Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2025

    Oon kans vähentänyt radikaalisti sokerin snäkkäilyä, mutta myös jättänyt maidon juomatta ja vaihtanut vaalean leivän parempiin vaihtoehtoihin. Yritän tällä etupäässä parantaa vatsan ja suoliston kuntoa, oireita träkkäillessä kun olen huomannut, että olonsa voisi varmasti tuntea paremmaksikin. Ja...
  2. T

    Haaveena vauva 2025

    Tarve vähän purkaa kans turhautumista: meillä on tosiaan lääkkeetön "välikierto", johon asennoiduin niin etten yritä. En tikuta, söin paljon lakritsia, palasin käyttämään retinolia sisältävää kasvoseerumia jne. Mut talletteluja toki oli ja nyt kun ollaan vissiin DPO5 niin ei sitä silti vaan osaa...
  3. T

    Haaveena vauva 2025

    Lämmön noususta voi luotettavasti päätellä, että on ovuloinut jo 👍 Positiivinen ovistesti kertonee että on edellytykset ovulaatiolle, mutta ymmärtääkseni voi käydä niinkin (esim. kovan stressin takia) ettei heti vielä ovuloikaan, ja testi on taas jonkin ajan kuluttua uudelleen positiivinen, kun...
  4. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla on tosiaan nyt kaikki vippaskonstit ja lääkkeet tauolla, en tee ovulaatiotestejä tai träkkäile oireita. Ourakin on jättänyt lämpötilan mittaamisen väliin parina päivänä kun akku on tyhjentänyt, joten oon ollut melko ulkona kierrosta (seksiä raffisti joka toinen päivä kuitenkin). Eilen...
  5. T

    Haaveena vauva 2025

    Liityn klubiin, harvoin testaan negoja. Oon aatellut et en kuitenkaan uskois 9 tai 10 dpo negaa, ja sit kun vois testata 11 tai 12 dpo, niin lämpö on pudonnut jo niin alas, etten usko positiiviseen enää 😄 (Ja välttelen ylimääräistä rahanmenoa.) Jos lämpö nousis viikko oviksen jälkeen...
  6. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla on muuten ollut samaa yöhikoilua 🤔 Ekat pari yötä aina palelen (progesteronin nousun oire), mut sit hikoilen. Saispa nyt raskauden alkuun että näkis paleleeko sit koko ajan vaan 😄 En muista ekasta raskaudestani mitään tällaisia huomioita.
  7. T

    Haaveena vauva 2025

    Mistä sä noin aikaisin (4pv dpo) voit jo tietää? 😄 Alkiohan voi kiinnittyäkin vasta 10DPO joten "oireet" voi alkaa vasta sittenkin. Kiinnittymistä ennen olevat oireet tulee progesteronin noususta ja ne oireet on samat (PMS) johti se kierto raskauteen tai ei.
  8. T

    Haaveena vauva 2025

    Mä kokeilin 2 kiertoa letroja ja jälkimmäisessä terolutit mukana. Nyt pidän välikierron tai 2 (osin mielenterveyden takia) molemmista. Toki nää myös otettiin mukaan omasta tahdostani, ei niinkään siksi että tarttisin kiertoni perusteella (kierto säännöllinen, tiputtelua harvoin, luteaalivaiheen...
  9. T

    Haaveena vauva 2025

    Ymmärtääkseni riippuu ihan sairaanhoitopiiristä. Tyksissä sai keväällä ajan ensikäynnille kuukauden päähän siitä kun lähete tehtiin, ja vaikka vasta reilu vuosi selittämätöntä lapsettomuutta takana, saa heti elokuussa ilmoittautua hoitoon :)
  10. T

    Haaveena vauva 2025

    Luin just muualta listaa, mitä hyvää isommissa ikäeroissa on. Monet aattelee, että jos on pieni ikäero, heistä on leikkikavereiksi toisilleen, mutta oikeasti ikäerolla ei ole kauheasti tekemistä sen kanssa, vaan ennemmin empatialla tai ns. sosiaalisella matchilla. 2v vanhempi voi olla kovin...
  11. T

