppua kaikille! :)
 
Nimi Emma99
Pituus 159cm
Aloituspaino 88,5 kg
Tavoitepaino 65 kg
Paino nyt 87,6 kg
Pudotettu 900 g
Viikkopudotus 900 g
Punnituspäivä Perjantai

No eipä ole huikee saavutus, tosin tällä viikolla ei ole "kunnon" laihdutus vielä oikein alkanut mullakaan, kun lapset on vielä ollut kotona yms.
:whistle: seli seli...
Mutta nyt sitten tosissaan! Maanantaista alkaen joka päivä salille!!!
 
nimi: JMaM
Pituus 165
Aloituspaino :72,8
Tavoitepaino 60
Paino nyt 70,9
Pudotettu 1,9
Viikkopudotus 1,9
punnituspäivä perjantai

Eka ja aika takkuinen viikko takana..jotenkin en ole vielä kunnolla saanut kunnon ruokarytmistä kiinni.muttta onneksi paino kuitenkin lähtenyt tippumaan, nesteitä nuo varmasti :)

No kunhan pääsis vähän tuosta sokeririippuvaisuudesta..se on kyllä mun pahin kompastuskivi..Miten on, kuinka te muut selviätte päiväkahveista ilman mitään makeaa..? Millä ihmeellä mä sen pullapalan korvaan..? :)

Mutta uusin voimin uuten viikkoon :)

JMaM
 
Aivan tosi mahtavia tuloksia tullut kaikilla! VAU!
Minä en sattuneesta syystä käynyt aamulla puntarilla, jos ensi viikon tiistain neuvolassa paino on pysynyt samassa tai nousut joitain satoja grammoja niin olen todella tyytyväinen! Ainakin tämä herkkujen jättö ja säännöllinen ateriarytmi on tehnyt oloni n. 100 kertaa paremmaksi!
Valitettavasti liikuntaa en ole harrastanut juuri yhtään, meillä täälläpäin on - 30 astetta pakkasta ja se käy mulla jostain syystä hengityksen päälle. Mulla on ollut muutenkin nyt raskausaikana vähän hengeahdistuksia varmaan johtuen siitä että raskaus turvottaa limakalvoja. Vesijuoksua olen nyt suunnitellut aloittavani, kävin katsomaan hinnastot ja aukioloajat läheisestä uimahallista, mutta uimapuku pitäisi vielä hankkia. Käyköhän tavallinen uimapuku vai pitäisiköhän ostaa raskausuimapuku?
Jos kävisi kerta pari viikossa edes puoli tuntia vispaamassa tuolla uimahallissa, sen päälle hetki porealtaassa ja kunnon löylyt niin mahtaa tulla hyvä olo! Joku pitäisi saada kaveriksi, mutta kaikki mun ystävät on töissä ja itse olen työttömänä ja mielellään kävisin päivällä että ei olisi niin paljoa ihmisiä tuolla uimahallissa. Kun kunto on huono niin pelkään jääväni suuressa ihmismäärässä jalkoihin... :ashamed:

Mutta ei muutako jatketaan samaan malliin!
 
Moikka!

On tullut vielä herkuteltua, kun ei oikein raaski roskiinkaan noita suklaita ja leivonnaisia laittaa. :ashamed: . Kuntoilu on sentään hieman lisääntynyt joulunaikaisesta.

Nimi Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 71,9kg
Pudotettu 1,6 kg
Viikkopudotus 1,6 kg
Punnituspäivä perjantai

Pääasia että painon alamäki alkoi =)
 
Jaaha, viikko on hurahtanut ja hirmuiset pakkaset ovat pitäneet juoksulenkit minimissä.. Puntarille en ole päässyt kun siitäkin piiputti patterit mutta tilanne korjaantuu vielä illan aikana joten tulenpa sitten päivittämään tietoni. EPäilemättä surkea tulos tulossa, ruoka kun vaan on niin hyvää :ashamed:

