Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2025

    Paljon onnea! 😍 Oliks tää teidän toka letro-kierto?
  2. T

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos tsempistä ❤️ pitää tutustua tuohon! Tuo ärsyttää, että syitä ei tutkita. Kun kyselin yksityisen lääkäriltä, että voisko olla endometrioosi, hän vastasi että voihan se olla, että hänen laitteellaan ei näy niin tarkasti eikä hän oo niin taitava sen löytämiseen. Olin sisäisesti ihan 😳...
  3. T

    Haaveena vauva 2025

    Oon kans tässä oireita träkätessä alkanut noteerata selkeämmin myös PMS:ään liittyvät mielialanvaihtelut, ja sekös lisää ärsyyntymistä kun tajuaa että tuskin onnistui silloinkaan. Viime kierrossa oli läpi luteaalivaiheen kipuilua ja nyt tässä kierrossa ei taas mitään. Oletettavasti DPO6...
  4. T

    Haaveena vauva 2025

    Oho, kaikkea sitä voi käydä 😟 Oliko tuo siis kivulias?
  5. T

    Haaveena vauva 2025

    Mistä tuollainen voi edes johtua, että yhtäkkiä noin paljon myöhästyy :o Muistan sellaisen "säännön", että on aika varmasti raskaana, jos lämmöt on keskiarvoa ylempänä 18 päivää. Jos ovulaatio olis KP14, tuo tulis täyteen jo 33 päivä, joten tuon perusteella olisi ovulaatio siirtynyt myöhemmäksi...
  6. T

    Haaveena vauva 2025

    KP12 menossa ekaa kiertoa, jossa söin letroja alkukiertoon. Tänään kävin ultrassa katsastamassa vasteen, ja näytti siltä, että olinkin ovuloinut jo (normaalia aiemmin), joten ei tiedetä nyt sitten, kuinka monta follikkelia siellä on ollut :s Eikä sitä, koska ovulaatio on ollut. Toissapäiväinen...
  7. T

    Haaveena vauva 2025

    Mulla on ihan vastaavaa puristavaa tunnetta, kuvailisin sitä paineen tunteeksi, juurikin ovulaatoista menkkojen alkuun (n. kp3 lakkas tässä kierrossa). Onko sulla todettu jotain endoa tms? Kyselen siksi kun en tiedä onko tuollainen tuntemus ihan normaalia, vai alanko huolestua, että se itselläni...
  8. T

    Haaveena vauva 2025

    Ei oo tähän mennessä itse tarvinnut, mutta varmaan jotenkin joko yrittäisin järjestää siellä yksityisen hetken tai sit tossa tilanteessa yrittäisin just ennen lähtöä ja heti palattuamme. En kyllä näkis mahdottomana myöskään perua omia menojani, varsinkaan tässä kohtaa kun aikaa on kulunut ja...
  9. T

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos 😍 Joo oon kokeillut ovistestejä, ja ne on positiivisia aina ennen kuin lämpö nousee. Olen lukenut, että lämmöt nousee vasta, kun ovulaatio on tapahtunut ja on jo "myöhäistä" yrittää, joten siksi lämpötilojen mukaan ei pysty tekemään ajoitusta. Mutta oonkin sit pitänyt lämpötilojen nousua...
  10. T

    Haaveena vauva 2025

    Nämä tarinat herättää toivoa, kiitos kun jaoit 😊
  11. T

    Haaveena vauva 2025

    F33 ja M36. Perusterveitä, normaalipainoisia, liikkuvaisia, tavallisia ihmisiä olemme :D Limakalvokin on aina joku 10mm ja gyne kovasti kehuu kuinka hienolta kaikki näyttää. Ainoa mitä keksin, on että mulla tosiaan olis endometrioosi, jota ei ole koskaan todettu, koska se on niin oireeton. Nyt...

Yhteistyössä