    Haaveena vauva 2025

    Piinapäivät vahvasti menossa :e 7DPO On semmoinen olo et nyt sais jo himputti onnistua. Pelkästään tän viikon aikana oon saanut kuulla 2 raskausuutista kavereilta. Joko olis oma vuoro? Lämmöt näyttää hyvältä, mutta voi olla ihan vain terolutien ansiota. Tässä vaan mietin, mikä päivä teen...
  12. T

    Haaveena vauva 2025

    Voisin allekirjoittaa kaiken saman aina hoitoon hakeutumiseen asti 💔 Tää on rankkaa. Erityisesti tämä: "Ei ole ollut päivää, jolloin ei raskautumista ole miettinyt." Sitä miettii joka kerta, kun meinaa lähteä urheilemaan, että onkohan kierron vaihe nyt sopiva tähän. Sitä miettii jokaista...
  13. T

    Haaveena vauva 2025

    Eilen valitin ettei ovistesti toimi, tänään oli lämpö laskenut entisestään oviksen jälkeisen nousun sijaan, joten aattelin että why not testata vielä kerran. Ja: https://aijaa.com/6GCPUR Molemmat samasta aamuvirtsasta. Taas näkee et viivatestin viivojen ei tartte olla ihan samanvahvuiset...
  14. T

    Haaveena vauva 2025

    Mä en olis kans tunnistanut onko perus ultra vai ei, jos en olis tiennyt, koska ei tuntunut yhtään 😄 Naureskelin siinä et olin lukenut et tää tuntuis puukotukselta ja lääkäri vähän järkyttyi et niin kivuliaita toimenpiteitä tehtäis 😄
  15. T

    Haaveena vauva 2025

    Kokeilin jotain uusia ovulaatiotestejä ja ei tullut toista viivaa ollenkaan, vaikka monta päivää testasin aamuin illoin, ärsyttävää. Ovulaatioinduktion ultrassa sentään olin riittävän aikaisin eilen (kun edellisellä kerralla päästiin vaan toteamaan että oon jo ovuloinut), meinas että ovulaatio...
  16. T

    Haaveena vauva 2025

    Oon kans juonut tota verigreippimehua. Viime syksynä tajusin, kun yritin limoja seurailla, että eihän mulla ole juuri yhtään sitä limaa. Sit kun join yhden alkukierron tuota verigreippimehua, muutos oli ihan mieletön: yhtäkkiä sitä limaa oli PALJON :D No, lopetin sen juomisen aina ovulaation...
  17. T

    Haaveena vauva 2025

    Musta on jotenkin ihanaa, jos plussanneet kokee tän vielä niin kodikseen, että haluaa olla täällä vielä 😊😍 Yritän ahmia kaiken tuon positiivisuuden ja ilon plussista itseeni, ajatukset kun menee niin helposti siihen, että "miks me nyt tässä kierrossakaan onnistuttais kun ei oo aiempiinkaan 14...
  18. T

    Haaveena vauva 2025

    Manifestoin täällä noita plussaviivoja katsellen :D
  19. T

    Haaveena vauva 2025

    Mun miehellä on ainakin peruasiat kunnossa: syö vitamiineja, liikkuu ja syö samaa monipuolista ruokaa kuin mä. On silleen hyvä et jos itse alan panostaa vaikka kasviksiin, tulee niitä kaikille tarjolle ja hän saa osansa. Samoin saa osansa halailusta ;D
  20. T

    Haaveena vauva 2025

    Onko muilla tapana kehitellä jokaiseen kiertoon jonkinlainen uusi taktiikka? :D Paitsi että aion nyt hyödyntää lomalla olon ja maksimoin talletukset tässä kierrossa, aattelin panostaa luonnollisiin hyvänolon hormoneihin: kuunnella musiikkia, halia ja rentoutua auringossa. Mennä aikaisin...

Yhteistyössä