Pituus 159cm
Aloituspaino 68kg
Tavoitepaino 55kg
Paino nyt 68,5kg
Pudotettu + 500g ( :(

Elikkä meinaa motivaatio kohta loppua, mä olen oikeasti(kerrankin) muuttanut ruokailutottumuksiani mutta mitään ei tapahdu! Mietin vaan et onko energiansaantini jo liian pientä ja siksi mitään ei tapahdu. Mutta toisaalta puntari näytti muutamalla punnituksella pari viikkoa sitten 70.3 kiloakin että tuo vaihtelu on hirveän suurta ihan vrk sisäänkin :)
 
Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 68.9 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67.9 kg
Pudotettu: -1kg
Viikkopudotus: -1kg
Seuraava punnituspäivä: perjantai

Äh, laitoin tähän nyt edelleen ton viimeviikkosen pienemmän lukeman (ekassa punnituksessa 68.9kg ja parin tunnin päästä se oli yli 70kg ILMAN RUOKAILUA JA VAATTEITA). Ja tämän jälkeisinä päivinä näytti edelleen yli 70kg. Eli tiiä sit mikä oli varmasti oma alotuspaino...:).

Ja herkkuihin en oo kajonnu,vaik mieli on tehny... ja muutenki syöny vähemmän. Tästä on hyvä jatkaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:
:wave: Hiphei, yhteisiä kiloja on pudotettuna jo 17,5 kg. :D
heips joojoo, (ehit näköjää ottaa muokkaamattoman tuloksen:D )muokaatko viel mun painoo..? On unirytmi sekasi (just heräsin vast),ja aamuveskin jälkee paino putos 500g?

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 68.9 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67.9 kg
Pudotettu: -1kg
Viikkopudotus: -1kg
Seuraava punnituspäivä: perjantai
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:
:wave: Hiphei, yhteisiä kiloja on pudotettuna jo 17,5 kg. :D
heips joojoo, (ehit näköjää ottaa muokkaamattoman tuloksen:D )muokaatko viel mun painoo..? On unirytmi sekasi (just heräsin vast),ja aamuveskin jälkee paino putos 500g?

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 68.9 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67.9 kg
Pudotettu: -1kg
Viikkopudotus: -1kg
Seuraava punnituspäivä: perjantai

Hoidettu, eli nyt pudotettuna tasan 18 kg!!!
 
Punnitustulos taitaa olla tiistailta, mutta ilmoitan sen nyt että pääsen mukaan tähän perjantainpunnitus rytmiin.

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,5kg
Pudotettu :-200g
Viikkopudotus : -200g
Punnituspäivä: perjantai

Huikeita suorituksia teidän viikkopudotuksenne!!*kade* Tuo 200g tuntuu todella vähältä..Mutta pääasia että on edes senkin vertaa alaspäin :) Lenkkeily on jäänyt ihan minimaaliseksi. Täällä on jo toista päivää päälle -30 astetta.. Muutenkin koko joulu-uusi vuosi ollut -20 ja alle. Vuorotöiden takia tuo lenkkeily on oikeastaan ainut liikunta ratsastuksen ja kotijumpan kanssa mitä voin harrastaa. Onneksi töissä sentään tulee 4-6km päivässä käveltyä ihan sisätiloissa, se auttaa asiaa hieman.

Tsemppiä kaikille viikonloppuun!
 
No niin, täällä olisi tänään tehty virallinen aloituspaino, mitä sitten lähdetään urakalla tiputtamaan alaspäin.. elikäs tietoni tulee tässä:

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 96,6 kg
pudotettu:
viikkopudotus:
punnituspäivä: perjantai

Ja näillä mennään!

