Hakutulokset

  1. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Toivottavasti @haaveillen pääseette nopeasti ensikäynnille, siitä se varmasti alkaa sitten soljua eteenpäin vauhdilla! Kiva kuulla myös teidän tutkimuksista 😊 Olen 33v. Esikoinen syntyi 3 vuotta sitten melkein heti ja kaikki meni raskaudessa ongelmitta loppuun asti. AMH:nhan saisi itsekin...
  2. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Oltiin yritetty puolisen vuotta, kun kävin yksityisellä gynellä, joka havaitsi alle sentin kokoisen polyypin kohdussani, muuten sisätutkimuksessa kaikki hienosti. Hän suositteli jatkamaan yritystä, mutta määräsi myös kilpparilabrakokeen, jonka tein ja se oli ok. Jatkettiin vajaa puol vuotta...
  3. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Tsemppiä odottamiseen! Jokainen kuukausi tuntuu niin pitkältä, mutta samalla aika valuu sormien välistä.
  4. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ilmoittauduin tänään ekaan inseminaatioon. Yritystä takana 16 kiertoa, 2. lapsi toiveessa :) Onko täällä linjoilla vielä muita aktiivisesti hoidoissa olevia?
  5. T

    Haaveena vauva 2025

    Ihmettelen kans miten jokainen kierto osaa edelleen yllättää. Tänään DPO11 ekat menkkatyyliset krampit, aiemmin niitä on ollut vaihtelevasti koko luteaalivaiheen. Tällä kertaa oon tuntenut pistelyä ja kutittelua, aiemmin en juurikaan. Koko ajan semmoinen olo, että vuoto alkaa, minkä muistan...
  6. T

    Haaveena vauva 2025

    No jes! Todellakaan ei kannatta heittää kirvestä kaivoon ennen kuin kiinnittyminen edes keskimäärin tapahtuu. Onnea matkaan 😍
  7. T

    Haaveena vauva 2025

    Voihan olla niin, että progesteronitaso on alkanut laskea, mikä on johtanut tiputteluun, mutta alkio onkin sitten kiinnittynyt ja progesteronin tuotanto lähtenyt nousuun, mikä on lopettanut tiputtelun. Hyvä toki itse herätellä toivoa muissa, kun itse samassa DPO9:ssä olen menettänyt myös...
  8. T

    Haaveena vauva 2025

    Hei, oot vasta DPO8, vielä on toivoa! Löysin eilen tän ihanan kertomuksen siitä, mitä kehossa tapahtuu luteaalivaiheessa: https://www.reddit.com/r/TryingForABaby/comments/103ydgq/around_the_uterus_in_fourteen_days_the_luteal/ ja suosittelen lukemaan kaikkien piinailijoiden 💕
  9. T

    Haaveena vauva 2025

    Onnittelut 🥰 Varmasti mahtava tunne kun onnistuu!
  10. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla se melkein samanvahvuinen viiva olis jo digin hymynaama. Luulen et saisin mitata joka pissasta, jos haluaisin saada sen samanväriseksi.

Yhteistyössä