Täytyy kyllä sanoa että tosi hienoja tuloksia teillä muilla!! Mahtava alku!! :flower:
Tsemppiä jatkoon!
 
moikka :wave:
tää liittyy mukaan, kaikki ketjut lueskelin läpi ja tää nyt oli sit sellanen mihin vois mukana lyöttäytyä :D

aloituspaino: 82kg
tavoitepaino: 72kg (ainakin aluks nuo lihotut 10kg pois)
paino nyt: 82kg
punnituspäivä: perjantai

Ostin muutama päivä sitten itelleni vaa'an, ja järkytys oli suuri kun huomasin että reilu vuosi sitten pudotetut kilot ovatkin hiipineet takaisin pikkuhiljaa.. eli olen taas samassa pisteessä kun aiemmin, vaikka lupasin itselleni että paino ei tule enää koskaan alkamaan 8 luvulla :kieh:
pisteillä olen aiemmin laihdutellu, mutta nys ajattelin kokeilla vaan liikunnan lisäämistä ja terveellistä ruokaa, jotta se menisi oikein kunnolla takaraivoon, pisteissä kun aina sorruin huijamaan :D mutta katsotaan nyt tässä eka viikko ja jos ei toimi niin sitten pisteet avuksi, jotta ainakin varmasti en syö vahingossa ihan liikaa..

 
Tervetuloa uusille! :wave:

Rinoa, kiva että valitsit meidät. :D Näitä laihdutuspinoja on jokunen, mutta hyvä se vaan on. Näin vuoden alussa laihdutuksen aloittajia riittää, joten on hyvä, että on varaa valita, eikä porukasta paisu liian isoa.

Ostin eilen kaverilta Nutrilett -pakkauksia. Hän oli hamstrannut niitä jostain alehinnalla, mutta ei tykännyt mausta. Nyt sitten korkkaan starttipaketin ja lisäksi ostin kanakeittoa, joten pusseja piisaa. Katsotaan, kauanko mulle ateriat maistuvat.

Laskeskelin että mulla on kotiäitivuosina mennyt jo aikamoinen summa laihdutukseen (esim. keventäjät, nutrilettit, kirjoja ja eiköhän muitakin hankintoja löydy). Eli kalliiksi tämä jojottelu käy. Nyt jos vihdoin saisi kierteen poikki ja lopullisen tuloksen aikaiseksi. No joo, onhan mulla nyt 10 kg vähemmän painoa kun vuosi sitten, mutta parempikin tulos voisi olla. Näyttihän vaaka viime kesällä alle 80 kg ja jos siitä olisin jatkanut samalla kaavalla, niin lopullinen tavoite (65 kg) olisi jo aika lähellä. Mutta jospa tällä kertaa itsekuri pysyis (ja pakkohan se on pysyä ) ja viimein pääsis taas omiin mittoihin.

Ihanaa, että pakkanen on laskussa, pääsee taas ulkoilemaan ja lenkille. Tässä ollaankin ihan tarpeeksi kökötetty sisätiloissa. =)
 
moikka..
mites muilla viikko läteny käyntiin? mulla meni muutama päivä tosi kivasti ja lenkkeilin päivittäin, sit tänään tuli kaveri käymään fazerboxin kanssa enkä edes illalla lenkille päässy ku miehellä oli menoja :kieh: eli plörinäks meni, mut huomenna taas tsemppaan :D
mulla olis kans tuolla kaapissa yks keskenjääny nutrilet startti, söin siitä vaan hyvät ja kaikki pahat jäi.. vois niitä kokeilla taas, ainakin ne välipala keitot juoda koska ne oli ihan ok.. onko se kanakeitto hyvää? sitä tekis mieli kokeilla mut en oo raskinu vielä ostaa..

mulla meni kans aikamoinen summa vuosi sitten painonvartijoihin.. ja nyt ne kilot on tullu takasin :ashamed: kävin siellä viikottan pitkän aikaa ja silloin se paino tosiaan laski, harmi kun täältä lopetettiin kaikki ryhmät ja siirty nettiin se juttu :/
 
Ja ei kun innolla uuteen viikkoon! Viikonloppu meni mulla kyllä ihan penkin alle. Oikeastaan en ollenkaan katsonut mitä söin ja se varmaan näkyis puntarinkin lukemassa. Yritän tässä vältellä vaa'alle menemistä, kun ei siitäkään mitään tule, että on koko ajan punnitsemassa itteensä. Seuvaavan kerran ensi perjantaina :)

Onneksi tälläkin suunnalla pakkanen on hellittänyt niin pääsee taas erilailla liikkumaan. Normaalisti muutaman päivän löysäilyn jälkeen jatkaisin samaan malliin eli jatkaisin mässäilyä ja olotilani surkuttelua, mutta nyt meinaan toimia erilailla. Ei sitä voi kaikkia herkkuja itseltään kieltääkään, kunhan en jatka niiden mässyttelyä pitkin viikkoa kuukaudesta toiseen :)

Tästä päivästä eteen päin taas syömiset kuntoon ja illalla pääsee liikuntaakin harrastamaan :)
 
heippis! mäki oon syöny ny muutaman päivän vähän tuhdimmin. ei mitään herkkuja, karkkeja, sipsejä yms. mutta esimerkiksi eilen syötiin uunimakkaraa oikeen tuhdilla juustokuorrutteella :p noo toivotaan että paino pysyy silti laskusuhtanteisena. nyt kauhee nälkä ja pitää odottaa että mies tuolta herää (ollu siis yön töissä, muuten en antais näin myöhään nukkua :D ) nii päästään kauppaan. :)
 
Iloista viikon alkua kaikille!! Mahtavaa kun tuo pakkanen on hellittänyt niin pääsee ulkoilemaankin vähän paremmin.
Mä olen nyt tässä sen muutaman päivän tarkkaillut syömisiäni (kirjoittanut mm. ruokapäiväkirjaa), liikkumaan en ole oikeastaan vielä pahemmin päässyt mutta olo on muuten loistava.
Kyllä huomaa kun on ruvennut syömään enemmän lautasmallin mukaan niin eipä ruuan jälkeen enää pahemmin väsytä, ei turvota, ei ähkyä.. Mä olen vähentänyt perunaa, makaronia ja täydentänyt lautastani ennen puuttuvilla ainesosilla eli salaatilla, porkkanoilla tms. Leipää olen pyrkinyt vähentämään ja nyt leivän päällekin laitan aikaisemman kalkkunaleikkeen lisäksi salaattia, kurkkua ja tomaattia reilusti. Ja on kyllä niin paljon virkeämpi ja parempi olo !! Suosittelen !

Mullahan on nyt ollut n. kuukauden liikuntatauko, tänään pitäis mennä circuittiin, argh! Vähän pelottaa kuinka muijan käy... On kyllä niin kunto repsahtanut.. Mutta omien voimien mukaan ja eikö se siitä sitten helpota kun saa ns. "pään auki"..

Mutta voimia ja tsemppiä meille kaikille !!
 
Moi!

Minä kävin eilen syömässä lounaan ravintolan seisovasta pöydästä ja hyväähän se oli, mutta se ähky! :x :ashamed: Nykyään kun tuntuu että tuonne massuun ei mahdu paljoa kerralla ja tuolla tuo ruoka oli niin hyvää, että tuli santsattua. Muuten syömiset oli ihan ok, illalla otin vielä muutaman ruisleivän ja lämmintä kaakaota.
Tänään taidan syödä vain leipälounaan, kun normaalisti syön edellisen päivän tähteitä, mutta tuon ravintolalounaan takia me ei eilen tehty mitään ruokaa joten mitään syömistä ei ole... Sitten kun mies tulee töistä niin teen meille lämpimän ruuan vasta.
Mulle näemmä sopii tämä elämä ettei tarvi laskea kaloreita tai pisteitä, pysyy joku järki tuossa syömisessä. Aijemmin olen kytännyt syömisiäni aivan liiallisuuksiin asti jolloin kaikki ajatukset on ruuassa ja vetänyt kalorit niin alas, että heikotus on iskenyt. Kaikki varmaan arvaa mihin se sitten on johtanut... Jos nyt opettelisin tätä vauvan syntymään asti ja katsoisin sen jälkeen miten rupean näitä kiloja tiputtamaan.
 

Yhteistyössä